داوطلب جستجو و نجات آموزش سگ جستجوگر خود را یک تجربه ارزشمند می داند

کارول کاپر در طی شش سال داوطلبانه خود با جستجو و نجات Kamloops ، اقدامات چالش برانگیزی را انجام داده است ، اما شاید بهترین پاداش ، آموزش همدم سگ خود برای تبدیل شدن به یک شریک کار باشد.

پس از گذراندن آزمایش اعتبار سنجی جستجو در بیابان که توسط RCMP Police Dog Services انجام شد ، آدا سه ساله به عنوان سومین تیم در حال گسترش سگ جستجوگر سازمان نجات شناخته شد.

هفته گذشته ، چوپان آلمانی و صلیب کوهستانی برنس ، به 20 سگ دیگر در اردوگاه بوت که توسط انجمن جستجوی سگ BC در مریت ، م.

او می گوید ، یک سگ جستجوگر معتبر می تواند معادل 20 تا 30 جستجوگر انسان باشد و مناطقی را که باید در یک عملیات نجات جستجو شوند ، از بین می برد.

آموزش سگ به یافتن نقاط قوت شخصی کمک می کند

کاپر از هفت هفتگی آدا را آموزش داده است. هزاران ساعت و هزاران دلار از جیب خودش مانند سایر دست اندازان سگ جستجوگر گرفته است.

اما Capper می گوید ارزش این همه تلاش و هزینه را دارد – آموزش سگ به او کمک می کند تا نقاط قوت خود را پیدا کند.

کاپر گفت: “من از آنچه فکر می کنم قویتر هستم.” “من شنونده خوبی هستم و قطعاً یاد می گیرم [from] اشتباهات من.”

Capper فیلم هایی را که در طول آموزش روزانه خود با Ada گرفته شده است ، تماشا می کند که شامل پیاده روی اطاعت و جستجو در بوته است.

کاپر گفت: “ممکن است فقط 500 متر از بوش فاصله داشته باشد. ممکن است یک پیراهن در آنجا پنهان شده باشد و او مجبور باشد آن را پیدا کند.”

کارول کاپر ، داوطلب از سال 2014 در جستجو و نجات Kamloops ، هزاران ساعت و دلار صرف آموزش سگ خود آدا کرده است. (جنیفر چرومکا / CBC)

داوطلب امداد و نجات گفت آدا ، با وجود جثه بزرگ ، هیچ مشکلی در چابکی ندارد ، اما کنترل تکانه ها نقشی اساسی در آموزش داشته است.

“او شخصیت بزرگی است. او بلند است. بسیار بلند است ، و همچنین فشار آور است.”

Kamloops Search and Rescue یک سازمان داوطلبانه است که به صورت شبانه روزی کار می کند و به سازمان های دولتی مانند RCMP ، سرویس آمبولانس BC و خدمات Coroners BC در هنگام بلایای طبیعی کمک می کند.