رئیس اتحادیه می گوید پرستاران قبل از میلاد با کمبود نیرو و تجهیزات حفاظتی دست و پنجه نرم می کنند

به عنوان موارد افزایش COVID-19 در سال قبل از میلاد ، رئیس اتحادیه پرستاران استان می گوید اعضای وی با افزایش تعداد بیماران بدون پرسنل و محافظت کافی روبرو هستند.

طبق اتحادیه پرستاران پیش از میلاد (BCNU) ، این استان برای رفع کمبود پرستار قبل از ابتلا به بیماری همه گیر ، اقدامات اندکی انجام داده بود و اکنون موج دوم ویروس صدمات خود را به کارکنان قبلاً سوخته تبدیل کرده است.

رئیس اتحادیه کریستین سورنسن می گوید که نه تنها پرستاران بیش از حد کار می کنند ، بلکه در حال حاضر نیز از تجهیزات محافظت شخصی حیاتی (PPE) که برای ایمن نگه داشتن آنها در محل کار مورد نیاز است ، کم است.

روز دوشنبه ، دکتر بانی هنری تقریباً 2000 مورد جدید در سراسر استان ویروس را اعلام کرد. سورنسن می گوید در مورد موارد جدیدی که کشف شده ، از هر 10 مورد یک نفر مربوط به کارمندان مراقبت های بهداشتی است و از این تعداد ، حدود 18 درصد آنها پرستار هستند.

سورنسن در گفت: “این به من می گوید تعداد قابل توجهی از پرستاران بیمار نیستند یا به دلیل COVID در حال انزوا هستند.” نسخه اولیه روز سه شنبه.

پرستار ثبت شده لیانا پروروزا در ماه آوریل PPE را در بیمارستان سنت پل در ونکوور قرار می دهد. (مطبوعات کانادایی / جاناتان هیوارد)

در فوریه ، پس از اعلام بودجه سال قبل از میلاد ، سورنسن در بیانیه ای در مورد “کمبود سرمایه برای نیروی کار فعلی و آینده پرستاری” ابراز ناامیدی کرد.

سورنسن سپس گفت كه حداقل 25000 پرستار جدید باید طی 10 سال آینده استخدام شوند تا با افزایش تقاضاهای مراقبت های بهداشتی در BC

این قبل از آن بود که پرستاران با مراقبت از افراد مبتلا به COVID-19 روبرو شوند.

سورنسن گفت: “ما اولویت بندی می کنیم و هرچه سریعتر به نیازهای مراقبتی خود می رسیم ، اما در این استان با کمبود پرستار دست و پنجه نرم می کنیم و مدتهاست که در این کشور هستیم.”

رئیس اتحادیه همچنین نگران محافظت مناسب از پرستاران این استان است.

وی گفت که پرستاران هنوز در دستیابی به ماسک های N95 و “PPE که برای ایمن نگه داشتن خود ضروری می دانند” مشکل دارند و از دولت می خواهد تا اطمینان حاصل کند که آنچه را که لازم دارند ، دارند.

سورنسن گفت: “آنها هر روز سر کار می روند با این واقعیت که ممکن است خودشان هم آلوده شوند.”

روز دوشنبه ، دولت استان گفت در حال حاضر محموله های جدید PPE را آزمایش می کند تا اطمینان حاصل کند که آنها الزامات BC را برای سیستم مراقبت های بهداشتی برآورده می کنند.

طی هفته گذشته ، تقریباً 50،000 ماسک ماسک تنفسی N95 یا معادل آن ، 352،250 ماسک جراحی ، بیش از یک میلیون جفت دستکش ، 1،325 قطعه محافظ چشم و حدود 700،000 لباس مجلسی به سال قبل از میلاد رسیده است.

آخرین شماره COVID-19 در استان نشان می دهد که سیستم مراقبت های بهداشتی در حال حاضر 181 نفر در بیمارستان بستری دارند که 57 نفر در آنها تحت مراقبت های ویژه یا مراقبت های ویژه قرار دارند.

برای شنیدن مصاحبه کامل با کریستین سورنسن در نسخه اولیه ، روی پیوند صوتی زیر ضربه بزنید:

نسخه اولیه0:00پرستاران در یک زمان بسیار سخت تحت فشار قرار می گیرند

رئیس اتحادیه پرستاران قبل از میلاد کریستین سورنسن با استفان کوین در مورد فشار بیشتری که پرستاران تحت این بیماری همه گیر صحبت می کنند صحبت می کند. 0:00