برایدن هتی مدعی طلای شیرجه در سکوی پرش ملی ۳ متری در تورنتو شد

برایدن هتی از ویکتوریا روز جمعه با کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی کانادا در تورنتو در ماده 3 متر تخته پرش، یک قدم به راه یابی به مسابقات جهانی شیرجه نزدیک شد.

در سراسر دور نهایی، عضو باشگاه غواصی Boardswork با غواص دانشگاه تگزاس A&M، ویکتور پوزنر، که با امتیازی بالاتر از هتی از مسابقه بیرون آمد، سخت مبارزه کرد.

اما با توجه به اینکه پوزنر در سطح بین المللی برای کانادا شیرجه نمی زند، هر دو غواص مدال طلا گرفتند و هتی (430.85 امتیاز) قهرمان کانادا شد.

چند قهرمان جدید کانادایی گفت: “امروز صبح از خواب بیدار شدم و می دانستم برای پیروزی باید چه کار کنم. می خواستم در دورهای مقدماتی ثابت باشم و سپس از فینال لذت ببرم. احساس سبکی کردم که کمک زیادی کرد.” لحظاتی پس از پیروزی او

روز دوم مسابقه روز شنبه ساعت 9:50 صبح به وقت شرقی به صورت زنده از CBC.ca و برنامه رایگان CBC Gem پخش خواهد شد.

توماس سیپریک از کلگری با 407.55 امتیاز مدال نقره را به خود اختصاص داد و سدریک فوفانا از مونترال با 401.80 به مدال نقره رسید.

سیپریک گفت: “احتمالا می توانستم امتیاز بهتری داشته باشم، اما همچنان از عملکردم راضی هستم. در فینال، سه شیرجه اول من مطابق انتظارم نبود، اما آرام ماندم و با قدرت تمام کردم.”

هاتی اکنون یک قدم به راهیابی به مسابقات جهانی شیرجه که از 14 تا 22 ژوئیه در فوکوکا ژاپن برگزار می شود، نزدیکتر شده است.

هتی گفت: “مطمئناً فشار زیادی وجود داشت، اما من سعی کردم روی شیرجه هایم متمرکز بمانم. در چند مسابقه اخیرم چیزهای زیادی یاد گرفتم و فکر می کنم این برای اعتماد به نفس من خوب بود.”

اعضای هیئت کانادایی به ژاپن هفته آینده رسما معرفی خواهند شد.