این فقط یک تمرین است: قبل از میلاد برای آزمایش سیستم هشدار اضطراری چهارشنبه

بریتیش کلمبیایی ها می توانند انتظار داشته باشند که تلفن های همراه آنها بعد از ظهر چهارشنبه به محض آزمایش سیستم هشدار اضطراری ، تلفن های همراه خود را هشدار دهند.

در تاریخ 25 نوامبر ، آزمایشی از سیستم هشدار بی سیم BC به عنوان بخشی از سیستم ملی Alert Ready برای بهبود ایمنی عمومی در شرایط اضطراری انجام می شود.

هشدار برنامه ریزی شده به تمام تلفن های همراه سازگار ارسال می شود و از ساعت 1:55 بعد از ظهر از ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی پخش می شود.

سیستم هشدار اضطراری دو بار در سال آزمایش می شود تا ارزیابی شود که آیا برای شرایط اضطراری واقعی آماده است یا خیر. یک آزمایش برنامه ریزی شده در ماه مه سال 2020 به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 در سراسر کانادا لغو شد.

برای دریافت هشدارها ، تلفن های همراه باید به یک شبکه تلفن همراه متصل باشند ، با هشدار سازگار باشند ، در منطقه هشدار باشند و دارای نرم افزار تلفن همراه به روز باشند. هشدارها به صورت خودکار و بدون هیچ گونه هزینه ای برای کاربر پخش می شوند.

سیستم Alert Ready در آوریل 2018 در سال قبل از میلاد مسیح راه اندازی شد و هدف آن هشدار سریع مردم در مورد هرگونه “خطرات قریب الوقوع یا آشکار کننده زندگی” است.

ساکنانی که هر مشکلی را تجربه می کنند می توانند در یک نظرسنجی آنلاین کوتاه پس از آزمون شرکت کنند.

برنامه هشدار ابتکاری مشترک بین دولت های فدرال ، استانی و سرزمینی است.

برای اینکه بفهمید دستگاه بی سیم شما با سیستم Alert Ready سازگار است یا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم ، به این آدرس مراجعه کنید: www.alertready.ca.