بازیگران و عوامل فیلم با موضوع همه گیری از بازگشت به کار راحت شدند

به اعضای تیم تریلر کمدی پیشگامان، اولین روز فیلمبرداری در مرکز شهر کاملوپس ، قبل از میلاد ، پس از ماهها بیکار بودن به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، به نظر می رسید که یک دیدار خانوادگی باشد.

هفته گذشته بازیگران و گروه فیلمبرداری کاملا کانادایی فیلمبرداری این فیلم را آغاز کردند که براساس فیلمنامه ای است که در همه گیر منتشر می شود و توسط کن هگان متولد کاملوپس ساخته شده است. انتظار می رود فیلم مستقل 90 دقیقه ای در اوایل ماه نوامبر به پایان برسد.

تریسی پاور ، مدیر انتخاب بازیگر فیلم گفت: “همه از حضور در آنجا بسیار هیجان زده بودند ، زیرا همه هنرمندان به مدت چهار ماه بیکار بودند.”

کارکردن روی پیشگامان همچنین برای کارمندان پشتیبانی ، که بسیاری از آنها به دلیل محدودیت های COVID-19 استان کار خود را از دست داده اند ، بازگشایی برخی از مکانهای هنری و سرگرمی را بیش از حد ممنوع کرده است ، موجب تسکین کار می شود.

ماریان تروسکوت ، طراح لباس ، درست ، بازیگر را متیو گراهام سر صحنه تنظیم می کند. (جنیفر نورول / CBC)

ماریان تراسکوت ، طراح لباس که شش قرارداد کاری اش به دلیل تعطیل بودن تئاترهایی که با آنها کار می کند ، سقوط کرد ، گفت: “من فقط احساس می کنم دوباره به زندگی برگشته ام.”

“من به معنای واقعی کلمه سعی کرده ام خودم را مشغول کنم ، ماسک بدوزم و به آنها بدهم و کار را انجام دهم پیشگامان دقیقاً همان چیزی بود که من برای احیای مجدد خلاقیت و مغز خود به آن نیاز داشتم. “

به گفته متیو گراهام ، بازیگر نقش اول مرد در این فیلم ، فرصت ها برای بازیگران نیز دشوارتر شده است زیرا همه گیری روند انتخاب بازیگران را از اتاق های ممیزی فیزیکی دور می کند.

گراهام گفت: “ممیزی ها معمولاً آنلاین هستند ، بنابراین شما فقط در شهرهای خود با مردم رقابت نمی کنید.”

دولت قبل از میلاد برای جلوگیری از شیوع COVID-19 ، یکی از آنها تهیه وعده های غذایی و میان وعده از قبل بسته بندی شده برای اعضای خدمه است که شرکت های فیلم سازی را ملزم به تنظیم گردش کار می کند.

سیندی کراکن ، کارگر خدمات صنایع دستی گفت: “ضد عفونی کردن دست ، بسته بندی های پلاستیکی زیادی ، زباله های زیاد.” “این مطمئناً بدترین قسمت درباره آن است.”

این علاوه بر پروتکل همه گیری است که همه در قبل از میلاد از آن پیروی می کنند.

اعضای خدمه Outrunners پروتکل همه گیری ، از جمله استفاده از ماسک ، را روی صحنه دنبال می کنند. (جنیفر نورول / CBC)

“آماندا مک ایوان” بازیگر نقش اصلی زن گفت: “ما باید مطمئن شویم که ماسک های خود را داریم. باید اطمینان حاصل کنیم که اعضای تیم را در محل قرار داده و به ما یادآوری می کنند که دستان خود را بشوییم و ایمن باشیم.”

ارزش همه تلاش را دارد ، زیرا هزینه بازی ایمن در آن بسیار زیاد است.

گراهام گفت: “هیچ کس نمی خواهد کسی باشد که تولید را متوقف کند.”

پیشگامان همچنین در ونکوور و بندر پندر در ساحل آفتاب فیلمبرداری خواهد شد.

برای گوش دادن به CBC روی پیوند زیر ضربه بزنید صبح کاملوپس گفتگوی جنیفر نورول تهیه کننده داستان با پیشگامان خدمه:

صبح کملوپس6:14فیلمبرداری در فیلم Kamloops آغاز می شود

در کملوپس دوربین ها دوباره در حال چرخش هستند. در آخر هفته ، گروه در حال فیلمبرداری فیلم بلند جدید Outrunners بودند. این کمدی هیجان انگیز در یک همه گیر قرار دارد و جنیفر نورول از Daybreak متوقف شد تا بشنود که چگونه بازیگران و گروه سازگار با کار در یک همه گیر واقعی سازگار هستند. 6:14