اینجا کتابخانه های مجازی ایران است.

قیمت کتابخانه: اصولاً قیمت کتابخانه خانگی بر اساس تعداد طبقات، متریال و متراژ کلی تعیین می شود، اما قبل از قیمت بهتر است ابتدا تصمیم بگیرید که این مدل کتابخانه می تواند انتخاب خوبی برای منزل یا محل کار شما باشد. محیط؟ آیا به اندازه کافی بزرگ است که کتاب های شما را در خود جای دهد؟1. یک مکان عالی برای تبدیل شدن به یک کتابخانه، دیوار پشت مبل است. مبل شما ممکن است کمی جلوتر بنشیند و فضای کمتری را اشغال کند، اما با این وجود فواید زیادی دارد. اگر مستاجر هستید، لازم نیست برای رنگ آمیزی دیوارها یا کاغذ دیواری هزینه کنید، بنابراین بزرگترین دیوار خانه را به این ترتیب می پوشانید.
اختصاص دهید. وقتی تعداد کتاب ها برای اختصاص یک قفسه به یک موضوع خاص کافی نیست، می توانید ترتیب را برای زیبایی بیشتر تغییر دهید. استفاده از اندازه کتاب ها برای چیدمان کتاب ها ظاهر کتابخانه را بهتر می کند. کتاب های هم اندازه باید بر اساس طولشان در قفسه ها چیده شوند. اکنون ظاهری منظم در کتابخانه خود خواهید دید. در کتابخانه، کتاب ها را از نقطه ای که نام و مشخصات کتاب نمایش داده می شود، قرار دهید. یک قفسه به صورت عمودی و افقی با کتاب ها چیده شده است.
کتابخانه الکترونیکی
از این رو، کتاب های صوتی بیشترین معنا را دارند. کتاب مجازی از کتاب های صوتی مزایای بسیاری را به همراه دارد که بزرگترین آن استفاده بهینه از زمان تلف شده است.برای مثال می توان از ساعات طولانی سپری شده در ترافیک در کلان شهرها به طور موثر استفاده کرد. شما می توانید بسیاری از کتاب های مصور را در کتابخانه تاریخ ما بیابید که رایگان هستند. کتاب های صوتی از جمله کتاب های خسرو شاهانی، راز و ده ها کتاب دیگر از جمله کتاب های پرفروش و ارزشمند با کیفیت بالا در اختیار شما قرار گرفته است. در تحقیقات، کتاب های مرجع به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند، به ویژه توسط دانشجویان، اساتید و محققان.
کتابخانه آنلاین
اعداد نشان می دهد که اکثر خوانندگان کتاب های الکترونیکی را جایگزین کتاب های چاپی نمی کنند، بلکه از آنها به عنوان مکمل استفاده می کنند. بردن یک iPad به ساحل برای تفریح ​​یا در راه رفتن به محل کار راحت است، اما تا زمانی که یک "کتاب واقعی" در اطراف وجود دارد، گویی هرگز از یک کتابخوان الکترونیکی استفاده نکرده اند. این تصویر از صفحه اول مقاله است. از سال 2011 تا 2019، تقریباً 60 و 70 درصد آمریکایی ها کتاب های چاپی می خوانند.کتاب های الکترونیکی به هیچ وجه قابل مقایسه با کتاب های چاپی نیستند.
سایت کتابخانه آنلاین
بسیاری از مراجعه کنندگان کتابخانه ما والدین جوانی هستند که به دنبال آشنایی فرزندان خود با کتاب و کتابخوانی از سنین پایین هستند، زیرا من همیشه مخاطبان کودک را هدف قرار داده ام. درنجفی گفت: قصه گویی یکی از فعالیت های مستمر ما در فضای مجازی است که چهارشنبه شب ها برگزار می شود. این برنامه با هدف تشویق کودکان به کتابخوانی انجام می شود.در واقع معتقدم اگر بذر مطالعه در روح کودک بکارد، میوه آن در آینده نه تنها برای او، بلکه برای اطرافیان و جامعه نیز مفید خواهد بود.
کتابخانه مجازی تبیان
به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته کتاب و روز کتابخوانی و کتابدار، ایران از ۲۴ آبان تا ۲۶ آبان ماه، عضویت رایگان کتابخانه‌ها را ارائه می‌کند. علاقه مندان به عضویت در کتابخانه های عمومی استان یزد می توانند در سه روز اعلام شده به یکی از کتابخانه های عمومی استان مراجعه کنند. همچنین می توانند در صورت فعال بودن گزینه کد تخفیف برای کتابخانه مورد نظرشان، روی URL مناسب کلیک کرده و کتابخانه مورد نظر خود را از لیست موجود انتخاب کنند. در مرحله بعد در صورتی که متقاضی عضویت در کتابخانه های عمومی نباشد و یا به سقف دریافت کد نرسیده باشد پیامکی حاوی کد تخفیف ارسال می شود. با انجام این مراحل، متقاضی می تواند در مهلت تعیین شده به کتابخانه مراجعه و تخفیف مورد نظر را اعمال کند.
مجموعه رو به رشدی از کتاب های الکترونیکی رایگان در Digilibraries موجود است.این سایت علاوه بر موتور جستجوی خود، کتاب هایی را نیز در دسته بندی های معمولی ارائه می دهد. گوتنبرگ که یک سایت دانلود رایگان خارجی است، نسخه‌های چاپی معتبر کتاب‌ها را جمع‌آوری می‌کند و با کمک اهداکنندگان و مردم آن‌ها را برای دانلود رایگان در دسترس قرار می‌دهد. موتور جستجوی سایت به کاربران این امکان را می دهد که با وارد کردن کلمات کلیدی کتاب های مرتبط را پیدا کنند. یکی از ویژگی های خوب این سایت این است که یک کاتالوگ ویژه ارائه می دهد که می توان به صورت آفلاین یا حتی از طریق اتصالات آهسته به آن دسترسی داشت. علاوه بر این، این سایت این مزیت را ارائه می دهد که امکان مشاهده کتاب ها در کتابخوان های الکترونیکی محبوب مانند Amazon Kindle و iPad را فراهم می کند.
لی یانگ در گوشه ای دنج در حال خواندن کتاب است. محوطه ای زیبا و بکر اطراف این کتابخانه را احاطه کرده است. این کتابخانه با برکه های زیبا و درختان هلو از دیگر کتابخانه های جهان متمایز است. در تعطیلات آخر هفته، این کتابخانه هزاران دانشجوی چینی را جذب می کند که هم طبیعت و هم علم را دوست دارند. این کتابخانه زیبا و منحصر به فرد در اشتوتگارت آلمان توسط یک معمار کره ای طراحی شده است. کف این کتابخانه به رنگ سفید است.