آخر هفته قبل از میلاد طولانی است – در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از آن ببرید

دمای بالاتر از فصلی قبل از میلاد مسیح را برای یک آخر هفته طولانی گرم و آفتابی آماده می کند و این پیامدهایی برای مراکز مسافرتی و ترافیک دارد.

در امتداد سواحل جنوبی، انتظار می‌رود که دمای هوا در آخر هفته تا اواسط دهه 20 درجه افزایش یابد که حدود 6 درجه گرمتر از میانگین است.

هوای آفتابی و تابستان مانند، با وجود اینکه بخش‌های وسیعی از استان به دلیل دود آتش‌سوزی تحت شرایط خاص کیفیت هوا قرار دارد، تعطیلات آخر هفته را با افراد زیادی برای لذت بردن از آن رقم می‌زند.

این چیزی است که باید بدانید:

کشتی

BC Ferries گفت اوج تقاضا برای کشتیرانی از روز پنجشنبه آغاز شده است و تا سه شنبه ادامه خواهد داشت.

در پاسخ، ارائه‌دهنده کشتی گفت که در حال اضافه کردن 95 کشتی اضافی برای پذیرش بیش از 430000 مسافر و 170000 وسیله نقلیه است که انتظار می‌رود در آخر هفته طولانی ماه می سفر کنند.

این شامل 66 قایقرانی اضافی بین ونکوور (Tsawwassen) – ویکتوریا (Swartz Bay)، 18 پرواز اضافی بین ونکوور (Horseshoe Bay) – Nanaimo (خلیج خروج) و 11 کشتی اضافی بین ونکوور (Horseshoe Bay) – Sunshine Coast (Langdale) است.

معاون موقت رئیس جمهور دین دوبرینسکی در بیانیه ای گفت که شرکت هنوز با چالش های کارکنان مواجه است و احتمال لغو این شرکت وجود دارد.

او گفت: «من می‌خواهم از همه کارمندانمان تشکر کنم که اضافه کاری را می‌پذیرند تا به ما کمک کنند تا در این آخر هفته شلوغ سفرهای بیشتری را برای حمایت از مشتریان ارائه کنیم.

صدها ماشین در یک روز آفتابی منتظر یک کشتی BC هستند.  کشتی لنگر انداخته در کنار اقیانوس و کوه ها قرار دارد.
تعداد کشتی‌رانی‌ها پس از افت در طول همه‌گیری، افزایش زمان انتظار و تأخیر در کشتی‌رانی در سطح رکوردی است. (بن نلمز/سی بی سی)

BC Ferries گفت که به استخدام و آموزش کارکنان “ضروری برای فصل سفر تابستانی” که شامل بیش از 125 کاپیتان، مهندس یا افسر ارشد است، ادامه می دهد.

این سازمان هشدار داد که برای مشتریانی که می‌خواهند با وسایل نقلیه خود سفر کنند، در برخی از کشتی‌های کشتیرانی که از Horseshoe Bay حرکت می‌کنند، رزرو محدودی وجود دارد، به این معنی که در ترمینال‌های دیگر انتظار قایقرانی و همچنین صف‌های طولانی وجود خواهد داشت.

BC Ferries به مسافرانی که این آخر هفته را رزرو می کنند توصیه می کند که 45 تا 60 دقیقه قبل از حرکت برنامه ریزی شده خود به پایانه ها برسند و مسافران پیاده 45 دقیقه قبل از آن می رسند.

جاده ها

DriveBC و گشت بزرگراه RCMP همچنین جاده های شلوغ در سراسر استان را پیش بینی می کنند.

این استان در بیانیه ای از مسافران در مسیر ملاحات (بزرگراه 1) درخواست کرد تا از زمان های پیک سفر “برای سفری ایمن تر و آرام تر” خودداری کنند، زیرا به دلیل هوای آفتابی و اولین آخر هفته طولانی تردد ترافیک در این راهرو در آخر هفته پیش بینی می شود. بهار

به ساکنان ویکتوریا گفته شده است که در طول رژه روز ویکتوریا در روز دوشنبه انتظار اختلالات ترافیکی در امتداد خیابان داگلاس را داشته باشند.

