اولین شیوع COVID-19 در خانه مراقبت در شمال قبل از میلاد به ساکنان ، کارکنان بیشتر گسترش می یابد

مقامات بهداشتی روز جمعه تأیید کردند که اولین شیوع COVID-19 در یک خانه مراقبت در شمال قبل از میلاد به ساکنان و یک عضو دیگر از کارکنان گسترش یافته است.

در تاریخ 2 نوامبر ، بهداشت شمال اعلام کرد که یک عضو واحد در خانه مراقبت طولانی مدت Rotary Manor در Dawson Creek در شمال شرقی قبل از میلاد آزمایش COVID-19 مثبت است ، اما گفت که هیچ مدرکی وجود ندارد که در آن به شخص دیگری منتقل شده باشد امکانات.

اکنون ، مقام بهداشت گفت که ویروس در هفت نفر از ساکنان و همچنین یک نفر دیگر از کارمندان ، در مجموع 9 مورد شناسایی شده است.

در نتیجه ، کلیه بازدیدهای غیر ضروری از خانه مراقبت به حالت تعلیق درآمده و حرکت پرسنل و ساکنان به دلیل وضع پروتکل های اضافی نظافت و ایمنی محدود شده است.

شمال شرقی پیش از میلاد از ابتدای شیوع یکی از بالاترین سرانه آلودگی به COVID-19 در استان داشته است که از ژانویه تاکنون 175 مورد تایید شده داشته است. براساس مرکز کنترل بیماری BC ، این تنها منطقه ارائه خدمات بهداشتی در خارج از مترو ونکوور یا دره فریزر است که میزان عفونت تجمعی آن بیش از 200 در هر 100000 نفر است.

برای تصویر بزرگتر روی نقشه ضربه بزنید

مشترک شدن در Daybreak North در CBC Listen یا برنامه پادکست مورد علاقه خود و ارتباط با CBC Northern British Columbia در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام.