این خرس مادر در حال یورش به سطل های زباله در Kamloops، قبل از میلاد دستگیر شد

یک خرس مادر گرسنه این هفته برای یک میان وعده عصرانه در کاملوپس، بریتیش کلمبیا، به غواصی در زباله‌دان متوسل شد و توله‌هایش را برای ماجراجویی به همراه آورد.

شاون کینگ در اوایل این هفته برای پیاده روی در محله Valleyview در Kamloops – در حدود 167 کیلومتری شمال غربی کلونا در داخل کشور – بیرون بود، وقتی خرسی را دید که به توله هایش آموزش می دهد چگونه برای سطل زباله جستجو کنند.

کینگ در شبکه سی‌بی‌سی گفت: «آن همه سطل‌های زباله در خیابان را می‌کوبید سپیده دم کملوپس صبح چهارشنبه.

کینگ گفت که خرس از سطل به سطل دیگر حرکت می‌کرد، کیسه‌های زباله را بیرون می‌کشید و محتویات آن‌ها را می‌خورد، درحالی‌که دو توله پشت سرشان برچسب زده بودند.

ویدیویی که او از دور گرفته بود توسط همسایه اش در فیس بوک به اشتراک گذاشته شد.

تماشا | خرس در سطل های زباله در محله BC Interior زیر و رو می کند:

خرس مادر در محله کملوپس در حال جستجوی غذا بود

یک خرس مادر در اوایل این هفته در حال عبور از سطل های زباله در محله Valleyview در Kamloops دیده شد.

مادر را نشان می دهد که روی یک خاکریز در کنار جاده می پرد و سپس در حال جستجو در سطل زباله در حالی که توله هایش برای پریدن از روی خاکریز تلاش می کنند.

کینگ گفت: «مامان خیلی گرسنه به نظر می رسید.

کینگ می‌گوید که در گذشته خرس‌هایی را در محله‌اش دیده است که این کار را انجام می‌دهند و دور سطل زباله‌اش بند می‌بندد تا آن را مهر و موم نگه دارد.

شهر Kamloops یک آیین‌نامه Bear Smart دارد که ساکنان را از گذاشتن زباله‌های خود زودتر از ساعت 4 صبح روز جمع‌آوری در حاشیه خیابان منع می‌کند.

وب سایت آنها می نویسد: “وقتی خرس ها شروع به استفاده از منابع غذایی انسان در یک جامعه می کنند، پتانسیل درگیری انسان و خرس را ایجاد می کند.”

بهترین شیوه ها

Ted Traer، کارشناس ایمنی حیات وحش، که قبلا برای انجمن و خیریه WildSafeBC کار می‌کرد، می‌گوید دیدن خرس‌های خارج از خواب زمستانی در این زمان از سال برای یافتن زباله‌ها معمول است.

ترایر گفت: “حیات وحش در داخل و اطراف جوامع ما حرکت می کند، و آنها همیشه به دنبال یک غذای رایگان و آسان هستند. بنابراین هر زمان که آن را پیدا کنند، آن را می گیرند.” و افزود که مردم باید از نگهداری غذای خود اطمینان حاصل کنند. در داخل خانه و به راحتی برای حیات وحش قابل دسترسی نیست.

با توجه به WildSafeBC، خرس سیاه بین 14000 تا 25000 تماس در سال با خدمات افسر حفاظت از BC است.

WildSafeBC در وب‌سایت خود می‌گوید: «در حالی که اغلب برخورد خرس‌ها منجر به خروج خرس از یک منطقه می‌شود، زمانی که یاد بگیرند انسان‌ها و فعالیت‌هایشان را با غذا مرتبط کنند، می‌توانند قاطع‌تر یا مخرب‌تر شوند».

بسیاری از شهرداری ها برای صاحبان املاکی که زباله ها را بیرون می گذارند و خرس ها را جذب می کنند، جریمه های سنگینی در نظر گرفته اند، از جمله پورت مودی و نورث ونکوور.

اگر مردم یک خرس را ببینند که در یک محیط شهری به دنبال غذا می گردد، ترایر می گوید که باید فاصله خود را حفظ کنند و با خدمات افسر حفاظت تماس بگیرند.

“بسیاری از مردم فکر می کنند اوه آنها ناز هستند، می خواهم نزدیک شوم، می خواهم سلفی بگیرم… ایده بد، این کار را نکن.”