انواع لوله قیمت روز – اصفهان آهن

و به وسیله دستگاه درز جوش، درزهای آن به هم جوش داده میشوند. این نوع لوله معمولاً از فولاد ساده کم کربن ساخته میشود؛ اما به وسیله افزودن برخی مواد به داخل و بیرون لوله، آن را در برابر زنگ زدن مقاوم میکنند. لوله گالوانیزه گرم لوله ای است که به طور معمول از فولاد ساخته می شود و طی فرایند تولید به وسیله روی ۵٠٠ درجه مایع پوشانده می شود. یکی از سوالات مهمی که در هنگام خرید برای مشتریان لوله های گالوانیزه مطرح می شود تفاوت گالوانیزه سرد و گرم در لوله ها است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لوله گالوانیزه ساوه میتوانید به لینک ضمیمه شده مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات دقیق هنگام خرید لوله گالوانیزه ساوه سنگین می توانید با کارشناسان فروش بازار اتصال ارتباط برقرار نمایید. برای اتصال لوله گالوانیزه هرگز از دستگاه جوش استفاده نمی شود که باعث ایجاد تولید غلیظ می شود که بر دستگاه تنفسی آسیب می رساند.

چنانچه بخواهید از لولههای گالوانیزه در زمینههای آب رسانی ساختمانی و تجهیز موتورخانهها استفاده کنید باید در انتهای چرخه دو سر لوله اتصالات طول لوله گالوانیزه را رزوه نمایید. لوله های گالوانیزه با روکش روی که در دو نوع گرم و سرد تولید میشود. در بازار هر لوله یا هر سایزی از لوله سیاه لوله گرم یاسرد فرقی ندارد، می توان آبکاری کرد. در این فاز طرح اولیه طراحی شده در فاز 1 طبق آییننامه کاملتر شده و طرح نهایی ارائه میشود. در این فاز یک طراحی اولیه از تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، مشخصشدن مسیرهای لولهها و کانالها، مشخصکردن محل تقریبی بازشوها، لولهها و رایزرها، تجهیزات موتورخانه و ابعاد ان و در نهایت ترسیم نقشههای تک خطی انجام میشود. این فرآورده ورق روغنی از جنس پلیمر است و به دلیل اینکه یک لایه بر سطح آن وجود دارد در مقابل خوردگی و پوسیدگی مقاومت بالایی نشان می دهد. لوله گالوانیزه گرم طول عمر بالایی دارد. به طور کلی طول عمر این دسته از تجهیزات صنعتی را بین ۲۵ تا ۳۰ سال تخمین می زنند که در مقایسه با سایر لوله های موجود در بازار، رقم قابل توجهی به شمار می آید.

به این ترتیب لوله گالوانیزه ای که به این روش تولید گردد، طول عمر بسیار زیادی پیدا می کند. امروزه اما ، مشخص شده است که قرار گرفتن بسیار طولانی در معرض آب باعث خوردگی و زنگ زدگی لوله گالوانیزه از داخل می شود. در روش گالوانیزه سرد نمک روی را داخل محلول آبی یا اسیدی (الکترولیت) ریخته و به قطعه مورد نظر اسپری می کنند به همین دلیل پوشش ایجاد شده بر روی آن نازک است پس از مدتی از بین می رود. به طور کلی گالوانیزاسیون برای پوشش نسبت به سایر روش ها مانند رنگ آمیزی لوله ها، نیروی انسانی و هزینه کمتری می خواهد به همین دلیل دارای محبوبیت بیشتری نسبت به سایر روش ها است. به گزارش ایسنا بنابر اعلام آسیا استیل، به همین دلیل روکش فلزی و اکسید آهن روی آن تشکیل شده و سطح آن رنگ تیره ای به خود گرفته شده است. هردو لوله ها در شاخه های ۶متری وتا سایز۸اینچ عرضه شده اند.لوله اهنی گالوانیزه مناسب برای جوشگاری نمیباشد چون از اکسید شدن روی موجود در ان گازی سمی تولید شده و برای تنفس خطرناک است.

لوله گالوانیزه گرم جهت استفاده برای مکان هایی است که در تماس با رطوبت بالاست و محل هایی که احتمال زنگ زدگی بیشتری می رود.لوله گالوانیزه گرم به نوعی اطلاق می شود که هم داخل لوله و هم خارج آن گالوانیزه شود. به هراندازه که ضخامت و کیفیت لوله فولادی بیشتر باشد، میتواند حجم بیشتری از مایعات را منتقل و فشار بیشتری را تحمل کند. بر اساس نوع لوله مورد استفاده در این فرآیند، لوله های گالوانیزه به دو دسته بندی کلی لوله های گالوانیزه فولادی و لوله های گالوانیزه آهنی تقسیم می شوند. تفاوت این دو در این است که لوله های گالوانیزه فولادی وزن کمتری نسبت به لوله های گالوانیزه آهنی دارند. کلیه لوله های فولادی و آهنی گالوانیزه در شاخه های ۶ متری و دو سر دنده با قطر1 اینچ تا ۸ اینچ تولید می گردند . • دستگاه النگیتور: این دستگاه باعث می شود تا سطح مقطع فولاد به حالت گرد در بیاید. در صنعت آهن آلات،روی فلزاتی که به خوردگی حساس ترند و آسیب میبینند پوششی از فلز روی قرار داده که این پوشش باعث حفاظت از فلز در برابر خوردگی و آسیب می باشد که این عمل توسط گالوانیزاسیون انجام می شود.پوششی که در گالوانیزاسیون استفاده می شود شامل لایه ای از فلز روی و ترکیباتی از آهن می باشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد وزن لوله گالوانیزه 3/4 لطفا از سایت ما دیدن کنید.