بهترین اجزای لپ تاپ های با کیفیت

بهترین هاب USB-C برای راه‌اندازی دفتر شما

مهم نیست از چه نوع رایانه ای برای کار استفاده می کنید، احتمالاً برای اتصال همه تجهیزات جانبی خود به هاب USB-C نیاز دارید. اینها برخی از بهترین ها برای راه‌اندازی شما هستند. بهترین usb برای مک بوک پرو را در اینجا ببینید.

رایانه‌های مک و ویندوز شیک‌تر و سبک‌تر می‌شوند. و می‌دانید این به چه معناست: پورت های یکپارچه کمتر. با این حال، یک فضای کاری قوی به تعداد زیادی از آنها نیاز دارد. اینجاست که بهترین هاب USB-C برای راه‌اندازی دفتر شما وارد می شود.

برای مک بوک ها، ما Satechi Pro Hub Max را دوست داریم. این دارای طراحی plug-and-play با کاربری آسان، مجموعه ای از پورت ها و پشتیبانی از MacBook Pro M1 2021 است.

در غیر این صورت، اگر لپ تاپ مک بوک یا ویندوز خود را به چندین دستگاه متصل کنید، ما Dock Belkin Pro Thunderbolt4 را با 12 پورت و سرعت انتقال سریع آن دوست داریم.

هنگامی که به دنبال بهترین هاب USB-C برای راه‌اندازی دفتر خود هستید، گردش کار ایده آل خود را طراحی کنید.

متأسفانه، اکوسیستم USB-C در سال 2020 پیچیده‌تر از زمانی است که برای اولین بار در سال 2018 به این موضوع نگاه کردم. اعلام USB 3.2 و USB 4 بدون ارائه اطلاعات واضح به کاربر نهایی، استاندارد را پیچیده‌تر می کند. در مورد آنچه پشتیبانی می شود در حالی که رشد پشتیبانی از USB Power Delivery نشانه خوبی است، معرفی PPS در حال حاضر مانع از هرگونه امیدی شده است که صنعت ممکن است به زودی حول یک استاندارد شارژ واحد متحد شود.

مهم نیست چقدر دستگاه‌های جدیدتر با USB-C دارید، همچنان با کابل‌ها و آداپتورهای آشفته مواجه می‌شوید، زیرا هاب‌ها همچنان USB-A هستند. هر دستگاه بسته به اینکه به هاب یا لپ تاپ خود وصل می کنید به کابل متفاوتی نیاز دارد.

بهترین هارد اکسترنال و بهترین SSD

در واقع، با یک جستجوی ساده در گوگل متوجه می‌شوید که SanDisk Extreme Pro SSD بسیار مورد توجه، با بررسی‌های درخشان 5 ستاره است. قابل حمل، سبک وزن، با فضای ذخیره‌سازی 250 گیگابایت تا 4 ترابایت (بسته به مدلی که دریافت می کنید).

من آن را خریدم. عالی کار کرد… برای 3 ماه. بعد رفت کاپوت. و من یک درس سخت یاد گرفتم که شما نمی توانید مانند یک هارد دیسک سنتی اطلاعات را روی یک SSD بازیابی کنید. خوشبختانه، من مقداری افزونگی داشتم (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح می‌دهم) و از بیشتر فایل‌های ارزشمند من نسخه پشتیبان تهیه شده بود.

من شنیده ام که SSD ها بهتر هستند (و در بیشتر موارد این درست است)، و فقط فکر می کردم که چیزی برای نگرانی ندارم. من هارد دیسک های سنتی از کار افتاده ام، اما حتی زمانی که این اتفاق می افتد و شما نسخه پشتیبان ندارید، من در بازیابی فایل ها شانس داشته ام. من نتوانستم چیزی را از SSD بازیابی کنم. حتی روشن نمی‌شود – و من ساعت‌ها به لایروبی در انجمن‌های اینترنتی در جستجوی یافتن راه‌هایی برای بازیابی برخی از داده‌ها بودم.

با تمام آنچه گفته شد، تجربه من قطعاً اتفاقی است. SanDisk Extreme Pro هنوز یکی از بهترین هارد دیسک های اکسترنال است که در اینترنت بررسی شده است، من به طور منظم از کارت های حافظه SanDisk استفاده می کنم و به ندرت با مشکل مواجه می شوم، بنابراین مطمئناً شما را از این گزینه منصرف نمی کنم. من فقط می خواستم تجربه خود را برجسته کنم و اطلاعات بیشتری نسبت به بررسی متوسط ​​شما در اینترنت ارائه دهم. همچنین بهترین هارد اکستربال اس اس دی را می توانید در این سایت ببینید.

بهترین هارد اکسترنال برای لپ تاپ
5 ترابایت LaCie Rugged
از زمان شیوع بیماری همه گیر، کار از راه دور به طور تصاعدی افزایش یافته است و خواه رفت و آمد از دفتر باشد، یا فقط یک کافی شاپ یا فضای کار مشترک، بسیاری از مردم (از جمله خود من) با لپ تاپ خود کار می کنند. که برخی ملاحظات مهم را به همراه دارد

قابل حمل
بادوام
این به برق از پریز برق AC نیاز ندارد (نکته صرفه جویی در فضا: هارد دیسک خود را به لپ تاپ خود چسب بزنید
به این ترتیب، من در نهایت هارد اکسترنال 5 ترابایتی LaCie Rugged را خریداری کردم. 

اگر در اینجا قیمت عامل تعیین کننده است، باید در مورد درایوهای هارد دیسک (HDD) صحبت کنیم زیرا به طور قابل توجهی ارزان‌تر از درایوهای حالت جامد (SSD) هستند. HDD ها به سرعت SSD نیستند و به دلیل دیسک چرخان داخلی بیشتر در معرض آسیب هستند. LaCie Rugged در این دسته قرار می گیرد زیرا شما می توانید 5 ترابایت فضای ذخیره‌سازی با کمتر از 200 دلار دریافت کنید! اما، به خاطر تنوع، هارددیسکی مانند Toshiba Canvio یک دستگاه قابل اعتماد قدیمی توسط متخصصان ویدیو در نظر گرفته می شود، به خصوص اگر به عنوان یک راه حل ذخیره‌سازی سرد استفاده شود، نه یک ذخیره‌سازی گرم برای استفاده روزمره. بسته به جایی که Canvio را خریداری می کنید، می توانید 1 ترابایت را با قیمت 50 دلار خریداری کنیدبرای ادامه میتوانید روی این لینک کلیک کنید.