آموزش سئو SEO رایگان【از 0 تا 100】 – مکس سئو

شما می توانید در مورد نوع محتوایی که می خواهید در وبلاگ منتشر نمائید خلاقانه رفتار کنید. با استفاده ازبهینه سازی وب سایت به سادگی به کاربر هدف خود دسترسی خواهید داشت و میتوانید محصولات خود را در معرض دید کاربران و مشتریانی قرار دهید که به محصول یا خدمات شما احتیاج دارند. آیا می خواهید تاثیرگذار باشید؟ زمان بگیرید، تحقیق خود را انجام دهید، داده های اصل و کافی آماده کنید و صادق باشید. برای محصولات، عکس های حرفه ای تهیه کنید و یک نوشته جذاب در مورد آن بنویسید. یک وبلاگ خوب بهترین منبع برای ایجاد تعامل بین کاربران، بلاگرها و حتی وبسایت های تجارت الکترونیک و ارائه دهندگان سرویس های حرفه ای می باشد. به دنیا نشان دهید که چگونه کار خود را انجام می دهید، داده هایی که جمع آوری نموده اید را به اشتراک بگذارید، استراتژی جلب رضایت مشتری را رونمایی کنید و حتی دلیل شکست خود را هنگام رونمایی از یک محصول جدید بیان کنید. لیست نوشتاری یک فرصت برای جمع آوری آیتم های دانلود شده به منظور تولید راهنما، بدست آوردن کامنت های ارزشمند و تشکر از بک لینک ها و اشتراک گذاری های اجتماعی می باشد.

هنوز هم اینفوگرافیک ها از قدرت لینک سازی و اشتراک گذاری خوبی برخوردار هستند، بنابراین سعی کنید با داده ها و طراحی آن به خوبی بازی کنید. دانلود و اشتراک گذاری آن ها بسیار آسان است و اکثر نویسندگان آن را جایگزینی برای نوشتن متن می دانند. هنگامی که اینفوگرافیک ها را به عنوان تصاویر بارگذاری می کنید، نوشتن رونوشت آن را فراموش نکنید زیرا خزشگرهای گوگل نمی توانند، متن موجود در تصاویر را بخوانند. ایجاد اینفوگرافیک به معنای تولید اطلاعات خوب و ساده برای خوانندگان است. تولید یک محتوای درگیرکننده و تعامل برانگیز بهترین شروع است. در واقع آنچه مخاطب را در سایت شما نگه میدارد و باعث میشود که دوباره به سایت شما سر بزند تولید محتوایی است که برای کاربر مفید باشد و او را ترغیب کند تا مدت زمان بیشتری را در سایت سپری کند. با صاحب کالا یا فروشنده ارتباط برقرار کنید تا بتوانید بک لینک بگیرید یا در پروفایل اجتماعی آن ها به اشتراک گذاشته شوید.

این اولین و مهم ترین سوالی است که با آن مواجهه می شوید. هرچه تعداد بازنشر های محتوا و تعداد اشاره هایی که بصورت لینک به مطلب شده است بیشتر باشد سئو خارجی موفق تر است. این الگوریتم جزء جدیدترین الگوریتم های گوگل به حساب می آید که در اردیبهشت امسال اعمال گردیده است. وبلاگ های خاص که دارای محتوای عمیق و راهنما هستند، می توانند شما را به یک مجموعه تاثیرگذار و قابل احترام در صنعت مورد نظر تبدیل کنند. در واقع می توان گفت، نظرسنجی یک جزء اجتناب ناپذیر از بازاریابی تاثیرگذار است. نظرسنجی چیز جدیدی نیست اما در دنیای اینترنت، هر چیزی باید از دیدگاه های مختلف بررسی شود. سایت خود را به این دلیل که برخی از شرکت ها برای نظرسنجی 5 ستاره هزینه خوبی می پردازند، در معرض فروش نگذارید. اسنیپت به یک سری امکانات مثل ستاره شدن نتایج در گوگل گفته می شود. پس محتوا را همیشه بر اساس خواست و نیاز کاربر بنویسید و بدانید یک محتوای کاربردی اصولی بسیار موثرتر از هزاران محتوای بی ارزش و غیر کاربردی است. طول محتوا مهم نیست بلکه بیشترین تمرکز باید بر روی کیفیت و توجه به نیاز خواننده باشد. در واقع گوگل کاری به تعداد کاراکتر هایی که در Title Tag یا Meta description به کار می رود ندارد بلکه چارچوبی برای هر نتیجه جستجو به طول ۶۰۰ پیکسل (در دسکتاپ) در نظر می گیرد و هر تعداد کاراکتر که بتواند در این چارچوب نشان دهد را در صفحه نتایج جستجو نشان می دهد و در غیر این صورت، “…

از دیگران کپی برداری نکنید بلکه راهکارها و ترفندهای متفاوتی را برای رقبای خود ارائه دهید. اگر در مورد کسب و کار خود می نویسید، افرادی که در شرکت همکاری دارند را معرفی کنید. همانطور که بارها و بارها ذکر کردیم، تمام هدف گوگل کسب رضایت کاربران است. بهترین نوع امتیازدهی به مطالب، امتیاز از جانب کاربران می باشد. روزانه کاربران بسیاری کلمات مورد نظر خود را در گوگل جستجو میکنند و این موتور جستجو پیشنهاداتی متناسب با عبارات جستجو شده به آنها نمایش می دهد. موتورهای جستجو قادر به تفسیر محتوای عکس نبوده و از این طریق می توانند آنها را بهتر درک کنند. مثلاً میتوانید به کمک فایل robot از آنها درخواست کنید که صفحاتی مثل صفحه پرداخت و… اگر در مورد محصول خود، راهنما می نویسید، آن راهنما را در صفحه فرود محصول قرار دهید تا ترافیک اضافی و بک لینک های داخلی دریافت کنید. شاید تعجب کنید اما تنها کافیست این دو نکته را مد نظر داشته باشید تا بتوانید گامی بزرگ در سئوی داخلی خود بردارید. اگر تصمیم گرفته اید که یک تاثیرگذار صادق باشید باید باور مردم را شکل دهید و از دیدگاه حمایتی آن ها سود ببرید. زمانی کنیبالیزیشن رخ می دهد که شما دو صفحه با URL های متفاوت اما با یک کلید اصلی داشته باشید.