سشوار حرفه ای خانگی و سالنی.

این سشوار قیمت مناسبی دارد و جزو بهترین سشوارهای موجود است. اندازه کوچک، سرعت کم، قدرت کم و استفاده از موتور DC به آن اجازه می‌دهد تا برای مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به همتای AC خود روشن بماند. این محصول برای مصارف خانگی که نیازی به استفاده مکرر از سشوار ندارد ایده آل است. به علاوه دارای یک سری متمرکز کننده برای صاف کردن موها می باشد. سشوار تولید شده توسط برند سایونا با موتور AC بسیار کارآمد، قدرت پرتاب باد بالایی دارد. سشوارهای حرفه ای نیز شامل این محصول می شوند.

موهایی با رشد ضخیم: وات بالا به حرکت سریع‌تر هوا در موهای پرپشت و کاهش زمان خشک شدن (و آسیب احتمالی گرما) کمک می‌کند. پخش کننده برای توزیع یکنواخت گرما و تقویت استایل طبیعی شما برای موهای مجعد طبیعی (فرهای 2A-3C) ضروری است. وات لازم نیست مگر اینکه بخواهید مستقیماً خشک کنید. با استفاده از سرعت کمتر از سقوط امواج جلوگیری کنید. برای جلوگیری از آسیب و شکستگی مو، به دنبال سشوارهایی با تنظیمات دمای متغیر و فناوری یونی باشید.

سشوار سالنی قیمت چرخشی مک استایلر شبیه یک برس گرد است که می تواند برای سشوار کردن موها نیز استفاده شود. بنابراین، مسواک زدن و سشوار کشیدن را می توان به طور همزمان انجام داد. این عامل علاوه بر بهبود کیفیت آرایش و براشینگ مو باعث صرفه جویی در زمان می شود. یک سشوار از این نوع باید قدرت 1200 وات داشته باشد. این دستگاه در منزل و حتی آرایشگاه ها قابل استفاده است. برای افزایش کارایی این دستگاه، یک سری دستگاه های کوچکتر نیز در نظر گرفته شد.

بعد از نصب، سری نازل سفت می شود و این عالی است. وزن خوبی هم دارد. به دلیل شکل کشیده و حرفه ای از مقاومت بهتری در برابر باد نیز برخوردار است. به نظر من بهترین است. به خواست خدا تهیه کنید و از آن به خوبی استفاده کنید. اینو چند روز پیش گرفتم البته از بازار همه چی عالیه طرح و کیفیت و حرارت و سرعت باد جعبه محصول هم کاملا حرفه ای بودنش رو نشون میده هر قسمت سشوار داخل پلاستیکه که پیشنهاد میکنم بخرید واقعا عالیه تولید ION بسیار برتر از سایر برندها است

برند Surfer یکی از برندهای پیشرو است که تنها چند سال از عمر آن می گذرد، اما در حال حاضر از نظر محصولات با کیفیت به بالاترین سطح خود رسیده است. این سشوار Surker DW-7281 دارای موتور 2200 وات و DC می باشد که باعث زیبایی و در عین حال فوق العاده کارآمد می شود. هنگام استفاده از این سشوار، کاربران می توانند سرعت و دمایی را انتخاب کنند که برای نوع موی آنها ایمن است و حداکثر استفاده را از آن ببرند. دارای ویژگی منحصر به فردی است که از خشکی بیش از حد یا آسیب جدی موهای شما در هنگام استفاده از دستگاه جلوگیری می کند.

سشواري كه بي صداتر از ساير مدل ها باشد بايد هزينه بيشتري داشته باشد. استفاده از سشوار مرغوب و با کیفیت لازم است تا موهای شما زیبا و آسیب نبیند. می توان به قدرت موتور و وات سشوارهایی که مدل های مختلف را می سازد به عنوان تفاوت اصلی آنها اشاره کرد. سشوار باید وات بالاتر و تنظیم حرارت کمتری داشته باشد. دمای بالا به موها آسیب می رساند و هیچ نتیجه خوبی از خود به جای نمی گذارد. از نظر انواع سشوار می توان مدل های خانگی، مدل های نیمه حرفه ای و مدل های حرفه ای را تشخیص داد.

سری غلیظ کننده و پخش کننده به شما این امکان را می دهد که موهای خود را صاف یا حجم دهید. برای آرایشگران و متخصصان سالن، این یک سشوار حرفه ای Rozetti است. یک سشوار مانند این نیز برای مصارف خانگی ایده آل است. موتور الکتریکی این سشوار دارای طول عمر 10000 ساعت است که یکی از طولانی ترین موتورهای موجود در صنعت است. این سشوار از فناوری منحصر به فردی استفاده می کند که از ریزش مو جلوگیری می کند و ماندگاری مو را تضمین می کند. در صورت نیاز می توانید از دکمه شات خنک روی بدنه سشوار استفاده کنید.

بنابراین در حین خرید، به دنبال سشوار با وزن حدود یک پوند یا حدود 450 گرم باشید. زمانی که سشوار دارای دکمه هوای سرد نیز باشد، با فشار دادن این دکمه، جریانی از هوای خنک به موهای تازه خشک شده دمیده می شود. کار مهر و موم کردن کوتیکول باعث می شود موهای شما در طول روز براق به نظر برسد. کسانی که موهای نازک دارند باید از ویژگی تنظیم دما استفاده کنند. تنظیمات دمای بالاتر زمان خشک شدن مو را در صبح کاهش می دهد، زمانی که موها باید در سریع ترین زمان ممکن خشک شوند.