سایت بازیافت پلاستیک های دریایی Sunshine Coast اولین بار در نوع خود در سال قبل از میلاد مسیح است

ساحل نشینان در جامعه ساحلی رودخانه پاول ، قبل از میلاد ، عادت دارند زباله های پلاستیکی را در امتداد ساحل پیدا کنند و اکنون یک انبار بازیافت اختصاصی دارند که می توانند با وجدان تمیز چنین زباله هایی را دور بریزند.

در تاریخ 26 اکتبر ، اولین سایت این استان در شمال شهر ساحل آفتاب افتتاح شد. انبار پلاستیک اوشن در محل بازیافت های آگوستا در بزرگراه 101 جایی قرار دارد که مردم می توانند زباله هایی را که در آب و در امتداد ساحل یافت می شوند مانند تورها ، طناب ها ، شناورها و پلی استایرلس که در غیر این صورت به محل دفن زباله محلی بریزند ، رها کنند.

بودجه این پروژه توسط ماهیگیری و اقیانوس های كانادا تأمین می شود و این عملیات مشاركتی بین منطقه منطقه ای قاته و یك سازمان غیرانتفاعی به نام بنیاد میراث اقیانوس است.

ابی مک لنان ، سخنگوی Let’s Talk Trash Team ، یک برنامه آموزشی در سطح جامعه در این منطقه ، گفت: “ما می توانیم 90 درصد آنچه را که در پاک سازی سواحل برای بازیافت پیدا می کنیم ، به سمت بالا هدایت کنیم.”

بازیافت زباله های دریایی چالش برانگیز است زیرا غالباً با نمک پوشانده می شود که باعث خوردگی ماشین آلات در تأسیسات فرآوری می شود. (اینستاگرامtheoceanlegacy)

وی گفت که این منطقه از سال 2017 هر ساله پاکسازی خط ساحل را تأمین مالی می کند و این یک رویداد محبوب است که سالانه بسیاری از افراد محلی شرکت می کنند.

وی گفت ، این مسئله اغلب موادی است كه از آب دریا جمع می شود و با نمك پوسته می شود ، این بدان معنی است كه بیشتر تاسیسات بازیافت معمولی آن را مصرف نمی كنند زیرا نمك باعث خوردگی دستگاه های آنها می شود.

به گفته مک لنان ، زباله های دفن زباله از رودخانه پاول به ایالت واشنگتن منتقل می شوند ، بنابراین کاهش میزان زباله های کلی نیز برای این منطقه مطلوب است.

اکنون ، سطل آشغال نمکی در محل جمع آوری شده و به مرکز پردازش Ocean Legacy در دلتا منتقل می شود که برای مرتب سازی و بازیافت آن راه اندازی شده است.

انبار پلاستیک Ocean در رودخانه پاول ، قبل از میلاد ، در حال حاضر در Augusta Recyclers در بزرگراه 101 واقع شده و به مرکز بازیابی منابع جدید منطقه منتقل می شود ، که قرار است در سال 2022 افتتاح شود ، جایی که برای همیشه زندگی می کند. (ابی مک لنان)

مک لنان گفت که محل انبار محلی ایده آل است ، زیرا این منطقه محل زندگی بسیاری از کشاورزان آبزی پروری است ، در درجه اول کشاورزان صدف ، که می توانند زباله هایی را که در غیر این صورت باید برای دفع آن پرداخت کنند ، بریزند.

انبار دوم نیز با همکاری منطقه منطقه ای Alberni-Clayoquot در ساحل غربی جزیره ونکوور در حال کار است.

در محل دفن زباله ACRD Westcoast در Ucluelet ، BC ، ساخت و ساز در حال انجام است و قصد دارد قبل از پایان سال برای عموم مردم باز شود.

دسترسی به مکان رودخانه پاول در حال حاضر به صورت خود سرویس برای کاربران ثبت نام شده انجام می شود. برای تبدیل شدن به کاربر ، با Let’s Talk Trash از طریق ایمیل ، info@letstalktrash.ca تماس بگیرید یا با شماره 604-485-2260 تماس بگیرید.

برای شنیدن اینکه ابی مک لنان جزئیات بیشتری درباره انبار پلاستیک اوشن در CBC را به اشتراک می گذارد ، اینجا را ضربه بزنید در جزیره.