ورزشگاه ها ، استودیوهای رقص به دلیل COVID با محدودیت های جدید در کلاس های تناسب اندام داخلی در مترو ونکوور سازگار می شوند

در حالی که طی سه هفته آینده تقریباً سه میلیون نفر در مناطق بهداشتی ساحلی ونکوور و بهداشت فریزر به محدودیت های جدید COVID-19 عادت کرده اند ، ورزشگاه ها و استودیوهای تناسب اندام علی رغم عدم اطمینان ، در تلاشند راهی مطمئن به جلو پیدا کنند.

به عنوان بخشی از محدودیت های جدیدی که روز شنبه ارائه شد ، به مشاغل و مراکز تفریحی که فعالیت های بدنی گروه های داخلی را انجام می دهند گفته شده است که آنها را به حالت تعلیق درآورند. که شامل کلاسهای چرخش ، یوگا ، تناسب اندام گروهی ، کلاسهای رقص و سایر فعالیتهای داخل سالن گروهی است که میزان تنفس را افزایش می دهد.

ورزشهای داخل سالن که نمی توان فاصله فیزیکی را حفظ کرد نیز به حالت تعلیق درآمده اند. که شامل بوکس ، ورزشهای رزمی ، هاکی ، والیبال و بسکتبال است.

ایلان کامبربیرچ ، صاحب Yard Athletics در مرکز شهر ونکوور ، می گوید که کارمندان به اجرای پروتکل های دقیق COVID-19 ادامه می دهند.

کامبربیرک گفت: “بدون دوش ، کمد ، اتاق تعویض. هرچقدر که نیاز دارید وارد شوید ، ماسک بزنید ، کارهای تمیزکاری و نظافت را انجام دهید و بعد از آن همه پاکسازی می کنند.”

وی گفت که فاصله هر مشتری بیش از شش فوت فاصله دارد و از هیچ وسیله ای بدون ضدعفونی استفاده نمی شود.

هنوز هم ، همه کلاسهای گروهی لغو شده است ، و بیشتر ورزشکاران در ورزش برای جلسات یک به یک یا نیمه خصوصی اینجا هستند.

روز سه شنبه مشتری ها در Yard Athletics در ونکوور از راه دور تمرین می کنند. (بن نلمز / سی بی سی)

هنوز هم بسیاری از استودیوها درمورد اینکه پروتکل ها برای انطباق کافی با دستورات ایمنی باید اجرا شوند ، سردرگمی دارند.

روز دوشنبه ، دکتر بانی هنری ، مسئول بهداشت استان گفت که مقامات بهداشتی هنوز در حال تدوین دستورالعمل های جدید برای از سرگیری فعالیت های تناسب اندام گروه داخلی هستند و پس از آماده شدن ، صاحبان مشاغل و دیگر مجریان باید برنامه های ایمنی جدیدی را تصویب کنند.

ونسا لالوند ، صاحب Luminesque Dance در West End ونکوور ، برای دوره دو هفته ای به کلاسهای مجازی روی آورده است.

او پس از شیوع COVID-19 در آکادمی رقص Capella در Chilliwack ناامید شده است که تجارت و دیگران مجبور به تعطیلی موقت می شوند.

“اگر همه مشاغل تحت پروتكل های مشابه و برنامه های ایمنی مشابه فعالیت می كردند ، پس ما در اینجا با یك استودیو با شیوع گسترده و استودیوهای مشابه ما كه كاملاً بدون [cases]، “لالوند گفت.

رایان دیاز مالک Diaz Combat Sports در ونکوور ، قبل از میلاد است (CBC)

برای رایان دیاز ، مالک Diaz Combat Sports در محله چینی ها ، زمان محدودیت های جدید به ویژه دشوار است.

“این بسیار ناامیدکننده است زیرا نه تنها ما از دستورالعمل های جدید اطلاع نداریم ، این همان اتفاقی است که دفعه قبل رخ داد -” بله ، شما قصد دارید به مدت دو هفته تعطیل شوید “و [it] دیاز گفت: ”

وی اخیراً تسهیلات جدیدی را برای نزدیک به 1280 عضو خود افتتاح کرده بود.

“ما فقط این تاسیسات کاملاً جدید را افتتاح کردیم و صورتحسابهای ما بسیار شکننده و محکم است [up] همین الان … خیلی ترسناک است. “