مدیر پارک ها در کوتینای ، پیش از میلاد ، پس از ماه ها آزار و اذیت به دلیل بسته شدن بیماری همه گیر ، کنار می رود

شهردار کیمبرلی ، پیش از میلاد می گوید ناامیدی ساکنان از تعطیلی اماکن تفریحی محلی به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 بهانه ای برای قلدری مدیر پارک های شهر نیست – که اخیراً استعفا داده است.

برت کلارک بیش از سه سال به عنوان مدیر پارک ها و تاسیسات شهر شرق کوتینای کار می کرد تا اینکه هفته گذشته این کار را ترک کرد.

آزار و اذیت علیه کلارک و سایر کارکنان شهر از زمان بسته شدن پیست روی هاکی روی یخ Kimberley Aquatic Center و پیست روی هاکی روی یخ Marysville Arena به دلیل چالش های مربوط به حفظ فاصله فیزیکی و کمبود کارکنان کافی برای پاکسازی مناسب و ردیابی تماس در حال افزایش است.

به گفته شهر کیمبرلی ، مدیر سابق پارک ها توسط افراد ناشناس مورد نفرین و آویزان قرار گرفته و افرادی که در محل کار وی ایستاده اند فریاد می کشند و در رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی مورد تحقیر قرار می گیرند.

شهردار دون مک کورمیک به سارا پنتون ، میزبان برنامه های CBC گفت: “کسی در واقع در اطراف فروشگاه او را دنبال می کرد تا بارها و بارها اظهار نظر کند و مدیر فروشگاه در واقع مجبور شد آن فرد را از فروشگاه خارج کند.” رادیو غرب، درباره کلارک در یک سوپرمارکت معتبر است. “این فقط یک رفتار کاملاً خودخواهانه است که منطق را نقض می کند.”

مک کورمیک می گوید استعفای کلارک “تا حدودی تحت فشار” بود.

“او فقط تصمیم گرفت که به اندازه کافی کافی داشته است [harassment]”

در اطلاعیه خود در تاریخ 2 نوامبر ، شهر كلارك را به خاطر تدوین برنامه های ایمنی برای بازگشایی تالار شهر در ماه ژوئن و پیست هاكی روی یخ Civic Center Arena در سپتامبر ستایش كرد.

طی دو ماه گذشته ، شورای شهر رأی داد كه درهای مراكز آبزی و مریسویل آرنا بسته شود تا دستورات بهداشت عمومی استان تغییر كند.

شورای شهر کیمبرلی به دلیل چالش های حفظ فاصله فیزیکی در داخل ، تصمیم گرفت مرکز آبزیان کیمبرلی را بسته نگه دارد. (ارائه شده توسط شهر کیمبرلی)

مک کورمیک می گوید کارکنان شهر نباید به دلیل اجرای دستورات سیاستمداران ، سنگین انتقادات مردمی را متحمل شوند.

“ما مقامات منتخب انتظار داریم کمی در مورد تصمیماتی که گرفته می شود ، بازخورد بگیریم. ما به نوعی برای آن سیم کشی می کنیم. اما کارمندان چنین نیستند.”

طبق گزارش مرکز کنترل بیماری BC فقط یک مورد COVID-19 در شهر 7000 از ماه سپتامبر وجود داشت ، اما مک کورمیک می گوید که این تقاضای ساکنان برای بازگشایی امکانات غیر ایمن را توجیه نمی کند.

وی گفت: “من قدردانی می كنم كه خستگی COVID زیادی وجود دارد.” “اما این بهانه ای برای رفتارهای خودخواهانه نیست که می گوید” من باید همه چیز را مثل همیشه حفظ کنم. ” “

مک کورمیک گفت که این شهر نمی خواهد اقدامی انجام دهد که بتواند تعداد کم موارد را به خطر بیندازد.

مرکز آبزیان کیمبرلی ، مریسویل آرنا و همچنین سالن سنتنیال تنها امکانات شهری هستند که همچنان بسته هستند.