آموزش تعمیرات موبایل [سخت افزاری و نرم افزاری]

هنگامی که آب با مادربرد تماس پیدا می کند ، افزایش جریان باعث اتصال کوتاه می شود و باعث خاموش شدن تلفن شما می شود. کابل شارژ و آداپتور را بررسی کنید، خراب شدن کابل شارژ و آداپتور رایج ترین مواردی است که باعث شارژ نشدن باتری می شود بنابراین با یک کابل شارژ و آداپتور دیگر گوشی را شارژ کنید. بنابراین در صورتی که قصد دارید آینده شغلی خود را متحول سازید و شغلی پولساز و آینده دار داشته باشید می توانید این شغل را انتخاب نمایید. آموزش عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات موبایل به صورت تخصصی و با زبان ساده بیان میگردد تا برای ورود به بازار کار مشکلی نداشته باشید. پشت هر انسان موفقی می توانید صدها انسان را پیدا کنید که در مسیر موفقیت گام برداشتند ولی به مقصد نرسیدند، و پشت آنها صدها انسانی که فقط به موفقیت فکر می کنند و هیچ قدمی در مسیر بر نمی دارند و پشت سر آن ها هم باز صدها نفر دیگر هستند که رویای موفق شدن را دارند .این شمایید که باید تصمیم بگیرید جزء کدام دسته باشید.

با توجه به گستردگی استفاده از گوشی های هوشمند امروزه بیش از هر زمانی نیاز به خدمات موبایل احساس می شود. تعداد زیادی از قطعات الکترونیکی وجود دارند که برای ساخت مدارهای الکترونیکی از آنها استفاده میشود. اما در بسیاری از مواقع نیاز است تا برای تعمیر مشکلات نرم افزاری از یک سری برنامه های مخصوص استفاده شود که معمولا این کار باید توسط تعمیرکاران موبایل صورت پذیرد. بهترین ویندوز از نظر سازگاری با برنامه های مورد نیاز تعمیرات نرم افزاری، ویندوز ۷ است. آیا کتاب برای یادگیری تعمیرات موبایل کافی است؟ بهتریم و مطمئن ترین سایت ها برای اندروید و IOS، Play Store و App Store می باشند. به طور کلی آموزش تعمیرات موبایل به دو بخش نرم افزار و سخت افزار تقسیم می شود، گار آموزان می توانند در مجموعه تخصصی پارس ارتباط لوتوس توسط متخصصین مجرب و با استفاده از تجهیزات مدرن دوره خود را به صورت مدرن بگذرانند و با به روز ترین اطلاعات وارد بازار کار شوند. پارس ارتباط لوتوس با داشتن سالها سابقه در زمینه ی آموزش تعمیرات موبایل، همواره سعی در ارائه ی بهترین خدمات در این حوزه برای علاقمندان به یادگیری تعمیرات موبایل داشته است. مجموعه پارس ارتباط لوتوس با داشتن سالها سابقه در زمینه تعمیر انواع گوشی و داشتن متخصصین حرفه ای تمامی نکات برای تعمیر یک موبایل را به شما آموزش می دهد.

مادربرد تلفن هوشمند شما روح آن است و برای حفظ عملکرد تلفن باید از مادربرد آن به خوبی مراقبت کنید. اگر برای یادگیری تعمیرات موبایل آماده هستید و می خواهید کسب و کار خود را در این راستا ایجاد نمایید، کافی است وارد سایت آکادمی آموزش تعمیرات البان شده و ضمن آشنایی و مطالعه ریز عناوین آموزشی آکادمی، با ثبت درخواست رایگان، از مشاوره رایگان کارشناسان آموزشی برخوردار شوید. برای دانلود کتاب آموزش تعمیرات موبایل به صورت رایگان، این فرم را پر بفرمایید و ما فایل را روی واتساپ برایتان ارسال میکنیم. اما برای اینکه یک تعمیرکار حرفه ای موبایل شوید نیاز به آموزش صحیح و اصولی خواهید داشت. اما آموزش تعمیرات موبایل باید به صورت عملی و با کار کردن با ابزار های مختلف باشد تا بتوانید از این دوره ها بهره کافی ببرید. که در این مقاله آموزش تعمیرات موبایل ابتدا به بررسی قسمت سخت افزاری خواهیم پرداخت.از جمله قطعات مورد استفاده در موبایل که در آموزش تعمیرات تلفن همراه با آن آشنا می شویم می توان به فیلتر ای اس دی مربوط به مسیر ال سی دی اشاره نمود واز دیگر اجزای قابل بررسی در قسمت سخت افزاری آموزش تعمیرات موبایل می توانم اشاره کرد به رگلاتور ولتاژ برای قسمت های کنترل که در صورت خرابی گوشی روشن نمی شوند و اگر در این شرایط اقدام به لش کردن گوشی نماییم با حالت نو بوت روبرو خواهیم شد و در صورت سالم بودن این رگلاتور روی سلف مشخص شده به رنگ زرد باید در هنگام وصل بودن کابل فلش و یا بعد از فشار دادن کلید پاور وجود داشته باشد.

بدون شک درآمد شما هنگام فعالیت به صورت شخصی در بازار کار این شغل بسیار بیشتر از حالت دوم است. مدرک فنی و حرفه ای در بیشتر از 70 کشور دنیا دارای اعتبار بوده و افراد دارای این مدرک می توانند در سایر کشورها نیز مشغول به فعالیت در حوزه مورد نظر گردند. این IC به عنوان هسته با ماژول حافظه غیر فلش و SD RAM در بخش مودم استفاده میشود. قطعات الکترونیکی قطعات گسستهای هستند که به عنوان اجزای اصلی و اساسی مدارهای الکتریکی و الکترونیکی به کار میروند.این قطعات حداقل دو ترمینال دارند که برای اتصال به مدار استفاده میشوند. از آداپتور دیواری نیز به عنوان جایگزین منبع تغذیه DC در برخی از پروژهها که به ۵ یا ۱۲ ولت نیاز دارند، استفاده میشود. کارت حافظه خارجی برای ذخیره دادهها مانند عکس، فیلم، صدا و غیره کارت SD ، Mini SD Card و Micro SD به عنوان حافظه خارجی استفاده میشود. تعمیرات موبایل امروزه به عنوان شغلی پر درآمد شناخته می شود. پس از اتمام دوره های آموزشی شما یک تعمیرکار تعمیرات موبایل خواهید شد. در این شغل به علت اینکه کار آزاد محسوب میشود، ساعات کاری شما نیز منعطف و به اختیار خودتان است.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کتاب آموزش تعمیرات موبایل ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.