با گسترش COVID-19 در سال های قبل از میلاد ، ورزش های داخل سالن بزرگسالان در تیم های بزرگ ممنوع شده و ورزش های کودکان مجدداً انجام می شود

همه ورزشهای تیمی بزرگسالان داخل سالن در حال حاضر در سالهای قبل از میلاد ممنوع است و برنامه های کودکان در پاسخ به گسترش کنترل نشده COVID-19 به دستورالعمل های محدودکننده تر و زودتر بازگشته اند.

این محدودیت های جدید در روز چهارشنبه پس از اعلام مأمور بهداشت استان ، دکتر بانی هنری ، اعلام شد كه وقتی پرونده بارگیری COVID-19 BC به سرعت در حال رشد است و بستری شدن در بیمارستان ها به ركورد می رسد ، فعالیت ها بسیار خطرناك است.

هنری در بیانیه ای مکتوب گفت: “ما همچنان می بینیم که فعالیت های گروه داخل سالن – چه برای تناسب اندام و چه برای ورزش های تیمی – در حال حاضر بسیار بیشتر است.”

وی گفت: ممنوعیت جدید ورزشهای بزرگسالان داخل سالن “شامل بسکتبال ، تشویق ، ورزشهای رزمی ، ورزشهای رزمی ، هاکی روی زمین ، رینگت روی زمین ، هاکی روی یخ ، رینگت ، نت بال ، اسکیت ، فوتبال ، اسکواش و والیبال است.”

برنامه های ورزشی برای کودکان باید به بازگشت اقدام محدودتر برای اولین بار در اوایل سال جاری اجرا شد، که شامل فاصله دو متری از افراد دیگر ، گروه های کوچک ، تماشاگر نداشتن ، بازی های تغییر یافته و سفر نیست.

این خبر پس از آن منتشر شد که هنری فاش کرد که بر خلاف دستور بهداشت عمومی ، تیم هاکی تایمرهای قدیمی از کشور اخیراً برای انجام بازیها به آلبرتا سفر کرده اند.

هنری گفت ، برخی از اعضای تیم با COVID-19 بازگشتند و اعضای خانواده و همکاران خود را فاش کردند و منجر به “ده ها” مورد جدید در جامعه شد.

در همین حال روز چهارشنبه ، هنری لیستی از فعالیتهای تناسب اندام گروه داخل سالن را که با شدت زیاد و پرخطر محسوب می شوند ، گسترش داد.

ایروبیک ، اردوهای بوت ، کلاس های رقص و تناسب اندام و مدارات ورزشی رقص اکنون همراه با یوگای گرم ، کلاس های چرخش و تمرینات با شدت زیاد ممنوع است.

فعالیت های با شدت پایین مانند یوگا ، پیلاتس ، تای چی و تناسب اندام فردی در حال حاضر به حالت تعلیق در می آیند تا دستورالعمل های ایمنی جدید منتشر شود. هنری گفت که این دستورالعمل ها هفته آینده پیش بینی می شود.