بسیاری از خدمات ایمان آنلاین در سال قبل از میلاد گزارشگر افزایش نمازگزاران هنگام تعطیلات کلیسای COVID است

یک اسقف قبل از میلاد می گوید تعداد افرادی که اکنون خدمات کلیسای آنگلیکان را بصورت آنلاین دنبال می کنند ، اغلب “دو یا سه برابر” تعداد نمازگزارانی است که قبل از همه گیری ، نیشکرها را پر می کردند.

اسقف لینکلن مک کوئین بر 17 کلیسای آنگلیکان در مسیح از مریت تا پرنس جورج نظارت دارد.

مک کوین می گوید گرد هم آمدن حضوری قطعاً منبع قدرت جامعه ایمانی است.

با این حال ، رئیس کلیسای مستقر در کاملوپس ، سه هفته پس از تعلیق مجامع ایمانی حضوری توسط مقامات بهداشت عمومی ، گفت که نمازگزاران جدید اکنون به صورت آنلاین جمع می شوند.

برخی از رهبران مذهبی معتقدند که خدمات آنلاین کلیسا پس از همه گیری ، در کنار عبادت حضوری ، ادامه خواهد یافت. (ارائه شده توسط کلیسای آنگلیکان)

اسقف گفت: “در کل ، ما افراد بیشتری را از طریق حضور در فیس بوک مشاهده می کنیم تا اینکه به صورت حضوری شرکت می کنند و حتی برخی از کلیساها حتی بازدید کنندگان خود را از خارج از کشور جلب می کنند.” “اینها افرادی هستند که ممکن است هرگز درگیر نشوند [with a church] به صورت حضوری.”

مک کوین ، 44 ساله ، می گوید که او از “اوایل نسل اینترنت است ، که قطعاً بسیار بیشتر درگیر ارتباط آنلاین است.

اسقف لینکلن مک کوئن می گوید افرادی که به طور آنلاین در حال تماشای کلیسا هستند ، تعداد نمازگزاران در کلیساهای آنگلیکان در داخل سال قبل از میلاد را “دو یا سه برابر” کرده اند. (ارائه شده توسط Philomena Hughes)

در داخل کلیسای سنت مایکل و همه فرشتگان در پرنس جورج ، وزیر انگلیس ، الکسیس ساندرز ، یک سرویس کلیسایی را که قرار است صبح یکشنبه در فیس بوک و یوتیوب منتشر شود ، پیش از آن ضبط می کند.

ساندرز در شهر داخلی ونکوور ، در مرکز شهر ایست سایدز ، خدمت می کرد. او همچنین کشیش یک کلیسای کوچک روستایی در دارکوب ، جنوب پرنس جورج است ، جایی که کلیساها او را نایب السلطنه صدا می کنند.

یک فیلمبردار داوطلب با پس زمینه شمع های روشن و محراب ، مراسم یکشنبه را در یک کلیسای آنگلیکان در پرنس جورج ضبط می کند. (ارائه شده توسط Philomena Hughes)

اکنون ، او نمازگزاران آنلاین را از یک کلیسا در مرکز شهر پرنس جورج هدایت می کند.

ساندرز در حالی که یک کلیسای نقابدار با تلفن همراهی که برای فیلمبرداری از این سرویس آماده شده بود ، گفت: “من این را کمی عجیب یافته ام” ، این سه پایه در چهار متری منبر مستقر شد.

کلیسای پرنس جورج قبل از همه گیری ، به طور متوسط ​​حدود 40 نمازگزار یکشنبه حضور داشت.

الکسیس ساندرز ، وزیر انگلیس ، گفت: “من فکر می کنم در طی این همه گیری ، افراد زیادی متوجه می شوند که ایمان آنها در این زمان مهم است و بنابراین آنها به صورت آنلاین به ما می پیوندند.” (بتسی ترامپنر / سی بی سی)

ساندرز گفت ، “ما می توانیم حدود 200 نفر دیگر داشته باشیم كه خدمات آنلاین ما را تماشا می كنند ، تعداد بیشتری از افرادی كه در غرفه ها نشسته بودند به صورت آنلاین به ما ملحق می شوند.

وی گفت: “در طی این همه گیری ، بسیاری از افراد متوجه می شوند که ایمان مهم است و بنابراین آنها به ما می پیوندند.”

