آشنایی با روش های انجام لیفت پوست شقیقه – سایت رسمی دکتر بیرقی طوسی

این اتفاق باعث می شود تا چهره فرد مسن تر به نظر برسد. افتادگی پوست ناحیه شقیقه میتواند باعث افتادگی گوشه چشمها و ابروها شده و اثری نامطلوب بر روی ظاهر چشمها میگذارد. در واقع لیفتی شقیقه ، یک روش ظریف و در عین حال قدرتمند هست که چشم ها رو جذابتر و زیباتر می کنه و باعث میشه تا ابروها شکلی زیباتر و جوان تر داشته باشند. در جراحی لیفت شقیقه به دلیل کوتاه بودن برش ها نیازی به کوتاهی موی سر نیست و هم چنین هیچ گونه آسیبی به ریشه و فولیکول موی سر وارد نمی شود، پس افراد به هیچ عنوان دچار ریزش مو نمی شوند. این برش در ناحیه ای میان موها و شقیقه نزدیک گوش ایجاد می شود. بدلیل آزاد سازی در فاسیای عمقی تمپورال ریسک ریزش مو و یا خونریزی در این روش بسیار اندک است و پوست آزاد شده با نخ های قابل جذب طویل الجذب به فاسیای تمپورال تثبیت می شود و با گذشت زمان و تشکیل بافت اسکار لیفت ماندگار و موثری در ناحیه شقیقه و انتهای ابرو ایجاد می شود. در لیفت شقیقه تمپورال در ناحیه شقیقه یک برش کوچک ایجاد شده و سپس از همان محل پوست و لایه های زیرین آن به اندازه ای به بالا کشیده می شود تا ابروها بالاتر آمده و چین و چروک گوشه چشم ها از بین برود در نهایت میبایست تقارن مناسبی بین این اجزای صورت ایجاد شود.

این چسب ها قدرت چسبندگی بالایی دارند و کاملا بی رنگ هستند و میتونید از این چسب برای بالا کشیدن و لیفت کردن موقتی شقیقه و حتی بینی استفاده کنید. همچنین موجب کاهش چین و چروک های اطراف چشم شده و افتادگی پلک کمتر می شود، ازین رو چشم هایی که حالت خسته و خوابیده دارند بازتر شده و چهره جوان تر به نظر خواهد رسید. از سویی نیز افزایش سن میتواند موجب افتادگی پوست و در نتیجه شقیقه و ابروها شود. البته لازم است بدانید که ماندگاری جراحی در افراد مختلف میتواند متفاوت باشد. نخ و سوزن های مخصوص را در محل نقطه ها برای کشیدگی، به داخل پوست وارد می کنند و البته باید بدانید که ماندگاری لیفت شقیقه با نخ حدود دو الی سه سال است. کسانی که به علت بالا رفتن سن دارای چین و چروک هایی در انتهای ابرو و سمت دو طرف چشم خود هستند، میتوانند از جراحی لیفت شقیقه بهره ببرند، البته بهتر است این افراد چروک های پیشانی خود را با روش های دیگری قبل از جراحی برطرف کنند. مهم ترین فواید عمل جراحی شقیقه همان زیباسازی و جوان تر نشان دادن چهره شماست که در این عمل جراحی با بالاکشیدن چشم ها و ابروها و برطرف شدن چین و چروک های گوشه چشم با ایجاد تقارن مناسب چهره فرد را جذاب تر نمایش می دهد.

این نخ ها در یک الگوی مشخص قرار داده میشن تا پوست شل اطراف شقیقه ها ، چشم ها و گونه ها رو به سمت بالا کشیده و سفت کنند. در اغلب مواقع نتیجه فورا قابل مشاهده است و خطوط کنار چشم را تا حد زیادی از بین میبرد. همچنین افراد غیر متخصص ممکن است جراحی را طوری انجام دهند که عوارض بسیار زیادی داشته و همچنین نتایج مورد قبولی نیز در پی نداشته باشد. از آنجایی که این روش دوره نقاهت کوتاه مدت و نتایج بسیار خوبی به همراه داره و نتایج ان بلافاصله قابل مشاهده هستند و برای مدت طولانی پایدار می مانند ، به یک روش درمانی مداوم برای جوان سازی پوست تبدیل شده است. در نتیجه می توان گفت این جراحی تنها برای زیبایی نیست و افرادی که افزایش سن آنها موجب افتادگی ابروها و ایجاد چین و چروک در گوشه های چشم شان شده می توانند بعنوان یک گزینه مناسب برای جوان سازی پوست صورت انتخاب کنند. جراح به شما خواهد گفت که چگونه از پانسمان مراقبت کنید.

بعد از اتمام جراحی، نتیجه کاملا مشخص است اما برای نتیجه نهایی و دلخواه باید دو هفته صبر کنید تا ورم و کبودی ها کاملا از بین بروند. بعد از اتمام کار ، محل ایجاد برش با بخیه بسته میشه و بعد از گذراندن دوره بهبودی که معمولا 7 تا 10 روز طول میکشه میتونید بخیه ها رو بکشید و نتیجه حاصل از لیفت شقیقه رو مشاهده کنید. در افرادی که علاوه بر قسمت خارجی ابرو، قسمت مرکزی ابرو نیز احتیاج به بالا کشیدن دارد این روش مطلوب نیست و از سایر تکنیک ها از قبیل لیفت کورونالCoronal استفاده می شود. از طریق این برش ، بافت زیرین متحرک شده و سپس به حالت معلق در می آید تا قسمت خارجی ابرو و اطرف چشم کشیده لیفت شقیقه اراک تر شوند . لیفت شقیقه یکی از روش های زیبایی پرطرفداری هست که کمک میکنه تا افتادگی انتهای ابرو ، گوشه خارجی چشم و افتادگی پلک به بهترین شکل ممکن درمان بشه و ظاهری جوان برای چهره به وجود میاره. افرادی که ابروهای آنها به دلایل موروثی یا افزایش سن و شل شدن پوست افتادگی دارد. جراح با ایجاد برش های مختلف در ناحیه شقیقه به این بخش دسترسی پیدا می کند سپس با کمک ابزاری به نام آندوسکوپ و دوربینی که به سر آن متصل است می تواند داخل پوست شقیقه را بر روی مانیتور مشاهده نموده و در صورت نیاز تغییراتی را در بافت چربی و عضلات زیر پوست انجام دهد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد فیلم لیفت شقیقه با چسب لطفا به بازدید از وب سایت ما.