امسال سه شنبه هدیه دادن فصل خیریه بسیار متفاوتی را آغاز می کند

اول دسامبر ، روز سه شنبه ، پیگیری جمعه سیاه و دوشنبه سایبری است که مردم را ترغیب می کند که در جایی که می توانند یک کمک خیرخواهانه انجام دهند یا روش دیگری برای بازپرداخت به جامعه پیدا کنند.

کیت باهن ، مدیر عامل Charity Intelligence ، یک سازمان غیرانتفاعی که بخش خیریه کانادا را ارزیابی می کند ، می گوید ، با همه گیری COVID-19 در سال جاری ، تمرکز دوباره بر نیازهای آسیب پذیرترین افراد وجود دارد.

باهن در برنامه CBC گفت: “ما مایحتاج اساسی را دوباره در اولویت قرار می دهیم. پناهگاه های زنان. بانک های مواد غذایی.” قبل از میلاد امروز. “ما درمورد بسیاری از اهدا کنندگان که قبلاً به سمفونی ها ، موزه های هنری و غیره کمک می کردند ، می شنویم و شاهد یک چرخش واقعی در بازگشت به جامعه و بازگشت به خدمات ضروری هستیم.”

بهن چند نکته برای علاقه مندان به بازگرداندن این فصل دارد.

تحقیق خود را انجام دهید و با قصد بدهید.

باهن می گوید مهم است که بدانید کمک مالی شما در جامعه چه تاثیری دارد ، به ویژه در آن زمان که دلار باید کشیده شود.

باهن می گوید که کانادایی ها هر سال 17 میلیارد دلار به موسسات خیریه کمک مالی می کنند ، اما برآوردهای اولیه نشان می دهد که به دلیل سختی های ناشی از بیماری همه گیر COVID-19 ، احتمالاً 37 درصد کمک ها کاهش می یابد.

وی با اشاره به اینکه Charity Intelligence در وب سایت خود تحقیق و تجزیه و تحلیل در دسترس دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری کمک کند ، گفت: “در حال حاضر در حال دادن کمک ، ما به کمک های مالی نیاز داریم تا بهترین کار را انجام دهیم.”

کیت باهن ، مدیرعامل Charity Intelligence ، می گوید خیریه ای را انتخاب کنید که ارزش های شما را منعکس کند و با نیت اهدا کنید. در اینجا ، یک داوطلب جمعه ، 20 نوامبر 2020 ، قفس پرندگان عجیب و غریب را در پناهگاه پرندگان Greyhaven در دلتا ، بریتیش کلمبیا تمیز می کند. (بن نلمز / سی بی سی)

وی گفت که گذر از اظهارات قبلی می تواند به شما کمک کند قضاوت کنید که آیا یک موسسه خیریه امسال به کمک احتیاج دارد یا اینکه خدمات دیگری بهتر ارائه می شود.

“درست مثل اینکه بعضی از مردم وضع مالی خوبی دارند و حالشان خوب خواهد بود و برخی از مردم واقعاً در حال سختی هستند ، برخی از خیریه ها نیز واقعاً از وضع مالی خوبی برخوردار هستند. آنها ده ها میلیون دلار در بانک دارند ، آنها می توانند بیایند. از طریق COVID خوب ، کاملا خوب ، “او گفت. “بسیاری از موسسات خیریه دیگر نیز واقعاً در تلاشند چراغ های خود را روشن نگه دارند.”

گاهی اوقات ، پول نقد بهترین است.

باهن می گوید به آنچه مردم نیاز دارند توجه کنید. او خاطرنشان می کند که بانک های مواد غذایی ترجیح می دهند پول نقدی داشته باشند تا وسایلی که در یک فروشگاه مواد غذایی خریداری شده و سپس اهدا می شوند.

وی گفت: “یك بانك غذای محلی … قدرت خرید خود را دارد. می تواند چهار برابر بیشتر از آنچه می توانید آن را خرج كنید ، با آن دلار غذا بخرد. این مشتریان خود را می شناسد. می داند به چه چیزهایی نیاز دارد.”

کارت های هدیه یا کوپن های نقدی برای خانواده های نیازمند نیز همین است.

وی گفت: “دادن پول نقد دارای عزت است. این یک اعتماد است ، یک احترام است. این به آنها گفتن … آنچه را که نیاز دارید دریافت کنید ، نه آنچه ما فکر می کنیم باید داشته باشید.”

سال سختی است. مراقب خودت هم باش

سرانجام ، باهن گفت ، همه نمی توانند همان ظرفیت سالهای گذشته را بدهند – و این کاملا خوب است.

وی گفت: “وقتی شغل خود را از دست دادید ، وقتی با عدم اطمینان مالی روبرو شدید ، نمی توانید یک کمک خیرخواهانه انجام دهید. شما باید از خود مراقبت کنید.”

کیت باهن ، مدیرعامل Charity Intelligence ، می گوید: این سال برای بسیاری سخت بوده است و تعطیلات بسیار خوب است. در اینجا ، یک داوطلب در 21 اکتبر 2020 با مرکز تماس با بحران BC در دفتر خود در ونکوور تماس می گیرد. (بن نلمز / سی بی سی)

“[For] کسانی که در موقعیتی برای دادن هستند ، وقت آن است که ما عمیق فرو برویم و به همسایگان خود کمک کنیم. “

در تاریخ 4 دسامبر ، برای پخش های ویژه و ملاقات و استقبال دیجیتال با میزبانان مورد علاقه خود در CBC بریتیش کلمبیا ، به ما بپیوندید و از راحتی خانه خود به Food Banks BC کمک مالی کنید. برای اطلاعات بیشتر ، به cbc.ca/openhouse مراجعه کنید