فیلومنا هیوز در پخش سخنان وزیر فراتر از دیوارهای کلیسا نقش حیاتی دارد. رئیس کلیسای داوطلب داوطلب فیلم برداری از موعظه ها و دعاهایی شد که محبوبیت آنها در حال افزایش است.

در داخل یک کلیسای خالی آنگلیکان ، کلیسای کلیسا ، فیلومنا هیوز ، خود را آماده ضبط یک سرویس کلیسایی می کند تا در اینترنت پست شود. او می گوید تماشای خدمات آنلاین و دیدن چهره یک کشیش او را بسیار احساساتی می کند. “من قدرت اتصال را درک کردم ، حتی اگر ما نمی توانیم از نظر فیزیکی در اینجا متصل شویم.” (بتسی ترامپنر / سی بی سی)

هیوز گفت: “من عصبی هستم زیرا اگر مشکلی پیش بیاید ، احساس می کنم همه دارند تماشا می کنند.” “یک بار ما برای کل سرویس صوتی نداشتیم و تا زمان ارسال آنلاین آن اطلاع نداشتیم. دفعه دیگر ، تلفن همراه من پنهان شد.”

اما هیوز گفت که کار او مهم است. هیوز با تماشای سرویس آنلاین کلیسای دیگر گفت که از دیدن چهره آشنا وزیر بسیار خوشحال است.

هیوز گفت: “من اطمینان دارم که فقط با این ارتباط آرام می توانم از این طریق عبور کنم.”

در سراسر شهر در کلیسای ترینیتی یونایتد ، روحانی دکتر باب فیلیر شاهد همان ارتباطات و افزایش پیروان است.

وزیر کلیسای متحد ، باب فیلیر ، گفت که چند صد نفر دیگر در حال شرکت در مراسم عبادی هستند که به صورت آنلاین پخش می شوند. (بتسی ترامپنر / اخبار CBC)

کلیسای او جلسات نماز و خطبه ها را در پنج سکو مختلف پخش می کند. شنوندگان دارای تلفن ثابت نیز می توانند برای شنیدن تماس بگیرند.

فیلیر می گوید حدود 110 نفر قبلاً کلیسای وی را قبل از همه گیری پر می کردند.

وی گفت: “اکنون ، ما یک اجتماع رو به رشد داریم ، 300 تا 400 نفر به طور واقعی از سراسر کانادا متصل می شوند.”

وی گفت: “وزارت دیجیتال یکی از لبه های رشد دین است.” “وقتی ماشین چاپ بیرون آمد ، ناگهان كلیساها شروع به چاپ جزوات كردند. حالا كه پخش جریانی مستقیم انجام می شود ، ما پخش جریانی می كنیم.”

اسقف انگلیکان ، لینکلن مک کوین ، در حین یک مراسم نماز آنلاین از راه دور صحبت می کند. وی می گوید تعداد افرادی که اکنون به خدمات جریان کلیسا می پیوندند تعداد جماعت را دو یا سه برابر کرده است. (کلیسای انگلیکان / مشارکت)

هر سه رهبر مذهبی اتفاق نظر دارند که نوعی عبادت آنلاین پس از همه گیری همه گیر احتمالاً ادامه خواهد یافت.

اسقف مک کئون می گوید تعامل شخصی ، اجتماع و اجتماع برای الهیات مسیحی حیاتی است.

وی گفت: “هنوز هم ، من گمان می كنم كه وقتی اجازه جمع شدن مجدد كاملاً كامل و توزیع واكسن ها به طور كامل داده شود ، من معتقدم كه هنوز یك م componentلفه مجازی وجود خواهد داشت.” “من معتقدم مردم در کلیسا شرکت خواهند کرد و کلیساها به خدمات خود ادامه خواهند داد.”

پخش مستقیم فیس بوک از معبد گورو ناناک دوربار سیک در پرنس جورج (گورو ناناک دوربر / مشارکت کننده)

در معبد سیک ها در پرنس جورج ، دبیر گورو ناناک دوربار ، پال باسی مشتاق بازگشایی است. در حال حاضر ، باسی گفت ، چند صد عضو خدمات یکشنبه را از خانه در فیس بوک دنبال می کنند.

باسی گفت: “زمان بسیار سختی است … همه می دانند که سخت است.”