دانلود رمان جدید

ما در لیست «بهترین کتاب‌های جهان به گزینش وب سایت گودریدز» هم قرار دارد. سایت دانلود رمان ناوزلند که به جهت دانلود رمان های نو ، دانلود کتاب داستان اساسی پیوند مستقیم رمان، دانلود مکتوب صوتی و مجله حساس فورمت pdf و…

ما همواره در درحال حاضر به روزرسانی همین یادداشت هستیم. برای همین سفارش میکنیم به همین یادداشت هر یک سری وقت یک توشه سری بزنید و اهمیت کتاب‌ های جدیدتر آشنا شوید. راستی در صورتی که شما هم رمان عاشقامه معروفی خوانده‌اید، فراموش نکنید که در قسمت دیدگاه‌ها نامش را به جهت ما بنویسید. کارگزاشتن اپلیکیشن طاقچه سفارش می کنیم درصورتیکه به خواندن رمان‌های عاشقانه علاقه دارید، به صفحه‌ی ذیل سری بزنید و بهترین و جدید‌ترین رمان‌های عاشقانه را تماشا کنید.
 تماشا همه کتاب‌های کتاب داستان کتاب گلناز اثر مرضیه حجازی، روایتگر روایت زندگی دختر برنا و زیبایی به نام گلناز هست که به دلیل اختلافات طایفه‌ای به تیتر عروسِ خون‌بس انتخاب می‌شود.
 گلناز به به دور از خانواده کلیدی مشکلات اکثری روبرو می‌گردد ولی همه‌چیز پس از ورود هوو به زندگی‌اش تغییر‌و تحول می‌کند. گلناز دختر زیبایی است و به پسری به نام حبیب علاقه‌مند هست و بر حسب اتفاق، او به خاطر اختلافات میان خانواده‌ها دارای حبیب ازدواج می‌کند. شوهر و مادرشوهر گلناز به جهت انتقام طایفه‌ای به هر شکلی که ممکن می باشد او را اذیت می کنند و در موقعیت سختی قرار می‌دهند. دارای این که گلناز هنوز جدید عروس محسوب می‌شود، حبیب اهمیت دختر دیگری هم ازدواج می‌نماید که لیلا اسم دارد. فردای عروسی، لیلا به سراغ گلناز می‌آید و او را همشیره خویش اعلام می نماید همگی چیز تغییر و تحول می‌کند. تیه طلا ماجرا انتها یافتن یک زندگی و شروع یک زندگی دیگر است. زندگی که ناگهان، بی خبر از همگی آغاز شده و کلیه را شگفت‌زده ساخته است.
مهندس بختیاری و همسرش بچه‌دار نمی‌شود. آن ها قرار می‌گذارند تا مهندس ازدواج موقتی بکند و بچه‌ای به دنیا بیاورد. البته کلیدی این شرط که مادرش، مبلغی بگیرد و پیگیر بچه‌اش نشود. هنگامی تیام به دنیا می‌آید، مهندس پر سرعت او را به تهران می‌آورد و در ناز و نعمت بزرگش میکند اما او در اوج جوانی از عالم می‌رود. مهندس به ایل خودش برمی‌گردد. بلکه مادر را بیابد و از او حلالیت بطلبد و اینجاست که حساس حقیقتی تعجب آور روبه‌رو می‌شود. حقیقتی که به او می‌فهماند در همان شب به دنیاآمدن تیام و همزمان اساسی او، دختر دیگری هم به جهان آمده است. دختری که قل تیام بوده هست و مهندس، از فرط شتاب حتی متوجه تولدش نیز نشده است….

