با افزایش COVID-19 ، WorkSafeBC بازرسی را در مناطق آسیب دیده افزایش می دهد

WorkSafeBC می گوید که در پاسخ به افزایش نرخ COVID-19 و دستورات سختگیرانه از طرف مأمور بهداشت استان ، در حال افزایش بازرسی از محل های کار در Fraser Health و مناطق بهداشتی ساحلی ونکوور است.

رئیس خدمات پیشگیری می گوید کارفرمایان باید هوشیار باشند و برنامه های ایمنی COVID-19 خود را به روز نگه دارند.

آل جانسون گفت: “تمرکز بازرسی های ما اطمینان از این است که کارفرمایان اقدامات م effectivelyثر برای جلوگیری از انتقال COVID-19 در محل کار ، از جمله غربالگری های بهداشتی را انجام می دهند.”

روز شنبه ، دکتر بونی هنری اعلام کرد که محدودیت های جدید همه گیر برای بهداشت ساحلی ونکوور و بهداشت فریزر برای مدت دو هفته وجود دارد ، زیرا موارد در دو منطقه افزایش می یابد.

روز دوشنبه ، نخست وزیر جان هورگان گفت که اگر تعداد پرونده ها همچنان ادامه داشته باشد ، این استان می تواند به سخت ترین اقدامات قفل که برای اولین بار در ماه مارس تجربه شد ، بازگردد.

دستورات جدید بر گردهمایی های اجتماعی ، مسافرت ، تمرینات گروهی در محیط داخلی و محل کار تمرکز دارد.

WorkSafeBC می گوید محل های کار با بیشترین خطر انتقال COVID-19 در اولویت خواهد بود – مکانهایی که حفظ فاصله فیزیکی در آنها دشوار است ، جایی که کارکنان با افراد زیادی ارتباط برقرار می کنند و کارگران در تماس مکرر با سطوح مشترک ، ابزار و تجهیزات هستند.

همچنین در حال مشاوره با کارفرمایان برای کمک به آنها در مدیریت خطرات COVID-19 است و قصد دارد یک کمپین آگاهی عمومی چند کانال ، چند زبانه را در شبکه های اجتماعی ، تلویزیون و سیستم عامل های دیجیتال راه اندازی کند.

روز دوشنبه ، استان اعلام کرد 998 مورد جدید COVID-19 در 48 ساعت گذشته تشخیص داده شده است که 98 درصد موارد در Fraser Health و Health Vancouver Coast.