کلیسای قبل از میلاد به دلیل نقض ممنوعیت خدمات عبادی COVID-19 جریمه 2.3 هزار دلاری کرد

یک کلیسا در لانگلی پیش از میلاد ، درست در شرق ونکوور ، به دلیل نقض دستور بهداشت استانی اخیر که ممنوعیت اجتماعات حضوری و مرتبط با ایمان است ، با هدف محدود کردن گسترش COVID19 ، 2300 دلار جریمه شده است.

روز یکشنبه ، لانگلی RCMP گفت آنها از اجتماع کنندگان در کلیسای کوچک در یک مرکز نواری خواستند که متفرق شوند. وقتی این کار را نکردند ، پلیس می گوید افسران جریمه را صادر کرده اند.

اعضای تانیا گاو و کاری سیمپسون گفتند که افسران آیین دادرسی این جریمه را در ساعت 8:30 صبح PT صادر کردند.

افسران آیین نامه بعداً با همراهی سه افسر RCMP بازگشتند. در آنجا مأموران با مراجعه کنندگان به کلیسا روبرو شدند ، اما پلیس جریمه دیگری صادر نکرد.

در اوایل این ماه ، دکتر بانی هنری ، افسر بهداشت استان ، به عنوان بخشی از تلاش گسترده تر برای محدود کردن شیوع COVID-19 ، همه اجتماعات مربوط به ایمان شخصی را به حالت تعلیق درآورد.

به پرستش کنندگان گفته شد که در مراسم عبادت ، کنیسه ، کلیسا ، مسجد یا معبد خود شرکت نکنند.

سیمپسون گفت بسیاری از علاقه مندان به کلیسا با دستورالعمل بهداشت مخالف هستند.

سیمپسون از پارکینگ مقابل کلیسا گفت: “این احتمالاً برای کلیساهای ایستاده صفر است.” “حرکتی در پا وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که کلیساهای بیشتری نیز شروع به نادیده گرفتن دستورات بانی هنری می کنند.”

سیمپسون و گاو گفتند که آنها در صحت سفارشات هنری شک دارند و س questionال می کنند که چرا فروشگاه های مشروبات الکلی باید به عنوان یک سرویس ضروری باز باشد ، اما نه کلیساها.

پلیس می گوید آنها به دلیل پیروی نکردن از دستورات بهداشت استانها ، کلیسای کلیسای ریورساید در لنگلی ، قبل از میلاد را جریمه کردند. (جون هرناندز / سی بی سی)

گاو گفت: افزایش سطح افسردگی و اضطراب نشانه هایی از نیاز مردم به مکانهایی مانند کلیساها برای باز ماندن است. وی گفت: “کلیسا جامعه بسیاری از افراد است.”

گاو گفت که او فکر می کند افزایش تعداد موارد COVID-19 به دلیل آزمایش نادرست است که باعث مثبت کاذب می شود.

وی گفت: “فریب مردم این القای این ترس باورنکردنی است.” “همه اینها باید متوقف شود. و ما از دولت می خواهیم که فقط ماجرا را متوقف کند.”

آخرین گزارش استان در مورد مثبت بودن آزمایش نشان می دهد که 8.5 درصد آزمایشات انجام شده از طریق برنامه خدمات پزشکی آن – برنامه بیمه پزشکی BC – در سراسر استان مثبت بوده است ، این رقم در منطقه Fraser Health به 11 درصد رسیده است.

دستورالعمل بهداشت استانی که اجتماعات مربوط به ایمان را به حالت تعلیق درآورده است ، انتقاد رهبران اعتقادی ، از جمله اسقف اعظم کاتولیک ونکوور ، جی مایکل میلر را برانگیخته است ، وی اظهار داشت که این اقدام “گیج کننده” است ، زیرا کلیساهایی مانند کسانی که تحت رهبری وی بودند منتقل نشده اند.

اما هنری روز جمعه گفت که انتقال ها در عبادتگاه ها اتفاق می افتد.

در همان زمان ، دو کلیسای دیگر در دره فریزر نیز گفتند که علی رغم دستور بهداشت ، همچنان به ارائه خدمات حضوری ادامه می دهند.

2 کلیسای Chilliwack نیز جمع می شوند

کلیسای Free Grace Baptist و Free Reformed Church در Chilliwack هر دو هفته گذشته مراسم برگزار کردند. روز یکشنبه ، کلیسای Free Grace Baptist دوباره مراسم را برگزار کرد.

لیندسی بریتون در آن سوی خیابان کلیسای باپتیست زندگی می کند. بریتون گفت که او صبح روز یکشنبه با پلیس تماس گرفت زیرا مردم در آنجا جمع شده بودند. او نگران بود که ویروس کرونا را بیشتر در جامعه اش پخش کنند

وی گفت: “من فکر می کنم باید موضع محکم تری بگیریم.”

زنی در خارج از کلیسای Free Grace Baptist در Chilliwack که می گوید “خدا بزرگتر از COVID است.” (Briar Stewart / CBC)

رهبران این دو کلیسا معتقدند که محدود کردن اجتماعات منشور حقوق و آزادی کانادا را نقض می کند.

هر دو گفتند که عبادت حضوری را یک سرویس ضروری می دانند و طبق دستور خداوند ملزم به شرکت در عبادت عمومی هستند.