انبریج به دلیل عدم نظارت صحیح بر خط لوله BC قبل از انفجار 40K دلار جریمه کرد

تنظیم کننده انرژی کانادا به دلیل عدم نظارت صحیح بر خط لوله پرنس جورج ، قبل از میلاد قبل از انفجار در اکتبر 2018 ، 40000 دلار جریمه به انبریج داد.

این حکم در مورد بازرسی هیئت ایمنی حمل و نقل (TSB) است که نشان داد این شرکت به طور نامناسب بازرسی برنامه ریزی شده برای مدیریت خطرات خط لوله را به تاخیر انداخته است که ممکن است مواردی را شناسایی کرده و از وقوع انفجار آتشین جلوگیری کند.

بر اساس گزارش TSB ، انفجار در سال 2018 به دلیل ترک خوردگی تنش در لوله در نزدیکی زمین ذخیره شده لهیدلی تنه اولین ملت در شمال شرقی پرنس جورج ایجاد شده است.

این انفجار یک گلوله آتش بزرگ ایجاد کرد و بیش از 100 نفر را از خانه های خود مجبور کرد. همچنین ، صدمات وارد شده به خط لوله ماه ها باعث خفه شدن گاز طبیعی در سراسر استان و ایالات متحده شد.

رگولاتور انرژی کانادا روز پنجشنبه حکم خود را به صورت آنلاین منتشر کرد و جریمه نقدی را به Westcoast Energy Inc صادر کرد ، این شرکت زیرمجموعه انبریج است که به عنوان انتقال انرژی Spectra فعالیت می کند.

در این حکم آمده است که Westcoast قوانین حاکم بر شرکتهای خط لوله کانادایی را نقض کرده است زیرا “برنامه مدیریت یکپارچگی خود را به اندازه کافی در مورد ترک خوردگی در برابر فشار و شیوه های بازرسی اجرا نکرده و اگر Westcoast این کار را انجام داده بود ، می توان نقص خط لوله را تشخیص داد تا از این کار جلوگیری شود. گسست. “

این شرکت 30 روز فرصت دارد تا جریمه را پرداخت کند یا درخواست تجدیدنظر کند.

تماشا کنید | گلوله ای آتشین در بالای محل انفجار خط لوله افزایش می یابد:

انفجار خط لوله در 9 اکتبر 2018 یک گلوله آتشین را در نزدیکی پرنس جورج ، قبل از میلاد مشتعل کرد. بعداً تحقیقات نشان داد که انفجار به دلیل ترک خوردگی در بخشی از لوله ایجاد شده است. 0:16

در حال حاضر اولین ملت لهیدلی تنه در حال پیگیری قانونی علیه انبریج است ، با این استدلال که این انفجار باعث “پریشانی و اضطراب جدی و دائمی” اعضای خود شده و هیچگاه به این شرکت اجازه احداث خط لوله در زمین بدون فاز آنها را نداد.

مشترک شدن در Daybreak North در CBC Listen یا برنامه پادکست مورد علاقه خود و ارتباط با CBC Northern British Columbia در فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام.