“من نگران هستم که دیگر هرگز او را نبینم”: خانواده با ناامیدی در جستجوی نوجوان 15 ساله گمشده است

جیم تیمینز روزهاست که از یک واگن کوچک استیشن فورد زندگی نمی کند. تصویری از پسر گمشده اش ، نولان گودرون ، در یکی از پنجره های کناری قرار دارد. دو نفر دیگر به پشت چسبانده می شوند.

تیمینز که آنها را در ایستگاه های SkyTrain ، گوشه خیابان ها و تیرهای تلفن در مناطقی که فکر می کند پسرش دیده شده است ، قرار داده است ، گفت: “من 1000 عکس برای ما چاپ کرده ام.”

“من با مردم در همه جا صحبت کرده ام ، صاحبان فروشگاه ها ، هر کسی ، مقامات شهری که در خیابان کار می کنند ، رانندگان تاکسی – هر کسی که به من گوش دهد.”

گودرون ، 15 ساله ، یک بیمار در مرکز مراقبت از نوجوانان Maples در بیمارستان Riverview است. وی آخرین بار در روز شنبه 24 اکتبر حوالی ساعت 12:45 بعد از ظهر در محوطه Riverview دیده شد

کمی بعد از فرار ، Coquitlam RCMP اعلام کرد که “غیرقانونی در زندان است”. این نوجوان تحت قوانین بهداشت روان در Maples نگهداری می شد.

RCMP می گوید که این واحد افراد گمشده خود را اعزام کرده است ، اما تاکنون تلاش برای جستجو بی نتیجه بوده است. والدین گودرون می گویند که برای هرگونه اطلاعاتی که منجر به یافتن وی شود ، پاداش ارائه می دهند.

دو هفته از دست رفته

تیمینز گفت ، گودرون پس از تشخیص روان پریشی و اسکیزوفرنی ، اوایل سال جاری در مرکز بهداشت روان بستری شد.

گودرون به عنوان یک مرد نیمه قفقازی و نیمه جنوب آسیا با موهای سیاه موج دار و چشم های قهوه ای توصیف می شود. قد او پنج فوت و شش اینچ یا 1.68 متر قد است.

نولان گودرون به عنوان یک مرد نیمه قفقازی و نیمه جنوب آسیا با موهای سیاه موج دار و چشم های قهوه ای توصیف می شود. قد او پنج فوت و شش اینچ یا 1.68 متر است. (ارائه شده توسط فیدلیا گوردرون)

تیمینز می گوید پسرش برای فرار با یکی از کارمندانش بیرون رفته بود و هنگام فرار سوار بر تخته بلند خود بود. تخته و کلاه ایمنی بعداً در همان حوالی پیدا شده اند و دور ریخته شده اند.

پدر به محض دریافت خبر از منزل خود در ویکتوریا به سرزمین اصلی مونتلند رفت.

وی گفت: “من در کشتی بعدی بودم.” “من بلافاصله جستجو را شروع کردم و از آن زمان متوقف نشده ام.”

پلیس می گوید گودرون ممکن است به گونه ای رفتار کند که خطری برای خود یا مردم ایجاد کند ، بنابراین هر کسی او را می بیند نباید به او نزدیک شود و بلافاصله با 911 تماس بگیرد.

كنست گفت: “ما در حال جستجو هستیم.” قانون دینا. “او 15 ساله است و بدیهی است که هوا بهترین نیست. هر کاری که احتمالاً می توانیم انجام دهیم ، انجام می دهیم.”

قانون گفت ، تاکنون ، این به معنای پیگیری مشاهده های احتمالی و ارتباط با بیمارستانی است که ممکن است وی را به آنجا منتقل کنند. پلیس گفت که مرتباً با تیمینز در ارتباط بوده اند.

تیمینز پوستری را در مورد پسر گمشده خود در روز چهارشنبه در کوکیتلام در دست دارد. (مگی مک فرسون / CBC)

نگرانی برای سلامتی او

اما تیمینز می گوید که آرزو می کند تلاش های جستجوی پلیس و کارکنان بیمارستان یک گام فراتر برود.

وی گفت: “به نظر می رسد كه آنها با این رفتار مانند كودكی فراری معمولی رفتار می كنند و مسئله مهمی نیست.” “من مطمئن نیستم که آنها چه کرده اند … این واقعاً هک های من را تهدید می کند.”

او می گوید که از پلیس خواسته است رودخانه فریزر را برای یافتن پسر گمشده خود جستجو کند. گودرون قبلاً از تاسیسات فرار کرده بود و سعی داشت از بدنه آب عبور کند.

تیمینز با مقاومت در برابر اشکهایش گفت: “بزرگترین ترس ذهن من این است که او رنج می برد.” “من نگرانم که دیگر هرگز او را نبینم.”

این احساسی است که مادر گودرون ، فیدلیا گودرون ، که می ترسد ساعت عقب باشد ، تکرار شده است.

وی گفت: “من از مرگ می ترسم.” “او باید پیدا شود. در این مرحله ، به نظر خوب نیست … او 13 روز است که از داروی خود استفاده نمی کند ، به سرعت رو به زوال می رود.”

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل گنرون دارد خواسته می شود با شماره 604-945-1550 تماس گرفته و شماره پرونده 2020-28901 را ذکر کند.

گودرون ، چپ و تیمینز پوسترهایی در دست دارند که پسر 15 ساله آنها ، نولان را توصیف می کند. (مگی مک فرسون / CBC)