ششمین شاخ غول آسایی که در سالهای قبل از میلاد مسیح در دره فریزر کشف شده است

یک هورنت غول پیکر آسیایی در نزدیکی لانگلی ، پیش از میلاد ، در حدود 5 کیلومتری جایی که هفته گذشته یک بوق اصطلاح قتل دیگر کشف شد ، پیدا شد.

وزارت زراعت استان در گزارشی اعلام كرد كه تصور می شود هر دو یافته همزمان با فاز چرخه حیات شاخساره ها است كه آنها لانه های خود را به دنبال همسر خود رها می كنند.

این گزارش می گوید از سال 2019 به دلیل گزارش های عمومی ، پنج شاخ غول پیکر و مهاجم در دره فریزر و سرزمین اصلی واقع شده است ، در حالی که سال گذشته لانه ای در نانیمو تخریب شد.

اولین لانه کشف شده در ایالات متحده نیز ماه گذشته در نزدیکی بلین ، واشنگتن ، نه چندان دور از مرز با قبل از میلاد تخریب شد.

اداره کشاورزی ایالت در بیانیه ای که روز سه شنبه ارسال شد ، می گوید دانشمندان بیش از 500 نمونه غول پیکر غول پیکر را در مراحل مختلف رشد از لانه ، از جمله 76 ملکه جمع آوری کرده اند.

این مقاله می گوید به احتمال زیاد همه به جز “ملکه های باکره” بوده اند که قبل از عزیمت از لانه برای جفت گیری بیرون می آیند و مکانی برای زمستان گذرانی و یک کلونی جدید در سال بعد ایجاد می کنند.

این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد که هدف آن ریشه کن کردن شاخساره های شمال غربی اقیانوس آرام با همکاری مقامات کانادا است.

در این بیانیه آمده است: “این تلاش ها به همکاری بین المللی ، تحقیقات برای ابزارهای بهتر شناسایی و ادامه کار ناظران هوشیار مردم برای جلوگیری از ایجاد جایگاه دائمی شاخ های بزرگ آسیایی در اینجا نیاز دارد.”

در همین حال ، وزارت کشاورزی پیش از میلاد ، از زنبورداران و مردم می خواهد که گزارش هر گونه مشاهده شاخدار را که می تواند تا پنج سانتی متر طول داشته باشد و طول بال آن از چهار تا هفت سانتی متر باشد ، ادامه دهند.