شهر ونکوور به عنوان بخشی از بودجه سال 2021 بودجه اداره پلیس را مسدود می کند

سال آینده ونکوور 1.6 میلیارد دلار بودجه عملیاتی ، 5 درصد افزایش متوسط ​​مالیات بر دارایی – و بودجه پلیس که در همان حد باقی خواهد ماند.

این بزرگترین تصمیماتی بود که شورای شهر در حالی تصویب کرد که بودجه 2021 خود را روز سه شنبه تصویب کرد ، پس از هفته ها مشاوره و جلسات درباره نحوه مقابله با اولویت های رقابتی در طی همه گیر.

پرو گفت: “درخواست 5 درصد برای بعضی ها سخت است ، اما من می خواهم که مردم در مورد آنچه برای شهر به دست می آورید فکر کنند.” آدریان کار ، که گفت بودجه ونکوور را در زمینه استطاعت مسکن و اقدامات اقلیمی پیش برد.

این افزایش در حدود 104 دلار افزایش برای یک ملک مسکونی متوسط ​​ونکوور نسبت به سال 2020 ، بدون احتساب هزینه های شهری و استانی ، رقم می خورد.

شورا امسال چندین بار رای داد که افزایش مالیات بر املاک 2021 پس از هفت درصد افزایش سال گذشته ، در پنج درصد یا کمتر حفظ شود.

بودجه سال 2021 پیش بینی می کند درآمد شهرها نسبت به سال مالی 17 میلیون دلار کاهش یابد و پیش بینی اثرات ادامه دار COVID-19 بر درآمد حاصل از پارکینگ و هزینه های برنامه است.

در پاسخ ، این شهر استخدامها را در بسیاری از بخشها منجمد کرده و از برخی از ذخایر خود استفاده کرده است تا افزایش مالیات بر دارایی را در سطح پنج درصد حفظ کند.

شما می توانید پیش نویس پیشنهاد بودجه را در اینجا مشاهده کنید.

61 افسر تحت تأثیر قرار گرفتند

بزرگترین تغییری که کارمندان در بودجه پیشنهاد داده بودند پول به اداره پلیس ونکوور بود که تقریباً 21 درصد هزینه های شهر را به خود اختصاص می دهد.

کارمندان توصیه کرده بودند بودجه پلیس را برای 3421/1 میلیون دلار برای سال 2021 کمی افزایش دهند ، در حالی که VPD بودجه پیشنهادی 346.6 میلیون دلاری را پیش بینی کرده بود.

اما یک اصلاحیه توسط پرو. کریستین بویل بودجه را به 340.9 میلیون دلار مسدود کرد که در مخالفت با مشاوران لیزا دومیناتو ، کالین هاردویک و ربکا بلی بود. مشاوران سارا کربی-یونگ و ملیسا دی جنوا خود را از این کار منصرف کردند زیرا شرکای آنها برای VPD کار می کنند.

بویل گفت: “من فکر می کنم شورا سیگنال روشنی ارسال کرد … که اولویت ما پرداختن به ایمنی عمومی به روشهای جامعه محورتر است.”

“این اتفاق برای برخی از افراد به سرعت کافی رخ نخواهد داد. ممکن است برای دیگران خیلی سریع اتفاق بیفتد. اما در واقع ، من به شدت احساس می کنم که شورا یک حرکت واضح انجام داده است.”

رئیس VPD ، آدام پالمر ، گفت كه مسدود كردن بودجه و دريافت 6 ميليون دلار كمتر از درخواست منجر به 61 مأمور كمتر خواهد شد ، اگر چه احتمال اينكه هيئت مديره پليس از اين تصميم به دادگاه تجديد نظر كند همچنان وجود دارد.

وی قبل از تصمیم شورا در شورای امنیت گفت: “ما پلیس کل جامعه هستیم.”

“من بسیاری از رویکردها و لفاظی های مختلف را می بینم که کاملاً صحیحاً نادرست یا غلط فهمیده شده اند.”

پول VPD کجا رفت؟

سپس شورا تصمیم گرفت که تقریباً 2.5 میلیون دلار از بودجه پلیس گرفته و آن را به اولویتهایی که قبلاً در بودجه شامل آنها نبود ، از جمله:

  • 450،000 دلار برای افزایش نظافت خیابان.
  • 400،000 دلار برای دفتر حسابرسی جدید مستقل جدید.
  • 300000 دلار برای مراکز پلیس اجتماعی.
  • 300000 دلار برای پاکیزگی و ایمنی پارک.

کل بودجه با 6 تا 5 رأی به تصویب رسید ، چهار شورای NPA و بلی مستقل مخالف بودند.

هاردویک گفت: “من اشتیاق بسیاری از پروژه های جدید ارائه شده را دارم ، اما … به نظر من اکنون زمان آن نیست که بیرون بروم و چیزهای جدیدی را بپردازم که هزینه های آن را به شهر اضافه می کند.”

با این حال ، اکثریت ناچیز در نهایت فکر کردند بودجه تعادل مناسبی را ایجاد کرده است.

پرو گفت: “این ابتکاراتی است که من واقعاً می خواستم ببینم به جلو حرکت می کنند.” مایکل ویبی