دانشگاه های UBC ، SFU ، Capilano تعطیلات زمستانی را به مدت یک هفته تمدید می کنند

دانشگاه بریتیش کلمبیا ، دانشگاه سایمون فریزر و دانشگاه کاپیلانو اعلام کرده اند که تعطیلات زمستانی آینده خود را تمدید می کنند ، بنابراین دانشجویان و کارمندان می توانند تحت یک محدودیت همه گیرانه برای دوره دیگری آماده شوند.

دانش آموزان در هر سه مدرسه اکنون به جای 4 ژانویه در 11 ژانویه به کلاس برمی گردند. UBC گفت این تغییر برای هر دو دانشگاه ونکوور و اوکاناگان اعمال می شود.

سانتا جی اونو ، رئیس UBC ، در این اعلان نوشت: “همانطور که بسیاری از شما متذکر شده اید ، به دلیل COVID-19 فشارهای خارق العاده ای بر دانشجویان ، اعضای هیئت علمی و کارمندان ما وارد شده است.”

“امید این است که با اجازه دادن به شروع با تأخیر در کلاس ها ، ما بتوانیم به دانشجویان ، اعضای هیئت علمی و کارکنان خود کمک کنیم تا برای ترم جلسه زمستان 2 بهتر آماده شوند.”

موسسات تحصیلات متوسطه در سراسر جهان مدت زمان خود را با یادگیری از راه دور سپری کرده اند ، دانش آموزان و استادان با چالش های آموزش از راه دور بسیار آشنا می شوند – از وظایف سوers تفاهم گرفته تا ادعای تقلب در امتحانات مجازی.

دانشگاه SFU و کاپیلانو گفتند که هر دو گروه نیاز به وقفه طولانی دارند.

کاترین داون ، معاون رئیس دانشگاه ، دانشگاه و استاد دانشگاه SFU ، نوشت: “ما می دانیم که همه افراد هنگام کار با تغییراتی که این همه گیری در نحوه آموزش و یادگیری دانشجویان ما ایجاد کرده است ، خسته شده اند.”

در بیانیه کاپیلانو آمده است: “این شروع یک هفته تأخیر ، وقت اضافی را برای اعضای هیئت علمی فراهم می کند تا برای شروع دوره جدید در یک مدل از راه دور و مناسب آماده شود.” “دانش آموزان برای جوان سازی بین اصطلاحات و زمان بیشتری برای آماده شدن برای کلاس ها فاصله دارند.”

دانش آموزان در حالی که برف در 10 ژانویه می بارد از طریق دانشگاه UniverCity در دانشگاه سایمون فریزر عبور می کنند. (جیان پائولو مندوزا / CBC)

کاپیلانو گفت که شروع تاخیر به این معنی است که ترم بهار به جای 9 آوریل در 16 آوریل پایان می یابد. SFU گفت که شروع کلاس ها در ترم تابستان نیز حدود یک هفته به تأخیر می افتد.

UBC زمان پایان دوره بهار خود را مشخص نکرد ، اما گفت که امتحانات حداکثر تا آوریل نوشته می شوند.

در مورد مدارس ابتدایی و دبیرستان در سال قبل از میلاد ، وزارت بهداشت برنامه ای را برای تمدید تعطیلات زمستانی اعلام نکرده است – اما این گزینه از جدول خارج نیست.

“داشتن حضوری در کلاس برای خانواده ها و کودکان فوق العاده مهم است [education]دکتر بانی هنری ، افسر بهداشت استان در 16 نوامبر به خبرنگاران گفت ، اما ما به همه گزینه های خود نگاه می کنیم.