ادای احترام به آلبوم Phil Nimmons درود به بنیاد صحنه جاز کانادا

چگونه به یک نماد موسیقی جاز 97 ساله که کلاه کلارنیست ، رهبر گروه ، آهنگساز ، تنظیم کننده و مربی را پوشیده است ادای احترام می کنید؟

نوه فیل نیمونز به این فکر افتاد که دسته ای از نوازندگانی که افسانه جاز کانادایی را شناخته و با او کار کرده اند و ضبط آلبومی را جمع آوری کند.

این نشان از تأثیر نیمونز دارد که آن نوازندگان از بهترین افراد در این زمینه هستند.

“این ممکن است ارتباطی داشته باشد با این واقعیت که زمان COVID است و مردم کمی بیشتر از حد معمول در دسترس هستند. اما می دانید همه گزینه های اول را داریم ، همانطور که می دانید در مورد افرادی که می خواستیم در آنها بازی کنیم ، آلبوم ، “شان نیمونز ، که آهنگ های آلبوم را تنظیم کرد ، گفت ، به نهم.

کوین تورکوت با شیپور ، flugelhorn ، تارا دیویدسون با ساکسیفون آلتو و سوپرانو ، کلارینت ، مایک مورلی با ساکسیفون تنور ، ویلیام کارن با ترومبون ، پری وایت با ساکسیفون باریتون ، کلارینت باس ، جون و ماهارا روی باند ، با پیانو به پیوستن به شان نیمون هستند. اردلی روی طبل.

اعضای The Nimmons Tribute ، از چپ به راست: پری وایت ، مایک مورلی ، تارا دیویدسون ، ویلیام کارن ، اتان اردلی ، شان نیمونز ، جون مهاراج و کوین تورکوت. (ادای احترام نیمونز / فیس بوک)

شان نیمونز گفت: “نسب موسیقی در موسیقی جاز کانادا واقعاً برای من جذاب است که می بینم این سنت چگونه منتقل شده است.” “و فیل واقعاً در اوج یا ابتدای همه چیز است. منظورم این است که شما بنیان گذاشت ، دیگران می دانید.”

فیل نیمونز ، که در سال 1977 جایزه افتتاحیه Juno را برای بهترین آلبوم جاز دریافت کرد و بعداً ، جایزه هنرهای نمایشی فرماندار جنرال برای یک عمر دستاورد هنری ، گفت که او از درگیر شدن بیش از حد در آلبوم دور مانده است.

وی گفت: “من کاملاً خارج از آن ماندم.” “من گفتم … این بچه توست ، شان. تو هر کاری می خواهی انجام می دهی.”

او می گوید نتیجه نهایی او را ناک اوت کرد.

“آنها کار خارق العاده ای انجام داده بودند. و او تفسیر خودش را از آن آهنگ ها انجام داده است. و البته ، اجرای این نمایش فوق العاده است.”

از نظر شان نیمونز ، شرکت در کنسرت های پدربزرگ و گوش دادن به سوابق وی ، انگیزه وی برای ورود به صنعت موسیقی است. او می گوید ، اما از طریق روند ساخت این آلبوم ، صدای خودش را پیدا کرده است.

شان نمونز گفت: “می دانید ، فیل از بسیاری جهات راه را به ما نشان می دهد … او همه را ترغیب کرده است که به دنبال موسیقی خود باشند.”

“همه ما دنیای خلاق خودمان را داریم و از طریق کاوش در جهان خلاق خود و تقسیم آنها با یکدیگر ، واقعاً فکر می کنیم که جادوی زندگی را می گیریم.”

برای شنیدن مصاحبه با فیل و شان نیمونز در CBC هوای گرم، بر روی لینک زیر کلیک کنید:

هوای گرمساعت 54:00شاهکار هوای گرم فیل نیمون و شان نیمون

موسیقی در عمق خانواده نیمونز جریان دارد. فیل یک دولت بزرگ ارشد مورد احترام در موسیقی جاز کانادا است و نوه شان یک آهنگساز و تنظیم کننده معتبر فیلم است که به تازگی ادای احترام به پدربزرگ خود را با نام “To Nth” منتشر کرده است. این ساعت شامل مصاحبه با مردان و نمونه برداری از موسیقی آلبوم تازه منتشر شده است. ساعت 54:00