این منع مصرف ، که توسط آلوم UVic طراحی شده است ، یکی از بهترین اختراعات سال 2020 شناخته شده است

اختراع زباله برای یک مرد ممکن است گنجینه آشپزخانه جدید شما باشد.

ویکتور نیکولوف ، دانش آموخته مهندسی دانشگاه ویکتوریا و مدیرعامل Anvy Technologies مستقر در BC ، خالق سیستم جدید دفع زباله های خانگی است که اخیراً توسط مجله تایم به عنوان یکی از برترین اختراعات سال 2020 معرفی شد.

هر ساله ، این مجله لیستی از اختراعات را منتشر می کند ، که از بین نامزدهای ارسال شده توسط کارمندان خود انتخاب شده است و طبق بیانیه ای “باعث می شود جهان بهتر ، هوشمندتر و حتی کمی سرگرم کننده تر شود.”

محصول نیکولوف نیز باعث شده است که بوی آن کم شود.

این سیستم که سیستم Sepura نامیده می شود ، از نظر عملکرد شبیه یک دستگاه آشپزخانه است از این جهت که یک واحد دفع زباله است که در زیر ظرفشویی آشپزخانه قرار دارد. کاربران به راحتی ضایعات مواد غذایی را به داخل سینک ظرفشویی می اندازند و آنها را به سمت تخلیه در واحد Sepura می ریزند.

آنچه در مورد واحد نیکولوف متفاوت است این است که آن را جدا می کند و مواد جامد را در یک سطل آب بندی شده بدون بو و زیر ظرفشویی جمع می کند. چراغ های LED زمان پر بودن سطل آشغال را نشان می دهند ، در آن زمان می توان به راحتی محتویات را برداشت و برای کمپوست یا جمع آوری تخلیه کرد.

نیکولوف در مصاحبه ای با CBC گفت: “این یک روش مناسب برای از بین بردن زباله های غذایی در خانه است ، اما در پایان روز شما در مورد آن دوستدار محیط زیست هستید.” همه نقاط غرب.

وی افزود: “ایده در اینجا این است كه هر چه بیشتر مواد جامد از زهكش خارج شوند.”

یک چراغ LED در جلوی سطل زباله که زباله های جامد را جمع می کند ، زمان پر بودن و آماده بودن تخلیه واحد در کمپوست یا مجموعه ها را نشان می دهد. (Anvy Technologies)

نیکولوف گفت که این امر نه تنها در محیط زیست آسانتر است ، بلکه در کتابهای جیبی خانگی و شهری نیز می توان از این راحت تر بود زیرا مواد جامد اغلب در پشت مشکلاتی هستند که در سیستم های لوله کشی و فاضلاب بوجود می آیند.

در یک خبر منتشر شده از بخش مهندسی در UVic ، جایی که نیکولوف مهندسی مکانیک خوانده است ، نقل شده است که شناخت از مجله نمادین آمریکایی بیانگر حدود دو سال کار سخت توسط یک تیم کل است.

تا زمان اعمال محدودیت های COVID-19 ، نیکولوف Anvy Technologies را از دفتری در دانشگاه اداره می کرد.