نقاشی دیواری در مرکز شهر علی رغم اینکه شهردار آن را “زشت” خواند

انجمن بهبود مشاغل در دریاچه ویلیامز ، پیش از میلاد می گوید که یک نقاشی دیواری در مرکز شهر علی رغم استقبال منفی که از شهردار دریافت کرد ، ادامه خواهد یافت.

این نقاشی دیواری برای روحیه بخشیدن به ساکنان محلی در میان همه گیر COVID-19 و پس از آتش سوزی بزرگ در سال 2017 در نظر گرفته شده است.

اما در جلسه شورای هفته گذشته ، والت کاب شهردار تلاشی برای پنهان کردن نظر خود در مورد این پروژه نکرد.

کاب در مورد نقاشی دیواری پیشنهاد شده برای دیوار لباسشویی در خیابان الیور و خیابان چهارم جنوبی گفت: “این زشت است.”

کاب گفت این نقاشی دیواری ، که توسط پنج زن هنرمند محلی طراحی شده ، متناسب با شخصیت شهر نیست.

شورایاران به اتفاق آرا تصمیم گرفتند تا زمانی که این شهر سیاست رسمی در زمینه نقاشی های دیواری را ایجاد کند ، بحث در مورد درخواست بودجه 5000 دلاری انجمن بهبود مشاغل را به تعویق بیندازند.

اما مدیر اجرایی BIA می گوید این پروژه با بودجه شهر یا بدون آن ادامه خواهد یافت.

جوردن دیویس گفت که اولین ملت ویلیامز لیک قول داده است 5000 دلار برای تأمین اعتبار آثار هنری تأمین کند و با 5000 دلار اضافی از جیب خود انجمن ، وی گفت که پروژه نقاشی دیواری می تواند بدون حمایت مالی از شهر ادامه یابد.

دیویس گفت که وی از اظهارات شهردار “شوکه شده” و “به شدت ناامید شده است”.

والت کاب ، شهردار دریاچه ویلیامز می گوید ، هرگونه توسعه شهری باید مطابق با موضوع کاریبو وسترن باشد همانطور که در برنامه جامعه رسمی شهر آمده است. (شهر دریاچه ویلیامز)

دیویس به داگ هربرت ، میزبان مهمان برنامه های سی بی سی گفت: “همه اینقدر تحت فشار و فشار زیادی بوده اند.” صبح کاملوپس. “ما فقط باید به یاد داشته باشیم که سخنان و عملکردهای ما بر افراد اطرافمان تأثیر می گذارد.”

در نامه درخواست بودجه در ماه آگوست به شورای شهر ، دیویس گفت این نقاشی دیواری “فاجعه آتش سوزی ها را نشان می دهد ، در حالی که امکان تماشای تماشاگر و زیبایی بالاتر از این را نشان می دهد.”

بیش از 10 هزار نفر از ساکنان دریاچه ویلیامز و مناطق اطراف آن به دلیل آتش سوزی در تابستان 2017 از خانه های خود تخلیه شدند.

نقاشی دیواری پیشنهادی بر روی دیوار سفید ساختمان در خیابان الیور و خیابان چهارم جنوبی در مرکز شهر دریاچه ویلیامز ، قبل از میلاد نقاشی می شود. (نقشه های گوگل)

کاب به سی بی سی گفت: “ما با نقاشی های دیواری مخالف نیستیم. فقط در این مورد خاص این سوال مطرح بود که چگونه با منطقه خاصی از برنامه رسمی جامعه ما ارتباط برقرار می کند.” “این بیان می کند که [downtown] هسته در امتداد باقی می ماند [Cariboo] تم غربی. “

اما دیویس گفت که این شهر هنوز سیاست خاصی در زمینه نقاشی های دیواری ندارد و در بحث نمایندگی فرهنگی در منطقه مرکز شهر باید جامعه بومی مورد توجه قرار گیرد.

جوردن دیویس ، مدیر اجرایی انجمن بهبود مشاغل Downtown Williams Lake ، گفت که فرهنگ بومی نیز باید در طراحی شهری این شهر گنجانده شود. (انجمن بهبود مشاغل تجاری ویلیامز دریاچه)

وی گفت: “این نقاشی دیواری به طور خاص با مردم این جامعه صحبت می کند به دلیل ضربه ای که ما از آن عبور کرده ایم.”