کلوپ های شبانه خارج از مترو ونکوور گریه می کنند که مجبور به بسته شدن به دلیل COVID هستند

پس از گزارش 429 مورد جدید COVID-19 در سراسر استان در آخر هفته طولانی ، مجریان کلوپ شبانه و مجریان سالن های ضیافت مستقل در داخل کشور قبل از میلاد از آخرین دستور بهداشت عمومی برای تعطیلی همه مشاغل ناامید و ناامید شده اند.

از آنجایی که مرکز کنترل بیماری BC در ماه مارس شروع به جمع آوری داده ها کرد ، بهداشت داخلی حدود هفت درصد از کل موارد COVID-19 در استان را تاکنون در موارد همه گیر ثبت کرده است. برای مقایسه ، Fraser Health و Vancouver Coast Health تا روز پنج شنبه 86 درصد از 8630 مورد را تشکیل داده اند.

دیوید جانسون تنها دو روز کلوب شبانه Blue Grotto خود را در مرکز شهر Kamloops راه اندازی کرد تا این هفته مجبور شود دوباره درهای آن را ببندد. این مبلغ پس از صرف بیش از 5000 دلار در موانع پلکسی گلاس و تجهیزات محافظت شخصی برای ایجاد ایمنی در این باشگاه 20 ساله برای مشتریان است.

جانسون می گوید که او قبلاً مجبور به پرداخت اجاره محل برگزاری برای مدت شش ماه بدون درآمد بوده است و نباید بیشتر به دلیل شیوع آن در سرزمین اصلی سفلی رنج ببرد.

جانسون به داگ هربرت ، خبرنگار سی بی سی ، در مورد صنعت کلوپ های شبانه در کشور داخلی گفت: “این یک بازار کوچک است.” وی امیدوار است که مقامات بهداشت استان این موضوع را در نظر بگیرند و ترتیب آنها را تغییر دهند.

دیوید جانسون ، مالک کلوپ شبانه Blue Grotto در مرکز شهر Kamloops ، BC ، بیش از 5000 دلار صرف تجهیزات ، از جمله موانع پلکسی ، برای جلوگیری از شیوع COVID-19 کرد. (داگ هربرت / سی بی سی)

صاحب سالن ضیافت پرنس جورج ، بهارپور نیجر گفت که دستور تعطیلی مشاغل خانوادگی 15 ساله وی بیش از ضرر مالی است.

دکتر بانی هنری می گوید: “مشخص شد که بعضی از اماکن واقعاً محیط های پرخطر هستند.” 3:18

مجری 60 ساله تالار ضیافت هارت تاج تاج شاهزاده جورج شمالی به سارا پنتون ، میزبان برنامه های CBC گفت: “من از شکم خود بیمار هستم.” رادیو غرب. مغز من تعادل ندارد زیرا نمی توانم توجه کنم. »

سالن ضیافت طبق دستورالعمل های استان در ماه ژوئن دوباره به بهره برداری رسید. Nijjer گفت که این مکان هر هفته آخر هفته در مهمانی های عروسی رزرو می شد ، اما درآمد کلی او در میان بیماری همه گیر کاهش می یابد زیرا بسیاری از مشتریان رزرو خود را لغو کرده و درخواست بازپرداخت می کنند.

نیجر نمی داند که آینده شغلش چگونه است. وی گفت: “هیچ کس نمی تواند قبض های من را پرداخت کند.” “من هنوز هم می توانم زنده بمانم … چند ماه دیگر. پس ما چیزی برای زنده ماندن نداریم.”

سالن ضیافت غیرانتفاعی Kamloops Colombo Lodge در حال اجرای یک برنامه ماهانه صرف شام در منزل است تا در زمان تعطیل با جامعه در ارتباط باشد. (عکاسی کنت وونگ / لژ کلمبو)

سالن ضیافت غیرانتفاعی Kamloops Colombo Lodge نیز به دلیل لغو مجالس عروسی و رویدادهای شرکتی درآمد خود را به شدت پایین می آورد ، اما رئیس آن راس اسپینا همچنان خوش بین است. وی گفت که این لژ با اجرای یک برنامه ماهانه شام ​​در خانه که سود آن را به خیرات می رساند ، به جامعه محلی متصل خواهد ماند.

اسپینا در برنامه CBC گفت: “و من باید لاف بزنم ، این یکی از بهترین زمین های رقص در شهر را دارد.” صبح کاملوپس به مردم یادآوری کنم که پس از رفع ممنوعیت سالن های ضیافت زندگی وجود خواهد داشت.