راهنمای کامل و جامع انتخاب قبل از لوله کشی

اما در ایران ما نهایتا قطر 24 اینچ داریم. لوله های پلیکا یکی از با کیفیت ترین و پرکاربرد ترین لوله های فاضلاب مورد استفاده در ایران می باشند. در ایران پس از تعیین محل چاه نخست پی زیر دکل و حوضچه زیر سکو (Cellar) را آماده و پس از کندن حفره ای کم عمق، حدودا 1.5 متر، لوله ای به قطر “30 یا “42 موسوم به لوله راهنما (Conductor Pipe) در حفره نصب و پیرامون آنرا با سیمان می پوشانند. انواع لوله های ساختمانی هر چند به منظور تحمل بارهای کششی و خمشی و یا تحمل تنش های حاصل از زلزله و طوفان موثر نیستند، اما آنها نقش مهمی در برطرف کردن احتیاجات ما از یک ساختمان برعهده دارند.

به دلیل عدم گالوانیزه یا پوشش دادن آن با روی یا رنگ، لوله های فولادی سیاه از نظر ظاهری جذابیتی مانند سایر لوله ها ندارند. چرا که برای اتصال آنها از دستگاه جوش استفاده نمیشود. با این حال وجود لایه های پر فشار، سازندهای سستِ شکننده و شیل های دارای خاصیت متورم شوندگی در اعماق مختلف راندن لوله های جداری را برای حفاری نمودن این قسمت ها و رسیدن به عمق نهائی (TD) ضروری می نماید. 5. لوله های جداری فضای مناسب برای نصب شیرهای فورانگیر (BOP) در زمان حفاری و تاج چاه (Wellhead)، در هنگام بهره برداری را فراهم می نمایند.

4. عمده روش های بهره برداری از چاه های نفت از لوله مغزی (Tubing) استفاده می کنند، که لوله جداری مکان مناسبی را برای نصب آن فراهم می سازد. در عمل حفاری نمودن یک چاه با یک قطر مته ثابت وسپس تکمیل نمودن آن بوسیله یک اندازه لوله از سطح تا عمق مورد نظر بسیار ارزانتر خواهد بود. پس از جوشکاری یک پوشش آلی غنی از روی، سطح لوله ها ممکن است 100٪ با این نوع پوشش پوشانده شود. در این حالت امکان بهره برداری از یک عمق با ضخامت مشخص وجود دارد.

دلیل نصب این لوله ایجاد مسیری برای برگشت گل و پر کردن چاه و محافظت پی زیر دکل می باشد. بنابراین لوله های جداری با اندازه های مختلف برای پوشاندن قسمت های متفاوت درون چاه رانده می شوند که در نهایت حالت مخروطی شکلی (Tapered Shape) را به چاه خواهد داد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از قیمت لوله صنعتی بدون درز ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.