تالار شهر کلونا بار دیگر با نقاشی های دیواری جعلی COVID-19 تغییر شکل داد

تالار شهر در کلونا ، پیش از میلاد ، برای دومین بار توسط خرابکاری که به نظر می رسد با محدودیت های COVID-19 شکایت دارد ، تخریب شد.

خدمه امروز صبح مشغول تلاش برای حذف نقاشی های دیواری از روی دو دیوار بودند.

در پیام های بزرگ سیاه و سفید که با اسپری رنگ آمیزی شده است ، بخشی از آن خوانده شده است: “مبادا فراموش کنیم که جانبازان خود جان خود را فدا کردند و برای حفظ جهانی آزاد برای ما تلاش کردند. اکنون ما این آزادی ها را تسلیم کرده ایم …”

به مناسبت روز یادبود روز چهارشنبه تالار شهر تعطیل شد.

هدر فرینسن ، که خود را به عنوان یک فعال جامعه توصیف می کند ، عکس هایی از این دیوار نویسی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

“قطعاً به نظر همان افراد مشابه است [who did the earlier graffiti] فریسن گفت: “اما این بار به همان اندازه اشتباهات املایی وجود نداشت.” من خجالت می کشم و عصبانی هستم. فقط پول بیشتری برای تمیز کردن هدر می رود. “

در شب 26 اکتبر ، دو دیوار مختلف از تالار شهر به سبک مشابه تمام پایتخت ها تخریب شدند. در این پیام تا حدی خوانده شده بود: “من نفس می خواهم[e] هوای تازه و زنده[e] COVID 99.9٪ بقا دارد[v]نرخ آل. “

این ساختمان برای اولین بار در شب 26 اکتبر توسط افراد خرابکار مورد هدف قرار گرفت. (وینستون Szeto / CBC)

CBC با شهردار کالین بصران ، بخش ارتباطات شهر و Kellowna RCMP برای توضیحات تماس گرفته است.

آخرین حمله نقاشی دیواری یک روز پس از صدور هشدار COVID-19 به دلیل افزایش موارد در منطقه ، بهداشت داخلی – مرجع بهداشتی اداره کلونا – انجام شده است.

در بیانیه ای ، مقامات اعلام کرده اند که از روند صعودی و فراوانی خوشه های جدید نگران هستند.