بازرسان قتل در جستجوی خودروی مظنون در ساری، بریتیش کلمبیا، تیراندازی مرگبار هستند

بازرسان قتل در ساری، بریتیش کلمبیا، در جستجوی خودروی مظنونی هستند که به گفته آنها در تیراندازی یک نفر کشته و دیگری زخمی شده بود.

خشونت در روز سه شنبه، 2 می، حوالی ساعت 8 بعد از ظهر به وقت محلی در تقاطع خیابان 108 و خیابان 148 در محله گیلدفورد رخ داد.

روز شنبه، تیم تحقیقات یکپارچه قتل (IHIT) عکس‌هایی از خودروی مظنونی را که در رابطه با تیراندازی روز سه‌شنبه شناسایی و کشف کرده بود، منتشر کرد.

این وسیله نقلیه که در بلوک 20600 خیابان 36 در لنگلی پیدا شد، به عنوان یک سدان 4 درب هیوندای النترا آبی مدل 2020 توصیف شده است. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک لاستیک قرمز مشخص در سمت راننده عقب وجود دارد.

پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در مورد خودرو دارد می‌خواهد با IHIT تماس بگیرد.

تیراندازی احتمالاً هدف قرار گرفته است: پلیس

هنگامی که ماموران روز سه شنبه به محل حادثه رسیدند، دو نفر را دیدند که با شلیک گلوله زخمی شده بودند. پلیس می گوید یک مرد به بیمارستان منتقل شد و بعداً درگذشت.

RCMP افزود که جراحات فرد دیگر تهدیدی برای زندگی نبود.

پلیس در صحنه جرم ایستاده است
پلیس در محله گیلدفورد در ساری. IHIT با Surrey RCMP در این تحقیق کار می کند. (شین مک کیچان)

سرویس بهداشتی اورژانس بریتیش کلمبیا تایید کرد که دو نفر به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها وخیم است. گفت: چهار آمبولانس به این حادثه پاسخ دادند.

پلیس بعداً مرد متوفی را جیدن پراساد 20 ساله اهل ساری شناسایی کرد. قربانی که مجروح شده نامی برده نشده است اما از بیمارستان مرخص شده است.

نمایی نزدیک از لاستیک خودرو با لبه قرمز متمایز.
پلیس می گوید خودروی مظنون دارای یک لبه قرمز متمایز در عقب است. (IHIT)

بازرسان گفتند که تیراندازی به احتمال زیاد یک حمله هدفمند بوده است و نشان می دهد که این تیراندازی به درگیری باند BC مرتبط است.

Surrey RCMP صبح دوشنبه تایید کرد که یک وسیله نقلیه که آنها معتقدند مرتبط با تیراندازی بود در لنگلی، بریتیش کلمبیا پیدا شد و “تلاش” برای آتش زدن آن صورت گرفت.