برخوردهای اخیر در ویترین فروشگاه ها تماس ها را برای کنترل ترافیک در گرانویل جنوبی تمدید می کنند

تماس های جدیدی برای کنترل ترافیک وسایل نقلیه در امتداد گرانویل جنوبی در ونکوور پس از دو تصادف اخیر در ویترین های فروشگاه که منجر به کشته شدن یک راننده و یک عابر پیاده شده است ، دوباره انجام شده است.

جمعه شب ، مردی پس از تصادف اتومبیل خود به ویترین فروشگاه ویلیامز سونوما در خیابان گرانویل و خیابان 13 غربی ، جان خود را از دست داد. یکی از سرنشینان این خودرو در شرایطی جدی اما پایدار به بیمارستان منتقل شد

ماه گذشته، یک عابر پیاده به شدت زخمی شد در همان منطقه پس از برخورد با وسیله نقلیه ای که به ویترین فروشگاه شکلات Purdy’s در خیابان گرانویل و خیابان 11th سقوط کرد ، برخورد کرد.

بعد از مرگ یک نفر در اثر تصادف اتومبیل با فروشگاه ویلیامز-سونوما در ونکوور ، بریتیش کلمبیا ، دوشنبه ، 16 نوامبر 2020 ، گلها روی تیر تیر عابر پیاده قرار می گیرند. (بن نلمز / سی بی سی)

این دو برخورد برای صاحب فروشگاه باچی ، فروشگاه لباس در خیابان گرانویل و خیابان 12 غربی ، تعجب آور نبود.

آندره مولنار گفت: “خیلی سریع است.”

“مردم به طور مداوم چراغ ها را روشن می کنند و این نزدیک به 20 سال است که ادامه دارد و ما 10 بار مورد اصابت قرار گرفته ایم.”

مولنار می گوید که او سالها از شهر ونکوور و ICBC خواسته است کاری در مورد تقاطع انجام دهند.

در بیانیه ای از طریق پست الکترونیکی ، این شهر اظهار داشت که کارکنان شهرداری منتظر به روزرسانی پلیس ونکوور درباره برخورد روز جمعه هستند.

در این بیانیه آمده است: “این جزئیات در تعیین اینکه آیا اقدامات ایمنی پیشگیرانه دیگری به ویژه در آن تقاطع باید اجرا شود ، کمک خواهد کرد.”

استاد UBC می گوید روی رانندگان نه عابران پیاده تمرکز کنید

هوای بارانی و غروب زود هنگام برخی از کارشناسان نگران رفتار رانندگان هستند.

کی تسکه ، استاد برجسته دانشکده جمعیت و بهداشت عمومی UBC گفت: “ما تأکید نمی کنیم که مردم باید همیشه به شرایط رانندگی کنند.”

“وقتی هوا تاریک است ، وقتی باران می بارد ، وقتی برف می بارد ، اینها همه شرایطی است که شما باید آهسته تر از سرعت مجاز رانندگی کنید.”

مردم در 2 نوامبر سال 2020 در خیابان عبوری در ونکوور ، BC پیش از خیابان عبور می کنند. (بن نلمز / سی بی سی)

تسکه می گوید ادارات پلیس و آژانس های عمومی مانند ICBC باید مرتباً به رانندگان بگویند که سرعت خود را کاهش دهند.

او می گوید ویدیویی از “نکات ایمنی عابر پیاده” که توسط پلیس پلیس ونکوور توئیت شده است در ماه اکتبر “ضد تولید” بود.

وی گفت: “این تأكید را در جای اشتباه قرار می دهد. این رانندگی است كه آسیب می رساند.”

این توئیت با واکنش کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شد و آنها آژانس اجرای قانون را به سرزنش افرادی که بیشتر در معرض آسیب یا مرگ ناشی از برخورد قرار دارند متهم کردند.

VPD می گوید این ویدئو را به عنوان بخشی از ماه ایمنی ملی پیاده ها به اشتراک گذاشته است.

Cst توضیح داد: “در این مدت ما می خواهیم به همه کاربران جاده آگاهی دهیم و نکاتی را به ویژه برای عابران پیاده در مورد نحوه ایمن ماندن ارائه دهیم.” تانیا ویسینتین.

“یک کمپین مشابه دیگر ، ماه رانندگی پریشان است ، جایی که ما با نکات و روش هایی صحبت می کنیم که هنگام رانندگی حواس شما پرت نشود.”

ایمنی و طراحی خیابان

تسکه ، که تحقیقات وی در زمینه زیرساخت های جاده متمرکز است ، می گوید طراحی خیابان راه شماره یک برای بهبود ایمنی برای همه کاربران جاده است.

طرح حمل و نقل شهر ونکوور شامل یک هدف صفر کشته و مصدومیت مربوط به ترافیک است.

وینستون چو ، مدیر ترافیک و مدیریت داده ها توضیح داد: “ما رویکردی کاملاً مبتنی بر شواهد اتخاذ کرده و به بررسی محل وقوع برخورد ، بررسی زمان وقوع و درگیر شدن افراد پرداخته ایم.”

“بر این اساس ، ما در حال تصمیم گیری ، ایجاد تغییراتی در خیابان و طراحی راه برای افزایش ایمنی برای همه کاربران جاده هستیم.”

دو نفر در تاریخ 3 نوامبر 2020 در نزدیکی یک گذرگاه در جزیره Granville در ونکوور ، بریتیش کلمبیا قدم می زنند. (بن نلمز / سی بی سی)

داده های 2011 تا 2019 نشان می دهد که میزان برخورد با دوچرخه سواران از هشت در هر 10 هزار سفر روزانه به 4 مورد کاهش یافته است.

با این حال ، میزان برخورد با عابران پیاده در دو مورد در هر 10 هزار سفر ثابت مانده است. طبق آمارهای پلیس ونکوور ، طی شش سال گذشته سالانه به طور متوسط ​​هشت عابر پیاده در تصادفات کشته شده اند.

هنوز چو معتقد است که با تغییر در زیرساخت های دوچرخه سواری ، تغییر فرهنگ ایجاد شده است.

چو گفت: “با گذشت زمان ، با افزایش تعداد دوچرخه سواران ، افراد بیشتری از این حالت استفاده می كنند.”

“آگاهی بیشتری نسبت به آن وجود دارد.”