در اثر وزش بادهای شدید به جزیره و ساحل ونکوور ، کشتی فروردین لنج را لغو می کند

Ferries Ferries به دلیل وزش شدید بامداد دوشنبه ، تعدادی از کشتی های دریایی بین سرزمین اصلی و جزیره ونکوور را لغو کرده است.

ساعت 8:25 صبح که از خلیج عزیمت به خلیج نعل اسب حرکت می کرد لغو شده است ، همچنین ساعت 7:45 صبح که از دوک پوینت به تساواسن می رفت لغو شده است.

به گفته محیط زیست کانادا ، انتهای دم یک طوفان بارانی و وزش باد در طول شب می تواند در مناطق ساحلی قبل از میلاد تا 100 کیلومتر در ساعت مواج ایجاد کند.

آژانس هواشناسی برای ویکتوریای بزرگ ، هایدا گوایی ، ساحل آفتاب ، سواحل شرقی و غربی جزیره ونکوور و مناطق در معرض ساحل شمالی هشدارهای باد دارد.

برای مناطقی از جنوب جزیره ونکوور در نزدیکی تنگه خوان دو فوکا وزش باد بین 50 تا 100 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود. برای ساحل غربی جزیره ، وزش باد احتمالاً بین 80 تا 100 کیلومتر در ساعت است ، در حالی که ساحل شرقی جزیره و ساحل آفتاب شاهد وزش باد 70 کیلومتر در ساعت با سرعت 90 کیلومتر در ساعت خواهیم بود.

محیط کانادا گفت ، یک سیستم آب و هوای پیشانی اقیانوس آرام مسئول این امر است.

مترو ونکوور ، هوو صدا و جزایر جنوبی خلیج فارس تحت شرایط خاص هواشناسی قرار دارند و پیش بینی می شود وزش باد تا 60 کیلومتر در ساعت داشته باشد.

پیش بینی می شود هوا به غیر از هایدا گوایی و ساحل شمالی که انتظار می رود وزش باد شدید تا سه شنبه شب ادامه داشته باشد ، در حوالی ظهر کاهش یابد.