دستمال توالت و ضد عفونی کننده دست در هنگام قطع برق به شما کمک نمی کند ، هیدرو بی سی هیدرو هشدار داد

یک بررسی BC Hydro نشان می دهد افراد بیشتری برای کنار آمدن با بیماری همه گیر COVID-19 تجهیزات خریداری کرده اند تا طوفان زمستانی که می تواند برق خانه ها را قطع کند.

در حالی که مردم برای مقابله با بیماری همه گیر دستمال توالت ، مواد ضدعفونی کننده دست و مواد غذایی دارند ، اما فاقد اقلام اضطراری مانند جعبه کمک های اولیه ، آب بطری و چراغ قوه هستند.

شرکت Crown این تحقیق را برای سنجش اینکه آیا افراد در سال قبل از میلاد برای زنده ماندن در یک خانه سرد و تاریک آماده هستند ، اگر برق به دلیل شدت باد یا برف قطع شود ، آماده شده است.

BC Hydro گفت تعداد طوفان هایی که این استان تجربه می کند از سال 2014 تاکنون 117 درصد افزایش یافته است.

سخنگوی سوزی ریدر گفت که حوادث طوفان طی چند سال گذشته بیش از یک میلیون مشتری را تحت تأثیر قرار داده است.

“یک فصل طوفان تقریباً از اواخر اکتبر ، اوایل نوامبر ، تا ماه فوریه ادامه دارد. بنابراین برای چند ماه طول می کشد و گاهی بیشتر از حد انتظار می رود [because of] گرم شدن کره زمین این روزها کمی غیرقابل پیش بینی است بنابراین فقط آمادگی هرچه بیشتر برای قطع طولانی مدت بهترین حالت است. “

این بررسی نشان داد که تقریباً 20 درصد از بریتیش کلمبیایی ها فکر می کنند امسال به دلیل COVID آمادگی بیشتری برای طوفان های زمستانی دارند.

با این حال ، ریدر گفت که تحقیقات نشان داد حدود 30 درصد هیچ اقدامی برای آماده سازی برای قطع برق که ممکن است چند ساعت یا چند روز طول بکشد ، انجام نداده اند.

“یک سال دشوار است. این یک سال است که اگر در خانه طوفانی می رانید ، واقعاً این گزینه برای رفتن به یک مکان عمومی یا رفتن به خانه یک دوست وجود ندارد.”

بیش از نیمی از افرادی که در مطالعه اخیر به سفارش BC Hydro بررسی شده اند ، کیت آمادگی اضطراری ندارند. (Jan Lakes / CBC)

وی گفت بیش از نیمی از افراد مورد بررسی فاقد کیت آمادگی اضطراری هستند و نمی دانند که باید حداقل 72 ساعت از آنها مانند آب بطری استفاده کنند.

این بررسی همچنین نشان داد که کلمبیایی های انگلیس 18 تا 34 ساله که هزاره ساله به حساب می آیند ، کمترین آمادگی را برای قطع طولانی مدت برق دارند ، تقریباً نیمی از آنها اعتراف می کنند که به هیچ وجه آماده نیستند.

با این حال ، تحقیقات نشان داد افرادی که در جزیره ونکوور و در شمال قبل از میلاد زندگی می کنند ، در مقایسه با افرادی که در سرزمین اصلی پایین زندگی می کنند ، برای مشکلات مربوط به طوفان های زمستانی آمادگی بیشتری دارند.

BC Hydro می گوید 803 بریتیش کلمبیایی برای مطالعه از 8 اکتبر تا 11 اکتبر 2020 مورد بررسی قرار گرفتند. حاشیه خطای این نظرسنجی مثبت یا منفی 3.5 درصد است ، 19 برابر از 20.