دانشمندان می گویند ، لانه “شاخ قتل” تخریب شده در نزدیکی مرز ایالات متحده و قبل از میلاد حاوی حدود 200 ملكه بود

هنگامی که دانشمندان در ایالت واشنگتن نخستین لانه به اصطلاح شاخک های قتل را در ایالات متحده ، نزدیک به مرز بریتیش کلمبیا تخریب کردند ، حدود 500 نمونه زنده را در مراحل مختلف رشد کشف کردند.

Sven-Erik Spichiger ، متخصص حشره شناسي كه در جنگ براي كشتن شاخك ها رهبري مي كند ، گفت كه در اين ميان تقريباً 200 ملكه وجود دارد كه توانايي توليد لانه هاي خود را دارند.

وی گفت: “ما به زودی به آنجا رسیدیم.”

با این حال ، تهدید حشرات غول پیکر که می توانند نیش های دردناکی هر چند به ندرت کشنده به مردم منتقل کنند و کل کندوهای زنبورهای عسل را از بین ببرند ، پایان نیافت.

دانشمندان فکر می کنند لانه های دیگر از قبل وجود داشته و می گویند نمی توان فهمید که ملکه ها قبل از از بین رفتن اولین لانه ، واقع در نزدیکی بلین ، واشنگتن ، فرار کرده اند.

شاخ های غول آسای آفاتی مهاجم در ایالات متحده و کانادا است. طول آنها با پنج سانتیمتر بزرگترین شاخک شاخدار جهان و شکارچی حشرات دیگر از جمله زنبورهای عسلی است که بسیاری از محصولات در صنعت کشاورزی چند میلیارد دلاری واشنگتن را گرده افشانی می کنند.

یک محقق برای باز کردن درخت از بلین ، واشنگتن ، حاوی اولین لانه غول پیکر آسیایی یافت شده در ایالات متحده کار می کند (وزارت امور خارجه واشنگتن)

علی رغم نام مستعار آنها و اعتیاد به مواد مخدره که باعث ترس در یک سال تاریک شده است ، شاخساره ها سالانه حداکثر چند ده نفر را در کشورهای آسیایی می کشند و به گفته کارشناسان احتمالاً تعداد آنها بسیار کمتر است.

برای مقایسه ، شاخ های شاخدار ، زنبورهای زنبور عسل و زنبورهای عسل که به طور معمول در ایالات متحده یافت می شوند ، سالانه به طور متوسط ​​62 نفر را می کشند ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده اعلام کرد.

دانشمندان تقریباً 200 ملکه را در داخل لانه پیدا کردند که ده ها از آنها ملکه های جدیدی بودند که آماده جفت گیری و ترک برای ایجاد لانه های جدید بودند. (وزارت امور خارجه واشنگتن)

اولین لانه “شاخک قتل” – در درختی یافت شد و در اواخر اکتبر در شهرستان واتکام نزدیک مرز قبل از میلاد تخریب شد – به اندازه یک بسکتبال بود. این محل پس از به دام افتادن دانشمندان دولتی چندین هورنت و ردیاب های رادیویی با استفاده از نخ دندان انجام شد.

در داخل محققان یافتند:

  • 190 کل لارو که از تخم ایجاد شده است.
  • 108 شفیره ، مرحله بعدی بعد از لارو. آنها تقریباً همه ملکه بودند.
  • 112 کارگر ، که شامل 85 کارگر بود که قبلاً از لانه خارج شده بودند.
  • 76 ملکه ، تقریباً همه آنها ملکه های باکره جدید هستند. ملکه های جدید از لانه بیرون می آیند ، جفت می شوند و سپس ترک می کنند تا جایی را برای گذراندن زمستان پیدا کنند و بعداً مستعمره جدیدی را شروع می کنند.

به گفته وزارت امور خارجه واشنگتن ، که قصد دارد به دام انداختن شاخدارها را حداقل برای سه سال دیگر ادامه دهد تا مشخص شود که منطقه از آنها آزاد است ، بیشتر نمونه ها هنوز زنده بودند.

اولین شاخ غول آسایی یک سال پیش در این ایالت پیدا شد و اولین آن در ژوئیه به دام افتاد. چند نفر دیگر بعداً در شهرستان Whatcom دستگیر شدند. هورنت های قتل نیز در سال قبل از میلاد مسیح پیدا شده است

اسپیچیگر گفت كه تعیین چگونگی رسیدن هورنت ها به منطقه غیرممكن است ، اما هدف این است كه قبل از ایجاد و گسترش آنها را از بین ببرید.