YVR

مقامات فرودگاه بین المللی ونکوور اواخر پنجشنبه شب از اخباری مبنی بر اینکه خلبانان وست جت با کارفرمای خود بر سر یک اختلاف کاری به توافق اولیه رسیده اند، استقبال کردند.

برخی از پروازها با WestJet به دلیل این اقدام لغو شده بود. YVR روز جمعه گفت که برخی از پروازها ممکن است همچنان تحت تأثیر قرار گیرند زیرا عملیات WestJet به ظرفیت کامل خود باز می گردد.

از مسافران می‌خواهد قبل از رفتن به فرودگاه، وضعیت پرواز خود را با خطوط هوایی چک کنند.

کجا پارک کنیم

پلیس پورت مودی روز جمعه به مردم درباره محدودیت‌های پارک در مکان‌های محبوب شنا مانند دریاچه صسمات توصیه می‌کرد.

تابستان گذشته، برای کاهش تراکم ترافیک به دلیل تقاضای زیاد، یک پارکینگ جدید برای منطقه اطراف دریاچه Buntzen، یک مکان تفریحی در فضای باز محبوب در Anmore، BC، ایجاد شد.

سه پارک استانی – پارک دریاچه‌های جوفر، پارک گاریبالدی و پارک گوش طلایی – همچنان به مجوز روزانه رایگان برای بازدیدکنندگان نیاز دارند.

آنها برای کاهش ازدحام در مسیرها و پارکینگ ها و همچنین کاهش تأثیر بر محیط های طبیعی و حیات وحش مناطق اجرا شدند.

ایمنی آتش

از ظهر پنج‌شنبه، آتش‌سوزی‌های بزرگ در سراسر پیش از میلاد ممنوع شد زیرا گرمای غیر فصلی، دود آتش‌سوزی و آتش‌سوزی‌های غیرقابل کنترل همچنان ساکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

طبق اعلامیه ممنوعیت آتش سوزی استان، از ساعت 12 بعدازظهر روز 28 اردیبهشت در سراسر استان آتش سوزی در باز رده 2 و 3 ممنوع است.

آتش زدن کمپ، محدود به ارتفاع 0.5 متر و قطر 0.5 متر، هنوز در برخی مناطق مجاز است، اگرچه در مرکز آتش نشانی پرنس جورج – که بخش زیادی از نیمه شمالی استان را پوشش می دهد، جایی که همه آتش سوزی های نگران کننده قبل از میلاد در حال شعله ور شدن هستند.

ممنوعیت ها در مناطق خاص را می توان در اینجا یافت.

روز جمعه، استان توصیه‌ای درباره خطر آتش‌سوزی‌های ناشی از انسان صادر کرد.

از اول آوریل 2023، بیش از 220 آتش سوزی جنگلی بیش از 135000 هکتار را سوزانده است که عمدتاً در مرکز آتش نشانی پرنس جورج بوده است.

در این بیانیه آمده است: «85 درصد از این آتش‌سوزی‌ها عامل انسانی بوده و قابل پیشگیری هستند». “پیشگیری از آتش سوزی یک مسئولیت مشترک است.”

برای هر کسی که با ممنوعیت سوزاندن باز مغایرت داشته باشد، ممکن است یک برگه تخلف به مبلغ 1150 دلار صادر شود، باید جریمه اداری تا سقف 10000 دلار بپردازد، یا اگر در دادگاه مجرم شناخته شود، تا 100،000 دلار جریمه شود و/یا به یک سال محکوم شود. زندان

اگر تخلف باعث آتش سوزی جنگلی شود یا به آن کمک کند، ممکن است شخص مسئول مجبور به پرداخت تمام هزینه های آتش نشانی و مرتبط با آن شود.