تیم فوتبال بیش از 200 دلار جریمه پیش فرض در طول بیماری همه گیر را خطا می کند

یک تیم فوتبال تفریحی که به دلیل نگرانی از COVID-19 از بازی خارج شد ادعا کرد که توسط سازمان دهندگان لیگ به طور ناعادلانه 200 دلار جریمه شده و سپس گفته است که تا زمان پرداخت پول دیگر نمی تواند بازی کند.

اما Urban Recreation ، شرکت پشتیبان این لیگ ، می گوید که جریمه مذکور به اشتباه در ایمیلی که هرگز نباید ارسال می شد ، گرفته شده است.

جانی مورفی ، مدیر Unbounce Cobra FC ، گفت وقتی تیم خواستار لغو مسابقه 11 نوامبر خود در Empire Fields در ونکوور شد ، فقط در تلاش است تا محدودیت های همه گیری تازه اعلام شده را رعایت کند.

وی گفت: “با افزایش چشمگیر موارد COVID در سال قبل از میلاد و محدودیت های جدیدی که مأمور بهداشت استان ما وضع کرده است ، ما به عنوان یک تیم تصمیم گرفتیم این هفته بازی نکنیم و آن را ایمن بازی کنیم.” خطر ابتلا به ویروس

مورفی گفت که او خیلی زود به Urban Rec اخطار داده و حتی از او خواسته است برای توضیح اوضاع با تیم حریف تماس بگیرد.

اما در مبادله نامه های الکترونیکی ، شرکت به مورفی گفت که کبراها هنوز 200 دلار پرداخت می کنند.

“ما با آژانسهای مختلف ورزشی و دولت استانی در تماس بوده ایم و از ما پاک شده است تا بدون مشکل بازی کنیم و در حالی که به نظر می رسد کمی متناقض است [COVID-19 restriction] به روز رسانی ، به وضوح عنوان شد که فعالیت های خارج از منزل می تواند ادامه یابد ، “یک کارمند Urban Rec نوشت.

در تاریخ 12 نوامبر ، یک روز پس از بازی لغو شده ، Urban Rec از طریق مورفی درخواست “تنظیم پیش فرض” را ارسال کرد تا تیم بتواند در برنامه قرار بگیرد.

در همان زمان ، این گزینه دوم را به مورفی اطلاع داد: با انصراف از باقیمانده فصل بدون پرداخت هزینه ، از پرداخت 200 دلار صرف نظر کنید.

“تیم من [is] به معنای واقعی کلمه گوش دادن به رهنمودهایی که از طرف قدرتهایی که به خاطر آن مجازات شده اند برای ما تعیین شده است “، مورفی به سی بی سی گفت.

“به سادگی یک اشتباه”

وقتی استیو لنگ ، شریک مدیر Urban Recreation برای اظهار نظر در نظر گرفت ، گفت که ایمیل اشتباهی برای مورفی ارسال شده است و کل وضعیت “به سادگی یک اشتباه است”.

لانگ گفت: “در رابطه با تیمی که به طور پیش فرض در مقابل نامه ای که به تیمی ارسال می شود که به دلایل مربوط به COVID انصراف می دهد ، ایمیلی برای وی ارسال شد.”

لانگ گفت که Urban Rec از اول ژوئیه سیاست انصراف از COVID-19 را اعمال کرده است.

طبق گفته لانگ ، این خط مشی بیان می کند که اگر تیمی بخاطر نگرانی از COVID-19 بخواهد از بازی خودداری کند ، می تواند به مدت دو هفته از برنامه حذف شود بدون اینکه مشمول خط مشی پیش فرض شود.

این خط مشی در وب سایت شرکت نشان داده نمی شود ، چیزی که لانگ گفت “نظارت” است.

مورفی گفت که او هرگز در مورد سیاست انصراف COVID-19 از شرکت Urban Rec چیزی نشنیده بود تا اینکه شرکت آن را به همراه عذرخواهی صبح جمعه برای او ارسال کرد.

“آنها فراموش کردند که این گزینه جادویی سوم را ذکر کنند [before]، “او گفت.” من تشکر می کنم که این برای تیم من حل شده است ، اما نه برای رسیدن به یک قطعنامه.

“لازم است سیاست های انعطاف پذیرتر و شفاف تری وجود داشته باشد ، به ویژه در هنگام شیوع همه گیر ، بنابراین مردم می توانند به دلیل اینکه می خواهند بازی کنند و از این طریق احساس امنیت می کنند ، نه به این دلیل که برای جلوگیری از جریمه 200 دلاری برای بازی تحت فشار هستند.”

لانگ گفت که تفریحات شهری با توجه به چالش های همه گیر همه کاره است.

وی گفت: “یک اشتباه صادقانه انجام شد و ما به خاطر آن عذرخواهی می کنیم و برای اصلاح آن هر کاری از دست ما بر می آید انجام خواهیم داد.”