دونده جزیره ونکوور قصد دارد رکورد 6 روز دویدن 129 ساله کانادا را بشکند

یک دونده جزیره ونکوور در تلاش برای شکستن رکورد دویدن کانادایی که 129 سال گذشته است ، یک ادیسه شش روزه را از روز یکشنبه آغاز می کند.

جری هیوز ، 40 ساله ، می خواهد مارك جدیدی را برای دویدن شش روزه تعیین كند ، كه به او نیاز دارد بیش از 870 كیلومتر را بپیماید – این علامت توسط دیوید بنت در 1891 در دورانی كه چالش های مسافت چند روزه محبوب بود ، تعیین شده است.

هیوز ، که همچنین تلاش می کند 144000 دلار برای خیریه کودکان در طول راه جمع کند ، گفت: “من می خواهم نشان دهم که واقعاً چه اتفاقی می افتد وقتی شما ذهن خود را به این کار بسپارید.” این مبلغ 1000 دلار برای هر ساعت دویدن نشان می دهد.

با وجود مسافت زیادی که باید طی کند ، خیلی دور نخواهد رفت. هیوز امیدوار است که برای دور زدن یک رکورد 400 متری در دانکن نزدیک به 2200 بار دورتر از رکورد قبلی باشد.

وی گفت که مسیر مسطح آسانترین مکان برای مشخص کردن فاصله او و جلوگیری از دویدن به سمت بالا یا پایین تپه ها است ، که مسافت 870 کیلومتری را دشوارتر می کند.

هنوز هم ، او اعتراف می کند که یکنواختی مسیر چالش خاص خود خواهد بود.

“واقعاً ، کلید اصلی ، ذهنی است ، فقط برای این که خودتان یک پا را به جلو حرکت دهید ، بعد از دو روز اول که دیگر واقعاً نمی دوید ، بیشتر شما را سرگرم می کنید و سعی می کنید فقط ادامه دهید.”

جری هیوز از سال 2014 به طور جدی در حال دویدن است. او اغلب در مسابقات فوق العاده از راه دور ، مانند مسابقات 161 کیلومتری ، شرکت می کند. (جری هیوز)

هیوز حدود شش سال است که به طور جدی می دود و در مسافت های طولانی نیز موفق بوده است. او در کمتر از 20 ساعت 100 مایل (161 کیلومتر) را دویده است ، اما این اولین مسابقه شش روزه او است.

وی گفت: “من دویدن را دوست دارم.”

او می گوید می خواهد از اشتیاق خود برای همیشه استفاده کند. او در حال جمع آوری پول برای کمک به پر کردن یک بنیاد رویایی است که از کودکان مبتلا به بیماری جدی حمایت می کند.

هیوز در دهه 1990 با تشخیص سندرم گاردنر ، یک اختلال ژنتیکی نادر که می تواند به مرور زمان منجر به سرطان روده بزرگ شود ، از بنیاد Help Fill a Dream بهره مند شد.

پدر وی در 33 سالگی بر اثر عوارض مرتبط با این سندرم درگذشت. هیوز برای مقابله با آن دو عمل جراحی انجام داده است و گفت که سه فرزند وی در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند.

“من نمی توانم تسلیم شوم”

در طول دویدن ، او به طور نمادین هر چهار ساعت یک کودک متفاوت از خیریه را حمایت خواهد کرد. وی گفت این به او کمک می کند تا به فاصله برسد.

وی گفت: “بنابراین من نمی توانم از بچه خاصی چشم پوشی کنم.”

افراد دیگر سعی کرده اند رکورد دو روزه کانادا را بشکنند. تابستان گذشته ، مت شپارد ، فوق دوی ماراتن آلبرتا توانست 551.2 کیلومتر بدست آورد.

هیوز گفت که Shepard یکی از چندین دونده ای خواهد بود که به او ملحق می شود زیرا خودش رکورد را امتحان می کند.

یک خرده فروش محلی RV همچنین یک کمپینگ اهدا کرده است تا هیوز بتواند هفته در پیست زندگی کند و از وسیله نقلیه برای استراحت ، غذا خوردن و خوابیدن استفاده کند.

او همچنین چندین نفر را به خدمت گرفته است تا به عنوان خدمه او برای فرار عمل کند. آنها در کنار او خواهند ماند و به او در تأمین غذا ، نوشیدنی و سایر نیازها کمک می کنند.

پیشرفت هیوز در صفحه وب این رویداد مشخص خواهد شد. همچنین می توانید به روزرسانی ها را در خوراک اینستاگرام وی به همراه صفحات راهنمای پر کردن یک رویا در شبکه های اجتماعی پیدا کنید.

همه نقاط غرب7:30مرد ویکتوریا امیدوار است که رکورد دویدن را که مربوط به سال 1891 است ، بشکند

یک رکورد دویدن در کانادا وجود دارد که از سال 1891.1 باقی مانده است. اما این هفته ، جری هیوز قصد دارد آن را بشکند. برای انجام این کار ، مرد ویکتوریا مجبور است 870 کیلومتر را طی کند ، فقط در مدت 6 روز. او با کاترین مارلو صحبت کرد. 7:30