تاندربردز پیتس را شکست داد و در فینال جام یادبود به مصاف ریمپارتس رفت

سیاتل تاندربردز در روز جمعه به نقطه‌ای رسید که هرگز نبود.

با این حال، Matt O’Dette سرمربی تیم به سرعت به این موضوع اشاره کرد که این ماموریت هنوز به پایان نرسیده است.

در حالی که تاندربردز با برتری 4-1 از پیتربورو پیتس، کایل کرنکویچ گل پنجم خود را به ثمر رساند و یک پاس گل اضافه کرد تا بلیت خود را برای حضور در فینال جام یادبود در کاملوپس، بریتیش کلمبیا رزرو کند. .

اودت با نگاهی رواقی گفت: «معلوم است که خاص است. “اما هنوز تمام نشده است، ما می خواهیم جایزه نهایی را ببریم.

“این هدف ما از روز اول بود. به گروه افتخار می کنیم [and] می‌خواهیم به اینجا برسیم، اما یک کار دیگر برای انجام دادن داریم.”

برد لمبرت، کولتون داچ و نیکو میاتوویچ گل های دیگر سیاتل را به ثمر رساندند که 27 سیو از توماس میلیچ دریافت کرد.

تاندربردز، قهرمان لیگ هاکی وسترن، روز یکشنبه به مصاف قهرمان لیگ برتر هاکی جونیور کبک، کبک ریمپارتس خواهد رفت.

کرنکویچ که در آگوست گذشته توسط ساسکاتون بلیدز به سیاتل فرستاده شد، گفت: “فقط سعی کنید در لحظه زندگی کنید.” “وقتی من اینجا معامله شدم، آنها چیز خوبی داشتند، فقط سعی کردند سوار شوند.

“خیلی سرگرم کننده بود و هنوز تمام نشده است، سعی کنید آخرین مورد را انجام دهید.”

کبک پس از افتتاحیه مسابقات با بردهای متوالی در مرحله رفت و برگشت مقابل میزبان کاملوپس بلیزرز – که توسط پیتربورو در تای بریک روز پنجشنبه حذف شد – و سیاتل به جایگاه نهایی رسید.

برنان عثمان برای پیتربورو قهرمان لیگ هاکی انتاریو پاسخ داد. مایکل سیمپسون دومین بازی متوالی خود را با 43 سیو انجام داد.

“آنها برای این کار خیلی تلاش کردند”

چند بازیکن پیتس پس از باخت روی یخ ماندند و یکدیگر را در آغوش گرفتند و برخی با سر پایین زانو گرفتند.

راب ویلسون سرمربی پیتربورو گفت: «این سخت است. “احساسات زیادی وجود دارد، آنها چیزهای زیادی برای این کار گذاشتند.

“فکر نمی‌کنم چیز زیادی در تانک باقی نمانده بود و آنها تلاش می‌کردند، آنها می‌جنگیدند. عثمان به این هدف می‌رسد و ما هنوز احساس می‌کنیم که در آن هستیم و “آیا می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم؟” نوع چیز است، اما متأسفانه یکی از آن چیزها است.

“الان درد دارد، بچه ها صدمه می بینند، اما آنها به گذشته نگاه می کنند و به موفقیت خود افتخار می کنند.”

پس از حذف دو بازی اول خود – از جمله باخت 6-3 مقابل سیاتل شنبه گذشته – پیتس از حذف بازماندند و با پیروزی 4-2 بر ریمپارتز در روز سه شنبه، بازی تای بریک را مجبور کردند. پیتربورو با زدن چهار گل بی پاسخ روز پنجشنبه کاملوپس را 5-4 در وقت اضافه شکست داد و راهی بازی نیمه نهایی شد.

عثمان وقتی با نزدیکان گروه صحبت می کرد احساساتی بود.

او با چشمانی گریان گفت: “وقتی قهرمانی را به دست می آورید، مهم نیست با چه تیمی، پیوند شما بیشتر می شود.” “در دو تیم نوجوانان جهان بازی کردی و فقط یک ماه در آن تیم هستی و خوشبختانه دو مدال طلا گرفتی. [but] من هنوز با همه آن بچه ها صحبت می کنم.

“اگر بتوانید تصور کنید که یک سال کامل با یک تیم باشید، یک قهرمانی را به دست بیاورید، فقط هر روز را با آن بچه ها بگذرانید، خاص است. ما هر ثانیه را با هم می گذرانیم و به همین دلیل است که موفق به کسب یک قهرمانی شده ایم. [OHL] قهرمانی … چرا بردیم به خاطر برادری است.

“این چیزی است که من با این گروه بیشتر از همه دلتنگ خواهم شد.”

سیاتل که در یک چارچوب بدون گل پیتربورو را 14-5 شکست داد، چندین موقعیت گلزنی را از دست داد، همان طور که پیتس با تعداد اندکی که داشتند.

با ادامه فشار سیاتل، سیمپسون برای بسیاری از فریم میانی به نقطه روشن‌تری تبدیل شد.

پس از چندین موقعیت از دست رفته، لمبرت در نهایت با 4:28 دقیقه مانده به دوم به تاندربردز رسید. او یک ضربه بک هند از روی یک ریباند ارسال کرد که برای اولین بار در تورنمنت از پاهای سیمپسون عبور کرد.

داخ در وقت سوم پس از پاس کرنکوویچ به برتری 1:28 سیاتل اضافه کرد.

عثمان فقط 1:13 بعد پیتس را روی تخته قرار داد. اوون بک با یک پاس برگشتی توپ را برای عثمان فرستاد و او برای دومین بار میلیچ را شکست داد.

کرنکوویچ – که در بازی قبلی تیم ها هت تریک کرده بود – در ساعت 9:33 پس از یک تقلا در جلو و پس از توقف روی یک شوت نوک، با دو گل پیش افتاد.

میاتوویچ پس از گرفتن پاس یخی متقاطع از رید شفر در خارج از منطقه پیتربورو، با 2:09 باقی مانده دروازه خالی را به ثمر رساند.

اعضای سابق تیم ملی زنان، Manon Rheume، Meghan Agosta و کاپیتان فعلی تیم، Marie-Philip Poulin، قبل از بازی، در حال حاضر بودند.