بازماندگان بهمن پیش از میلاد از اسکی بازان می خواهند که مسئولیت ایمنی خود را به عهده بگیرند

دیو کرومپتون هنوز در سوگ داگ چرچیل دوست دو دهه خود است که چهار سال پیش پس از گرفتار شدن در بهمن هنگامی که در تور اسکی هدایت شده در کشورهای خونی قبل از میلاد گرفتار شد ، درگذشت.

اما در حالی که کرومپتون ، به همراه همسر و دوستان چرچیل ، در ابتدا می خواستند راهنمایان کشورها را مقصر مرگ چرچیل بدانند ، آنها غم و اندوه خود را به عملی تبدیل کرده اند.

این گروه ابتکاری را به راه انداخته است که اسکی بازان را تشویق می کند تا مسئولیت ایمنی خود را به عهده بگیرند ، به ویژه با محدودیت های سفر COVID-19 که مردم را به دنبال ماجراهای زمستانی نزدیک به خانه سوق می دهد.

چرچیل ، که در آن زمان 64 ساله بود ، در یک سفر یک هفته ای با کرومپتون ، همسرانشان و چند دوست دیگر در کشور پشت در نزدیکی گلدن ، قبل از میلاد به خارج سفر کرده بود.

این یک صبح زیبا از آسمان آبی بود و گروه باتجربه اسکی بازان با دو راهنما همراه بودند – که با عقیده قبلی احساس امنیت کاذب را به آنها القا کرده بود. این گروه احساس آرامش می کردند و با اطمینان به راهنماهای خود ایمنی در بهمن را حفظ می کردند و فقط دامنه های ایمن را انتخاب می کردند.

اما این گروه در همان روز فوریه 2016 بهمن را به راه انداخت. داگ چرچیل سه روز بعد درگذشت.

شیلا چرچیل ، نفر دوم از راست ، در دادخواست خود علیه راهنمایان اسکی پس از مرگ شوهرش داگ چرچیل ، ابتدا از راست ، از جنی و دیو کرومپتون ، اول و دوم از چپ حمایت شده است. (ارائه شده توسط دیو کرومپتون)

شیلا چرچیل و جنی کرومپتون ، همسر دیو کرومپتون ، از جمله کسانی بودند که بر اثر این حادثه زخمی و آسیب دیده بودند.

“من از این انتظار کور شدم [the lead guide] “شیلا ، همسر چرچیل ، در ویدئویی در وب سایت Backcountry Safe ، که از انجمن انجمن راهنمایان کوهستان کانادا (ACMG) پشتیبانی می کند ، می گوید که من را در امان نگه می دارد و از آن در معرض آسیب قرار دارم.

شیلا چرچیل در فوریه 2018 علیه راهنمایان تور و ACMG شکایت کرد.

او ادعا می کند که آسیب دیدگی های خود و مرگ شوهرش ناشی از این واقعیت است که راهنماها اخطار بهمن کانادا را به گروه تور اطلاع نداده اند و گروه بهمن را به راه انداخت زیرا راهنماها مسیر نامناسب فرود را انتخاب کردند.

دیو کرومپتون به کریس واکر ، مجری برنامه های سی بی سی گفت: “اگر در پایان روز به هزینه فکر کنید و برندگان چه کسانی هستند ، به طور معمول هیچ کس برنده نمی شود.” سپیده دم جنوب، “ما صدها هزار دلار خرج می کنیم ، [and] این پول می توانست برای ساخت [back]کشور امن تر است. “

پرونده شکایت متوقف شده است زیرا شیلا چرچیل در فوریه امسال اعلامیه انصراف خود را به دادگاه تسلیم کرد.

Backcountry Safe شامل فیلم هایی است که بازماندگان بهمن و پیتر تاکر ، مدیر اجرایی ACMG ، آنچه را که از این تجربه غم انگیز آموخته اند به اشتراک می گذارند تا در آینده تجارب فضای باز را ایمن تر کنند.

این وب سایت می گوید: “اشتباهاتی از جانب همه احزاب رخ داده که منجر به بهمن شد که جان داگ را گرفت.”

ACMG طی نامه ای در وب سایت قول می دهد تا خود را بهتر تنظیم کند تا تجربه بازگشت به کشور را ایمن تر کند.

ابتکار وب سایت در زمانی ارائه می شود که کانادایی ها در میان محدودیت های سفر بین المللی COVID-19 به خانه خود نزدیک خواهند شد.

جیمز فلویر ، سرپرست برنامه پیش بینی Avalanche Canada ، گفت: “ما در حال آماده شدن برای یک فصل شلوغ هستیم.” “ارائه دهندگانی که دوره های آموزشی مهارت های بهمن بهمن کانادا را ارائه می دهند ، بیشتر از تعداد معمول دانشجویان ثبت نام شده گزارش می دهند.”

کرومپتون می گوید که آماده سازی کافی توسط اسکی بازان و راهنمایان قبل از تور می تواند به هر دو طرف کمک کند تا از خطرات قانونی بسیار گران در صورت بروز خطرات جلوگیری کنند.