چنانچه به قلم عاطفه منجزی عشق و علاقه دارید، توصیه میکنیم بقیه‌ی کتاب‌های او را نیز در صفحه زیر مشاهده کنید: تماشا همگی کتاب‌های عاطفه منجزی سایه باد داستان پسربچه‌ای هست که پس از از دست دادن مادرش به یار پدرش به گورستان کتاب‌های فراموش شده میرود و آنجا پدرش کتاب سایه باد را به او می‌دهد. کتابی که خویش پدر سال‌ها قبل آن را خوانده. سایه باد ماجرای علاقه تعجب آور و مرمور دربین ژولین و پنه‌لوپه است. ژولین و پنه لوپه مهم نیز آشنا می‌شوند، اما دسیسه‌ها و اتفاق‌های مختلفی سبب ساز می شود میان آنان جدایی بیفتد و….
 کتاب داستان زیبای بر باد رفته، اهمیت اظهار عشق اسکارلت اوهارا به اشلی ویلکز آغاز می‌شود. اشلی می‌خواهد حساس ملانی همیلتون، دخترخاله‌‌اش ازدواج کند. اسکارلت حیاتی شنیدن همین خبر تصمیم می گیرد که عشقش را به اشلی ابراز کند. زیرا فکر میکند اشلی به این ادله می‌خواهد حساس ملانی ازدواج نماید که از ازدواج حیاتی او ناامید شده است. اشلی عشق و علاقه اسکارلت را رد می‌کند.
 در این در میان رت باتلر که جوانی ماجراجو و خوش‌قیافه‌ می باشد به ادله جسارتی که اسکارلت از خودش نشان داده هست از او خوشش میاید. اسکارلت اصلی چارلز که برادر ملانی است ازدواج می‌نماید اما او را در یک اردوی جنگی از دست می‌دهد. اسکارلت به آتلانتا میرود تا نزد ملانی باشد و آنجا مجدد حساس رت باتلر که حال حسابی ثروتمند شده می باشد روبه‌رو می‌شود… رمان نمک‌گیر درباره دختر جوانی به اسم پرستو است. او کاشان زندگی مینماید و به یار اقوام و دوستانش یک کارگاه کوچک قلی‌بافی دارند. پرستو تصمیم گرفته می باشد که دیگر قالی‌های سوله را به واسطه‌ها نفروشد و خودش به جهت فروش فرش‌ها مبادرت کند، پس به تهران می‌اید. او در یک حجره فرش فروشی اهمیت مردی به نام جهانگیری روبه‌رو می‌شود و به او یک فرش می‌فروشد.
ولی کل پول را نمی‌گیرد و صرفا به یک رسید اکتفا می‌کند. ولی همه چیز وقتی به نیز می‌ریزد که جهانگیری سوای پرداخت پول می‌میرد و حالا پرستو باید اثبات نماید او بدهکار است. در همین در بین اهمیت پسر جهانگیری، روزبه آشنا می‌شود. دوشیزه اما وودهاوس دختری زیبا، زرنگ و پولداری بود او سختی‌های متعددی در زندگی‌اش ندیده بود. اِما وودهاس دختری است خوش قلب ولی خیالباف که تصور میکند کلیه آدم‌ها را می‌شناسد و می‌تواند عاقبت آنها را رقم بزند. البته به تدریج پرده پندار کنار می‌رود و اِما در جریان حوادث از خویش فریبی به خودشناسی می‌رسد. جین آستین در همین کتاب داستان اوج هنر طنز خویش را به نمایش گذاشته است. اما وودهاوس، قهرمان داستان، مادر خویش را در کودکی از دست داده و از وقتی که آبجی بزرگترش ازدواج کرده، خانم خانه شده است.
 گرچه اما پاره ای پخته خیس از سن خودش است، اهمیت این همه از روی تدریس ندیدن در زندگی و همین یقین که مدام صحیح می‌گوید، دست به کارهای نادرستی می زند. او قسم و سوگند خورده هست که ازدواج نکند تا همین که عاقبت به خویش می‌آید و می‌فهمد همواره دلباخته آقای نایتلی بوده است. رمان ولی یکی جذاب‌ترین عاشقانه های کلاسیک است که خواندنش به جهت همگی ما می‌تواند جذاب باشد. رمان علاقه هیچ وقت فراموش نمی‌کند، رمانی احساسی و تاثیرگذار و به طور کامل گوناگون مهم رمان‌های عاشقانه‌ی دیگر است. کتاب داستان عاشقانه «عشق هیچوقت فراموش نمی‌کند» ماجرای دختری هست که در ۳۸ سالگی سرگرم بیماری آلزایمر میشود و خانواده‌اش او را به یک موسسه نگهداری از بیماران مبتلا به آلزایمر می‌سپارند.
در آن موسسه پسری هم‌سن و سال او به اسم لوک اقامت داراست و آن‌جا اهمیت هم وارد رابطه‌ای عاطفی می‌شوند. همسر خاموش ماجرای فروپاشی یک رابطه عاشقانه است. جودی و تاد دو شیدا و معشوق هستند که رابطه‌ای آهسته و عاشقانه را در کنار هم به مدت ۲۰ سال داشته‌اند، ولی تا به درحال حاضر به شکل قانونی حیاتی یکدیگر ازدواج نکرده‌اند. هر دو از این شرایط راضی هستند. تا اینکه تاد مهم دختر جوانی به اسم ناتاشا آشنا میشود و فکر و هدفش عوض می‌شود. او تصمیم می‌گیرد ازدواج کند و طفل دار شود. زمانی جودی این مسئله را می فهمد تمامی چیز به کل به هم می‌ریزد.