جستجوی RCMP برای یافتن مظنون در کوکیتلام، بریتیش کلمبیا، تیراندازی هدفمندی که یک مرد را به شدت مجروح کرد

به روز رسانی، 21 مه: Coquitlam RCMP می گوید که آنها همچنان به دنبال عاملان تیراندازی روز چهارشنبه هستند که یک مرد 37 ساله را به شدت مجروح کرد.

پلیس اکنون تصویری از خودروی سرقتی منتشر کرده است که به اعتقاد آنها مظنون این حادثه رانندگی می کرده است.

در بیانیه ای از RCMP آمده است: “به نظر می رسد مظنون با یک هوندا سیویک تورینگ 2022 خاکستری سرقت شده فرار کرده است که بعداً در نزدیکی خیابان کیپ هورن و بلوار یونایتد در کوکیتلام در آتش سوخته بود.”

بازرسان می گویند که هنوز در حال جستجوی فیلم داشکام یا فیلم مسکونی در مناطقی هستند که تیراندازی رخ داده و خودرو در آنجا کشف شده است.

یک سدان خاکستری در یک عکس نظارتی دیده می شود.
Coquitlam RCMP می گوید این خودرو توسط مظنون تیراندازی که در خیابان دیوید و کوست مریدین در جاده روز چهارشنبه رخ داد رانده شد. (Coquitlam RCMP)

داستان اصلی:

مردی پس از اصابت گلوله در کوکیتلام، بریتیش کلمبیا، روز چهارشنبه در بیمارستانی با جراحات خطرناک در بیمارستان بستری است که پلیس آن را تیراندازی “وقیحانه” در یک مکان عمومی توصیف می کند.

این در حوالی ساعت 7:30 بعد از ظهر به وقت محلی در خیابان دیوید و جاده ساحلی مریدین رخ داد. مونتیس گفت که تیراندازی هدفمند بوده است، اما در مکانی رخ داده است که ممکن است افراد دیگری مجروح شوند.

Cpl گفت: “این منطقه در زمان تیراندازی بسیار پرجمعیت بود، که بسیار نگران کننده است زیرا امنیت عمومی اولویت اصلی ما است.” Alexa Hodgins با Coquitlam RCMP در یک نسخه.

ماموران با حضور در محل به مصدوم کمک های اولیه کردند. وی برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شد.

پلیس می گوید یک مظنون با یک سدان چهار در نقره ای یا خاکستری فرار کرد. پلیس نگفته است که آیا کسی دستگیر شده است یا خیر.

حدود 20 دقیقه پس از تیراندازی، پلیس به آتش سوزی خودرو در منطقه خیابان کیپ هورن و بلوار یونایتد در کوکیتلام پاسخ داد. بازرسان گفتند که آنها معتقدند تیراندازی و آتش‌سوزی مرتبط هستند.

پلیس از هر کسی که ممکن است شاهد این حادثه بوده باشد یا یک سدان چهار در نقره ای یا خاکستری را در منطقه خیابان دیوید و کوست مریدین جاده یا خیابان کیپ هورن و بلوار یونایتد در کوکیتلام دیده باشد، می خواهد که با بازرسان تماس بگیرند.

این نیرو همچنین به دنبال دوربین داشبور یا ویدیوی تلفن همراه از منطقه یا خیابان‌ها و کوچه‌های اطراف محل تیراندازی یا آتش‌سوزی وسیله نقلیه بین ساعت 7:15 تا 20:15 چهارشنبه است.

Coquitlam RCMP را می توان با شماره 604-945-1550 با شماره فایل 2023-12269 تماس گرفت.