دولت قبل از میلاد اخراج کل هیئت مدیره مدرسه Chilliwack را برای خلاص شدن از شر یک متولی رد نمی کند

وزیر آموزش و پرورش پیش از میلاد می گوید دولت در حال بررسی همه گزینه ها برای برکناری متولی جنجالی هیئت مدیره مدارس از سمت خود است – از جمله اخراج کل هیئت مدیره.

راب فلمینگ گفت: “من سطح بالایی از نگرانی دارم که آیا محیط …. سمی ایجاد شده در اطراف میز تابلو باعث می شود که آن صفحه واقعا ناکارآمد باشد.”

“ما می خواهیم گزینه ها را بررسی کنیم و از آنجا تصمیم گیری کنیم.”

متولی Chilliwack ، باری نوفلد ، به دلیل تماس با خبرنگاران در روزنامه Chilliwack Progress ، مورد انتقاد قرار گرفته است که در یک پست فیس بوکی علیه افراد دارای معلولیت ذهنی مورد استفاده قرار گرفته است.

این در همان سال است که وی به دلیل زیر سوال بردن هویت جنسیتی دکتر ترزا تام ، عالی ترین مقام بهداشت در کانادا در یک پست در فیس بوک ، توسط هیئت مدیره مدرسه مورد سانسور قرار گرفت. و این سه سال بعد از خشم او برای نوشتن “” اجازه دادن به بچه های کوچک برای تغییر جنسیت چیزی برای کودک آزاری نیست “نیز در یک پست در فیس بوک رخ داد.

نوفلد متعاقباً در سال 2018 با کسب دومین رای بیشترین تعداد داوطلب هیئت مدیره مدارس در چیلی واک ، مجدداً انتخاب شد. در حالی که قانون پیش از میلاد صریحاً اجازه حذف کل هیئت مدیره مدرسه را می دهد ، اما در مورد افراد متولی چیزی وجود ندارد.

فلمینگ گفت که دولت در حال بررسی این موضوع است.

وی گفت: “من می خواهم آن را گفتاری نفرت انگیز بنامم ، این واقعاً باعث ایجاد یك محیط ناامن و ناامن در سیستم مدرسه می شود كه وی به وی سپرده شده است تا از طرف دانش آموزان با خیال راحت آن را اداره كند.”

“بنابراین ، بنابراین ، ما در حال بررسی هر گزینه ای هستیم که برای حذف کسی که وقت و زمان داشته است ، خود را بی کفایت برای تصدی این سمت دانسته است.”

نوفلد در حال حاضر از حضور در جلسات هیئت مدیره مدرسه که در آن دانش آموزان یا کارمندان شرکت می کنند منع شده است و اخیراً حضور در جلسات بدون هیئت مدیره مدرسه نیز ممنوع شده است.

رئیس هیئت مدیره مدرسه Chilliwack ، Willow Reichelt گفت که “مایه تاسف است” اگر دولت کل هیئت مدیره مدرسه را برکنار کند.

“امیدوارم وزیر امور خارجه راه حل دیگری پیدا کند … اما من می فهمم که چگونه برخی فکر می کنند که نداشتن هیئت مدیره ترجیح دادن این هیئت مدیره خاص است.”

متولد مدرسه ، باری نوفلد ، یک سری پست در فیس بوک ایجاد کرده است که باعث خشم جامعه در سالهای اخیر شده است ، و اخیراً خبرنگاران محلی را فریبی برای افراد معلول ذهنی خوانده است. (هیئت مدیره Chilliwack)

‘موارد سخت قانون بد را ایجاد می کند’

در سال قبل از میلاد هیچ مکانیزم مشخصی برای برکناری سیاستمداران محلی از دفتر خارج از انتخابات وجود ندارد ، به استثنای نقض قوانین تضاد منافع – که در بسیاری از پرونده های دادگاه بسیار محدود است.

این بدان معناست که مقامات محلی در سراسر سال قبل از میلاد آنچه را که دولت با علاقه انجام می دهد ، مشاهده می کنند.

وست ونکوور پرو اظهار داشت: “در قانون یک گفته وجود دارد که موارد سخت قانون بدی را ایجاد می کند.” کریگ کامرون ، که گفت از نظرات نوفلد بیزار است.

“[Neufeld] به نظر می رسد که به کرات موارد توهین آمیز را بیان می کند و بدیهی است که ما نمی خواهیم مقامات منتخب ما این کار را انجام دهند … اما باید مراقب باشیم که در اکثر قریب به اتفاق شرایط ، خواه سیستم کار کند یا خیر ، واکنش زیادی نشان ندهیم. “

رایشلت اظهار داشت که وی در مورد اینکه آیا مکانیزم فراخوان بهترین وسیله برای استفاده است ، پریشان است.

وی گفت: “این دست و پا گیر است. این یک فرآیند طولانی است. دائماً امکان انتخاب غیرقانونی وجود دارد. این احتمال وجود دارد که توسط افرادی که از یک موضوع غیرمجاز ناراحت هستند ، مورد سوused استفاده قرار گیرد.”

اما او امیدوار بود که بتوان راه حلی برای آن یافت.

وی گفت: “ما دائماً از این نوع رفتارها پرت می شویم ، و این باعث می شود … تمرکز حتی در جلسات هیئت مدیره بر روی مواردی که قرار است درباره آنها فکر کنید دشوار است.”

“بسیار خوب خواهد بود اگر بتوانیم مردم را متقاعد کنیم که از رسانه های اجتماعی به روش های نامناسب استفاده نکنند.”