حداقل تا 10 ژوئیه هیچ اجاره ای در سال قبل از میلاد افزایش نمی یابد

استان پیش از میلاد می گوید که در حال انجام اقدامات برای تأمین امنیت مسکن مداوم برای مستاجرانی است که به دلیل مقررات بهداشت همه گیر COVID-19 ممکن است با چالش های مالی روبرو شوند.

استان اظهار داشت ، در بیانیه ای ، بلافاصله با افزایش قانون اجاره تا 10 ژوئیه 2021 ، تحت اختیار قانون برنامه اضطراری و قانون اقدامات مرتبط با COVID-19 ، تمدید می شود.

در حالیکه کابینه جدید دولت NDP قبل از میلاد تشکیل شده است سوگند یاد می کند که این “اقدام موقت” برای ایجاد ثبات و اطلاع رسانی قبلی برای اجاره کنندگان و مالکان است.

این افزایش اضافه شده در اول دسامبر سال 2020 لغو می شود ، همراه با همه افزایش های معلق تا ژوئیه ، لغو می شود.

“امور شهرداری و مسکن” گفت: “ما می دانیم که بسیاری از مستاجران هنوز با از دست دادن درآمد مواجه هستند و حتی کوچکترین افزایش اجاره نیز می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. به همین دلیل ، ما در حال افزایش محدودیت افزایش اجاره هستیم تا امنیت بیشتری را برای اجاره کنندگان در طی همه گیر ایجاد کنیم.” وزیر سلینا رابینسون.

پیش از انتخابات اکتبر ، دولت اقلیت وقت قبل از میلاد NDP افزایش اجاره بها را در 18 مارس سال 2020 منجمد کرده بود ، و این ممنوعیت در تاریخ 1 دسامبر منقضی شد.

در طول مبارزات انتخاباتی ، حزب با اجاره بها و مسکن به عنوان یکی از مهمترین برنامه های تبلیغاتی خود ، قول داد که برای افزایش اجاره بها دائمی است.

در بیانیه روز دوشنبه مشخص شد که هر مستاجری که پس از ممنوعیت 30 مارس از افزایش قریب الوقوع اجاره مطلع شده است ، از جمله افزایش تعیین شده در تاریخ 1 دسامبر ، باید این اطلاعیه ها را نادیده بگیرند و تا جولای آینده به پرداخت مبلغ اجاره فعلی خود ادامه دهند.

“همه ما در این امر با هم هستیم و هم برای مستاجر و هم برای صاحبخانه مهم است كه افراد بتوانند در خانه های خود بمانند.”

از هر صاحبخانه یا مستاجر که س questionsال دارد ، خواسته می شود با شماره 1 800 665-8779 با شعبه اجاره مسکونی تماس بگیرند یا HSRTO@gov.bc.ca از طریق ایمیل ارسال کنند.