محقق UBC می گوید ، پیام های پاک در مبارزه با COVID-19 ضروری است

یک متخصص در ارتباطات عمومی می گوید ، مهم است که پیام های بهداشت عمومی در طول همه گیر COVID-19 پس از دستورات جدید بهداشتی از دولت قبل از میلاد در روز شنبه ، بسیاری را گیج کند.

هایدی توورک ، دانشیار سیاستگذاری عمومی و تاریخ بین الملل در دانشگاه بریتیش کلمبیا و یکی از نویسندگان مشترک گزارشی با هدف بررسی رویکردهای بین المللی ارتباطات در طی همه گیری ، می گوید مردم می خواهند به این دستورالعمل ها پایبند باشند.

Tworek گفت: “در بسیاری از موارد ، هنگامی كه مردم با دستورالعمل ها مخالفند ، این از روی سوice نیت آگاهانه نبوده است ، زیرا مردم گیج شده اند.”

“آنها به طور كلی می خواهند كار درست را انجام دهند ، ما فقط باید آنها را در جایی كه هستند ملاقات كنیم و آنها را به روشی كه بتوانند بفهمند توضیح دهیم.”

ناامیدی از عدم وجود مشخصات خاص در مورد برخی از آخرین دستورات بهداشتی BC وجود دارد. روز شنبه ، دکتر بانی هنری اعلام کرد که محدودیت های جدید COVID-19 برای مناطق بهداشتی ساحلی ونکوور و بهداشت فریزر به مدت دو هفته به عنوان موارد در استان افزایش یافته است.

به ساکنان این دو منطقه گفته شد که با هیچ کس در خارج از خانه اصلی خود تعامل اجتماعی نداشته باشند. فعالیت های تناسب اندام گروه های داخلی و همچنین اتوبوس های مهمانی و لیموزین لغو شد. سفر به این منطقه دلسرد نشده است.

با این حال ، تقریباً بلافاصله ، در مورد محدودیت های جدید سردرگمی به وجود آمد و س questionsالاتی در مورد تعریف “خانوار” و آنچه می تواند “اجتماع اجتماعی” تلقی شود ، ایجاد شد.

Tworek می گوید ، ارتباط موثر بهداشت عمومی به استقلال بستگی دارد و به افراد اجازه می دهد تا آگاهانه تصمیم بگیرند.

“اما کلید اصلی این عملکرد – و در واقع برای مرحله اول پاسخ قبل از میلاد عملکرد خوبی داشت – این بود که مشخص بود مرزها کجاست.”

او می گوید محدودیت 50 نفره در اجتماعات مثالی از این رهنمودهای روشن است – اما آخرین دستورالعمل ها خاکستری ترند.

روز دوشنبه ، هنری گفت که اواخر آخر هفته سوالات بی شماری را در مورد این مقررات دریافت کرده است ، و روشن کرد که وقت آن است که به اقدامات سختگیرانه ایمنی که مردم در بهار با شروع بیماری همه گیر دنبال می کردند ، برگردد ، به تعویق انداختن اجتماعات اجتماعی ، لغو تاریخ بازی ، کار در خانه هر زمان ممکن و مکث در سفرهای غیر ضروری.

از زمان بازگشایی مجدد آن در ماه مه ، ناگهانی م.ق شدیدترین محدودیت های خود را در برخی مناطق برای نبرد با COVID-19 اعمال کرده است ، اما نگرانی هایی وجود دارد که آنها به اندازه کافی قوی نباشند تا بتوانند تأثیر واقعی بگذارند. 1:45

هنری گفت این نوع آشفتگی معمولاً هنگام اجرای دستورات جدید معمول است.

هنری گفت: “وقتی این چیزها را بیرون می آوریم یک شوک است و برای کشف جزئیات برای اطمینان از اینکه اطلاعات به شکلی که آنها می فهمند ، مدتی طول می کشد.”

در نهایت ، Tworek می گوید که بیشتر به اعتماد بین تیم های بهداشت عمومی و مردم بستگی دارد.

وی گفت: “از آنجا که این یک بیماری همه گیر طولانی مدت است ، ما باید مقاماتی را ایجاد کنیم که با مردم رابطه برقرار کنند. ما دیده ایم که دکتر هنری این کار را از طریق ابراز احساسات انجام می دهد ، در مورد مدل سازی شفاف است.”

“[It] در حال حاضر بسیار مهم است زیرا این بدان معناست که مردم می خواهند آن را رعایت کنند و می بینند که دلایلی در پشت آن وجود دارد. “