نماینده اتحادیه می گوید: افزایش بازدید و حفظ ایمنی در خانه های مراقبت طولانی مدت یک تعادل خوب است

اتحادیه کارمندان بیمارستان می گوید که در حال بررسی توصیه های گزارش جدید در مورد مراقبت های طولانی مدت است تا اطمینان حاصل کند که باعث بار بیشتر اعضای آن و مراقبت کمتر از ساکنان نمی شود.

روز سه شنبه ، ایزوبل مکنزی ، مدافع سالمندان قبل از میلاد ، گزارش خود را در مورد مراقبت طولانی مدت در طی بیماری همه گیر COVID-19 منتشر کرد. این گزارش – از جمله موارد دیگر – لزوم تغییر در محدودیت های بازدید را برجسته می کند.

مکنزی توصیه کرد که یک شریک “مراقبت های اساسی” که می تواند بیشتر و برای مدت طولانی تری بازدید کند ، تعیین شود و حداقل یک بازدید کننده اجتماعی اضافی مجاز باشد. وی همچنین توصیه می کند ویزیت ها را از مکان های مشترک و به اتاق های ساکنین منتقل کنید ، گفت: این حرکت باعث می شود بار مراقبت از کارکنان خانه برای نظارت بر بازدیدها کاهش یابد و نیاز به کوتاه ملاقات ها کاهش یابد.

مایک اولد ، که صحبت از اتحادیه صنفی است که نماینده بسیاری از کارگران مراقبت طولانی مدت در استان است ، می گوید که کارگران می توانند یافته های گزارش را ارزیابی کنند.

“[We] کاملاً نوع استرس ایجاد شده برای اعضای خانواده و ساکنان را که به دنبال آنها هستند کاملاً درک کنید. “اولد گفت میزبان گلوریا ماکارنکو در برنامه CBC است در ساحل.

مراکز مراقبت طولانی مدت در سراسر کانادا از آسیب دیدگان همه گیر COVID-19 بوده و بالاترین میزان تلفات را داشته اند. اما میزان مرگ و میر در سالهای قبل از میلاد نسبتاً در مقایسه با سایر استان ها کمتر بوده است ، بخشی از آن به دلیل اقدامات قاطعی است که در اوایل سال دولت BC و مقامات بهداشتی مانند تهیه تجهیزات محافظتی ، بازدیدهای محدود و انتقال به یک مدل سایت خاص برای کارگران قراردادی انجام شده است.

یادداشت های قدیمی حاکی از آن است که برخی از اقدامات برای جلوگیری از بیماری همه گیر COVID-19 در خانه های مراقبتی به دنبال داشته است.

وی گفت: “این یکی از موارد مهم بود که ما فکر می کنیم در دراز مدت از سلامتی و تندرستی سالمندان محافظت می کند. اما هزینه زیادی را به همراه داشته است. به این معنی است که حجم کار در بسیاری از مراکز مراقبت بسیار زیاد شده است.”

وی گفت: بسیاری از اعضای خانواده با مراقبت های اساسی از عزیزانشان ، قبل از همه گیری ، به كاهش این بار كمك كردند ، روشی كه طی ماه ها پس از سیاست های دقیق ویزیت ، محدود شده است.

اولد می گوید ، با این حال ، اجازه دادن به خانواده بیشتر به عنوان مراقبان ضروری یا اجازه ویزیت بیشتر در اتاق هنوز باید با دقت و تعادل زیادی بررسی شود.

وی خاطرنشان كرد كه این امر ممكن است نیاز به نیازهای اضافی در مورد گندزدایی ، روش های كنترل عفونت و برنامه ریزی را افزایش دهد.

وی گفت: “مهم است كه برای یافتن این تعادل به این توصیه ها توجه كنید.”

“ما مجبور به مطالعه خواهیم بود [it] مطمئن شوید که این کار به درستی انجام شده است و این باعث نمی شود ، باعث بار بیشتر اعضای ما و مراقبت کمتر از ساکنان شود. “