دانشگاه تامپسون ریورز ساختمان صنعتی سابق را به یک مرکز بی نظیر و مراقبت از کودکان تبدیل می کند

یک مرکز جدید مراقبت از کودکان که در بهار سال 2022 در دانشگاه تامپسون ریورز در کملوپس ، پیش از میلاد افتتاح شده است ، توسط کارکنان به عنوان اولین مرکز در کانادا مورد استقبال قرار گرفته است.

این مدرسه یک ساختمان صنعتی سابق واقع در نزدیکی دانشگاه خریداری کرده و حدود 7 میلیون دلار برای نوسازی آن هزینه می کند.

این مکان که خانه یک شرکت جینسینگ است ، برای نه تنها مهد کودک غیرانتفاعی در نظر گرفته شده است ، بلکه همچنین می تواند محل برنامه آموزش اولیه کودکی TRU و تحقیقات وابسته باشد.

رئیس آموزش و مددکاری اجتماعی دانشگاه می گوید که او از چنین مکانی در هیچ جای کشور اطلاع ندارد.

رئیس آرینی ، که از نام خانوادگی استفاده نمی کند ، در هنگام گشت و گذار در فضا به سیلی سی بی سی ، گفت: “این یک تجربه منحصر به فرد است که سخت نیست که غاز غاز از بین برود.”

آرینا ، رئیس آموزش و مددکاری اجتماعی در TRU ، در مورد فضای غاری که تقریباً 100 کودک نیاز به مراقبت از کودکان را در کنار یک مرکز آموزشی در خود جای می دهد ، گفت: “این به اندازه تعهد ما و بسیار زیاد است.” (شلی جویس / CBC)

این دانشگاه برای بازگرداندن املاک واقع در 1274 McGill Rd. ، از صنعت سبک تا آموزشی ، به شهر Kamloops مراجعه کرده است.

طبق یک گزارش اداری از شهر ، برنامه ها این است که مرکز بخشی از املاک 9،945 متر مربع و قسمت مهد کودک 862 متر مربع را اشغال کند ، باقیمانده 1107 متر مربع در زمین برای آموزش و تحقیق استفاده می شود.

آرینا گفت: “این فضای صنعتی است اما پر از صنعت صدای بچه ها و خلاقیت آنها خواهد شد.”

مهد کودک می تواند حداکثر 94 کودک و والدینی که وابسته به TRU نیستند را در خود جای دهد ، اگرچه دانشجویان و کارکنان TRU در اولویت قرار خواهند گرفت.